Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Tα capital controls ήλθαν για να μείνουν.

Του Σωτηρίου Καλαμίτση.

Άκουσα δυο φορές τις τελευταίες εβδομάδες την κ. Λούκα Κατσέλη, πρώην υπουργό ΠΑΣΟΚ, νυν Πρόεδρο της ΕΤΕ και υποψήφια Πρόεδρο του 99ετούς Υπερνεκροταμείου, να λέει ότι τρεις είναι οι προϋποθέσεις για την άρση των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων. Τις δύο πρώτες τις προσπέρασα και τις ξέχασα. Κάτι έλεγε για ανάπτυξη πάντως. Ιδού η τρίτη:

«Η εμπέδωση πολιτικής και οικονομικής σταθερότητας που θα επιφέρει επανάκτηση εμπιστοσύνης στο τραπεζικό σύστημα και τη σταδιακή επιστροφή των καταθέσεων».

Με δεδομένο ότι στην Ελλάδα ουδέν μονιμότερον του προσωρινού, ευλόγως πιστεύω ότι τα capital controls δεν θα αρθούν ποτέ. Κάποτε είχαμε τον ΦΑΠ, τον οποίο διαδέχθηκε το ΕΤΑΚ, στη θέση του οποίου ήλθε το ΕΕΤΗΔΕ, τη θέση του οποίου πήρε ο ΕΝΦΙΑ, ο οποίος θα μας συντροφεύει μέχρι το 2031. Και τούτο, επειδή, όπως μας ενημερώνουν οι κυβερνητικοί παπαγάλοι, δεν μπορεί αυτή η κυβέρνηση να τα κάνει όλα μαζί σε μία τετραετία. Θέλει έναν ορίζοντα τεσσάρων τετραετιών το λιγότερο, για να κάνει αυτά που θα έκανε με ένα άρθρο σε ένα νόμο.

Περισσότερα...

Κανείς δεν χάνεται, αρκεί...

Του Σωτηρίου Καλαμίτση.

1] Διάβασα ότι η πλειοψηφήσασα «παράταξη» στις πρόσφατες αρχαιρεσίες της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων υπό τον Πρόεδρο Εφετών κ. Τζανερίκο εκπαραθυρώθηκε από το Προεδρείο. Γιατί όμως; Επικρατούν και στις δικαστικές ενώσεις κωματικά κριτήρια; Το  όνομα, όμως, είναι που χτύπησε καμπανάκι. Και τί θυμήθηκα!
Ήταν τέλη 1989, αμέσως μετά τη συγκρότηση της κυβέρνησης Τζανετάκη, που ο νέος διοικητής της ΕΚΤΕ [απορροφηθείσης μετά από τη μητρική ΕΤΕ] Απ. Γεωργιάδης [καθηγητής της Νομικής στο ΕΚΠΑ και νυν ακαδημαϊκός] με πρωταγωνιστές τους Υπουργούς της Ν.Δ. Παλαιοκρασσά, Κράτσα, Μισαηλίδη υποβάλλει μηνύσεις εναντίον του πρώην ΔΣ για απιστία σε σχέση με συμβάσεις της ΕΚΤΕ με τους εργολάβους Αρφάνη-Χιώνη.

Καλούνται οι διωχθέντες να απολογηθούν και άμα τη εμφανίσει τους συλλαμβάνονται και προφυλακίζονται μέχρι την απολογία τους, όπερ πρωτάκουστο. Ανακριτής ο νεαρός Πρωτοδίκης Χρ. Τζανερίκος, ο οποίος κοιτάζει αμήχανος τους κατηγορουμένους και τους συνηγόρους τους που διαμαρτύρονται γι’ αυτό το ολίσθημα. Είναι προφανές ότι κάτι συμβαίνει.

Περισσότερα...

Η σημαντικότερη είδηση της 17.06.2016

Σατυρίζει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.

[Ξενοφοβικοί πολίτες της περήφανης Ελλάδας απλώνουν το χέρι για μια σακκούλα τρόφιμα].

Το μενού στο δείπνο που παρέθεσε ο Π.τ.Δ. προς τιμήν του Γ.Γ. του Ο.Η.Ε. στο Μουσείο της Ακρόπολης περιελάμβανε πράσινη σαλάτα, φρέσκιες ψητές γαρίδες με λαδολέμονο και δενδρολίβανο, φιλέτο σφυρίδας στη σχάρα με πατάτες στον ατμό, αρμυρίκια και λευκό κρασί «Σαντορίνη Χατζηδάκη 2015» (Ασύρτικο). Για επιδόρπιο προσφέρθηκε σορμπέ σοκολάτας με φράουλες, λικέρ Μαστίχας Χίου και καφές.

Και όμως, υπάρχει άνθρωπος στα Μ.Μ.Ε. που απασχολήθηκε για να μεταφέρει αυτή την «είδηση». Άξιος ο μισθός του. Δεν ντράπηκε ούτε αυτός ούτε οι συνεργάτες του και ο εργοδότης τους; Και μάλιστα όταν η είδηση είναι ελλιπής. Οι γαρίδες ήταν Σενεγάλης ή Αμφιλοχίας; Η σφυρίδα ήταν Τυνησίας ή Αιγαίου;

Περισσότερα...

Η αντίστροφη μέτρηση, για τον Γύρο της Ευρώπης με φουσκωτό, άρχισε!

Γράφει, ονειρεύεται και προγραμματίζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Με ένα παρόμοιο σκάφος θα επιχειρηθεί του χρόνου ο γύρος της Ευρώπης. Πέρασαν δέκα χρόνια από τότε που πούλησα το τελευταίο μου φουσκωτό γιατί αυτό που ο πολύς κόσμος αποκαλεί σήμερα "κρίση", εμένα μου κτύπησε την πόρτα νωρίτερα. Δεν άντεχα να έχω ένα οκτάμετρο δικινητήριο σκάφος και να το βλέπω να μαραζώνει στο parking του Κρεμμύδα επειδή δεν έφθαναν τα χρήματα να χορτάσω το πεινασμένο του ρεζερβουάρ. Το πούλησα, λοιπόν, και στη συνέχεια, προτού αποσυρθώ εντελώς από την ενεργό δράση, πρόλαβα να ικανοποιήσω το όνειρό μου να ταξιδεύσω με ένα 3,80 "Olympic" μέχρι τα Χανιά και την Κάσο, παρέα με τον φίλο και κατασκευαστή του Στέφανο Στεφανίδη ο οποίος συμμετείχε κι' αυτός σ' εκείνα τα ταξίδια με το δικό του 3,80. Χωρίς εφεδρικό κινητήρα (το ιστίο ήταν υπερ-αρκετό) και χωρίς g.p.s. πήγαμε τότε. Ακριβώς όπως τον παλιό καλό καιρό...

Περισσότερα...

Συμφωνία για την έναρξη δρομολογίων των πλοίων της "Attica Group" στο Μαρόκο.

ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΡΟΚΟΥ ΚΑΙ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΕΟΣΥΣΤΑΘΕΙΣΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ “AFRICA MOROCCO LINKS” – “AML” ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΜΑΡΟΚΟ. ΑΜΕΣΗ ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ TANGER MED (ΜΑΡΟΚΟ) – ALGECIRAS (ΙΣΠΑΝΙΑ)

Η Attica Group, θυγατρική εταιρία του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), του μεγαλύτερου επενδυτικού ομίλου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και η Τράπεζα «BMCE Bank Of Africa Group» («BMCE») του Μαρόκου, ανακοινώνουν την επίτευξη συμφωνίας για την εκμετάλλευση θαλασσίων γραμμών μεταξύ του Μαρόκου και της ηπειρωτικής Ευρώπης, μέσω της νεοσυσταθείσας εταιρίας “AFRICA MOROCCO LINKS” – “AML”.

Η BMCE, κορυφαία Τράπεζα στο Μαρόκο και στην Αφρικανική Ήπειρο, έχοντας την πλήρη εμπιστοσύνη της Μαροκινής Κυβέρνησης όπως έχει εκφραστεί δια του αρμοδίου Υπουργείου Μεταφορών («Ministere de l’ Equipement du Transport et de la Logistique»), εμπιστεύτηκε την Attica Group επιλέγοντάς την ανάμεσα σε πολλές εταιρίες επιβατηγού ναυτιλίας, προκειμένου να αποτελέσει τον στρατηγικό επενδυτή που θα συνεισφέρει στην AML την μακροχρόνια εμπειρία, τεχνογνωσία και λειτουργική αριστεία για την οποία είναι γνωστή διεθνώς.

Η Attica Group θα συμμετέχει στη νέα εταιρία με ποσοστό 49%, ενώ 51% θα ελέγχεται από Μαροκινούς μετόχους, με κύριο μέτοχο την BMCE.

Περισσότερα...

ΑΝΕΚ LINES: Καλοκαιρινές Διακοπές στην Κρήτη... από 20 € και με Ημερήσια Δρομολόγια!

Το "ΚΥΔΩΝ" της "ΑΝΕΚ LINES" συνδέει καθημερινώς τον Πειραιά με την Κρήτη. Με εισιτήρια που ξεκινούν από 20€, ημερήσια δρομολόγια, έξυπνα πακέτα προσφορών από 76 € το άτομο με ΙΧ και προνομιακές παροχές, η ANEK LINES και φέτος, φροντίζει για τις διακοπές σας στην Κρήτη, οικονομικά και άνετα!

Ταξιδέψτε στην Κρήτη, έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς και περιηγηθείτε από τα καταγάλανα Φαλάσαρνα στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων, από την κατανυκτική Ι.Μ. Πρέβελης στην Παλιά Πόλη του Ρεθύμνου και το μαγικό Κεδρόδασος, και από το ανάκτορο της Κνωσσού, στην Αρχαία Φαιστό, τον Άγιο Νικόλαο και το  εξωτικό φοινικόδασος στο Βάϊ...  

Με καθημερινά βραδινά και ημερήσια δρομολόγια από και προς Χανιά και Ηράκλειο, αλλά και εκπτώσεις και προσφορές όπως :

Περισσότερα...

Εγώ, ο ανθέλλην!

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.

Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σ' ανέβει στο κρεββάτι.Σύνταγμα της Ελλάδος του 1975

«Άρθρο 11 - 1. Οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα...».
Δια του λόγου το αληθές η ανωτέρω φωτογραφία, όπου... Έλληνες εικονίζονται συνερχόμενοι ησύχως, απαιτώντας [ουάου!]  από την... απαράδεκτη Ελλάδα του Καμμένου να δώσει άσυλο σε όλους τους εισβολείς συλλήβδην, αλλά και στέγη κ.λπ.
Η Όλγα δεν είχε να κάνει σχόλιο. Ούτε ο Φίλης, ούτε ο Κυρίτσης, ούτε ο Μπαλαούρας, ούτε ο Κουρουμπλής. Διότι αυτοί είναι αριστεροί και είναι συνηθισμένοι σε πορείες. Με το καπελάκι τους, με το νεράκι τους, το μαγουλάκι τους και το τροφαντό κωλαράκι τους από το καθισιό στον Δημόσιο Τομέα και το ξεκοκάλισμα της συνταξάρας. Ενώ οι μη αριστεροί είναι ως επί το πλείστον  συνηθισμένοι... να δουλεύουν και να πληρώνουν φόρους για να ταΐζουν τους, συνηθισμένους σε πορείες, αριστερούς.

Περισσότερα...

Άψογες, κατασκευαστικά, και ασφαλείς οι δεξαμενές καυσίμου στα φουσκωτά σκάφη της "Barracuda".

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Ομοίωμα μινιατούρα ρεζερβουάρ Barracuda, με το χαρακτηριστικό πλέγμα που εξασφαλίζει την μη ανάφλεξη του καυσίμου και την δυσκολία στη μετατόπιση του βάρους του. Η λαϊκή ρήση πως "ό,τι πληρώνεις παίρνεις", έχει απόλυτη εφαρμογή στα φουσκωτά σκάφη "Barracuda" που κατασκευάζει ο Τάσος Χατζησταματίου. Σκάφη που αγγίζουν σε πολλές περιπτώσεις την τελειότητα και ας λέει ο κατασκευαστής τους πως το τέλειο είναι σχεδόν ανέφικτο αφού και ο ίδιος, ως άνθρωπος, έχει ατέλειες.

Οι δεξαμενές καυσίμου που τοποθετούνται στα σκάφη της "Barracuda" είναι άψογες και ασφαλείς από κάθε άποψη. Φτιαγμένες από εποξικό υλικό, έχουν ισόβια και απροβλημάτιστη διάρκεια ζωής, δεν παθαίνουν ποτέ ηλεκτρόλυση, όπως οι μεταλλικές, δεν κινδυνεύουν από έκρηξη ούτε από μετατόπιση του φορτίου τους, το όργανο μέτρησης καυσίμου έχει πάντοτε σωστές ενδείξεις, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, ενώ διαθέτουν διπλή εξαέρωση για καλύτερη και ταχύτερη εκτόνωση κατά την διάρκεια της πλήρωσής τους.

Περισσότερα...

Η δικηγόρος Άϊντα Τζαβέλλα και ο Ηλίας Μαυρικάκης μιλούν για το σκάνδαλο της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου.

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Η δικηγόρος του Ηλία Μαυρικάκη κυρία Άϊντα Τζαβέλλα. Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου στο Εφετείο Κακουργημάτων της Ρόδου, κατά την εκδίκαση της υπόθεσης της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου, όταν ο συνήγορος του φυγόδικου Νικολάου Λυριστή, πρώην ταμία του υποκαταστήματος Κάσου, παρουσίασε στο δικαστήριο εξουσιοδότηση του πελάτη του προκειμένου να τον εκπροσωπήσει στη δίκη! Το δικαστήριο ζήτησε την έκδοση του Νικολάου Λυριστή, με διεθνές ένταλμα σύλληψης, και η δίκη ανεβλήθη για την 15η Ιουνίου 2017 : http://www.ribandsea.com/waves/2379-diethnes-entalma-syllipsis-eis-varos-proin-ypallilou-tis-trapezas-dod-nisou

Στο μεγάλο αυτό τραπεζικό σκάνδαλο, στο οποίο, εκτός του Νικολάου Λυριστή και υπάλλήλων άλλων υποκαταστημάτων της εν λόγω τράπεζας, φέρονται να ενέχονται ανώτερα στελέχη της αλλά και πολιτικά πρόσωπα, φέρεται ως εμπλεκόμενος και ο επιχειρηματίας Ηλίας Μαυρικάκης ο οποίος, ωστόσο, διατυμπανίζει σε όλους τους τόνους ότι το όνομά του ενεπλάκη με δόλο στην υπόθεση από τον πρώην ταμία του υποκαταστήματος Κάσου Νικόλαο Λυριστή και ότι ουδεμία σχέση έχει με όσα του καταλογίζονται περί απάτης. Υπενθυμίζεται ότι η Τράπεζα της Ελλάδος ανέστειλε τον Δεκέμβριο του 2013 τις εργασίες της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου.

Περισσότερα...

Η BLUE STAR FERRIES στηρίζει με πράξεις.

Έκπτωση 30% για Λέσβο, Χίο, Λέρο και Κω.

Η Blue Star Ferries με τα υπερσύγχρονα πλοία της εξυπηρετεί τα νησιά του Αιγαίου.H Blue Star Ferries, μέλος της Attica Group στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια αναστροφής του αρνητικού κλίματος που δημιουργήθηκε λόγω της προσφυγικής κρίσης, σε συνεργασία με τις δημοτικές αρχές και τις τοπικές ενώσεις ξενοδόχων, προσφέρει έκπτωση 30% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των επιβατών που θα επιλέξουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές τα νησιά Λέσβο, Χίο, Λέρο & Κω.
Πιο συγκεκριμένα η παροχή αφορά σε όλες τις κατηγορίες επιβατικών εισιτηρίων, Ι.Χ. αυτοκινήτων & μοτοσυκλετών, με την προϋπόθεση οι ενδιαφερόμενοι να προσκομίζουν στα κατά τόπους συνεργαζόμενα πρακτορεία αποδεικτικό, το οποίο να επιβεβαιώνει τουλάχιστον 4 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο κατάλυμα σε κάποιον από τους συγκεκριμένους προορισμούς.

Περισσότερα...