Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Πραγματοποιήθηκε στην HELEXPO η έκθεση "Ψάρεμα - Σκάφος".

Η έκθεση Ψάρεμα - Σκάφος έκανε το ντεμπούτο της και οι διοργανωτές της ευελπιστούν να την κάνουν θεσμό.Άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της την 28η Μαρτίου 2014 και ολοκληρώθηκε σήμερα (30 Μαρτίου 2014) η έκθεση "Ψάρεμα-Σκάφος" στο κτίριο της Helexpo στο Μαρούσι. Διοργανωτές οι εκδότες του ομώνυμου περιοδικού. Σε μια εποχή στερημένη από ναυτικές εκθέσεις - αφού τα δύο προηγούμενα χρόνια δεν πραγματοποιήθηκε το καθιερωμένο "Ναυτικό Σαλόνι" των Αθηνών - ήταν επόμενο η επισκεψιμότητα της έκθεσης αυτής να κρατηθεί σε αξιοθαύμαστα επίπεδα. Για τον αριθμό των συμμετοχών, από πλευράς κατασκευαστών και εισαγωγέων πολυεστερικών και φουσκωτών σκαφών, δεν μπορεί βεβαίως να γίνει λόγος. Ο αριθμός των εταιρειών, άλλωστε, που συνεχίζει να αντιστέκεται στη λαίλαπα των μνημονίων και της τρόϊκας, έχει πλέον συρρικνωθεί σε δραματικά επίπεδα, με την συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών να αντιμετωπίζει προβλήματα επιβίωσης ή να έχει βάλει λουκέτο.

Κάτοψη του ενός και μοναδικού επιπέδου της έκθεσης Ψάρεμα - Σκάφος. Σε ένα επίπεδο λοιπόν η έκθεση των σκαφών και των αλιευτικών εργαλείων και σε άλλο η παράλληλη έκθεση καταδυτικού εξοπλισμού και αλιείας με ψαροντούφεκο, με τον τίτλο "Deepex", την οποίαν, όμως, για να επισκεφτεί κανείς έπρεπε να πληρώσει ξεχωριστό εισιτήριο.

Μετρημένοι σε λιγότερα από τα δάκτυλα των δύο χεριών οι κατασκευαστές φουσκωτών σκαφών οι οποίοι έλαβαν μέρος στην έκθεση, με τα σκάφη εισαγωγής να περιορίζονται σε μικρά δείγματα της "Zodiac" και της "Callegari". Παρόντες οι κατασκευαστές των φουσκωτών σκαφών "Olympic" του Δημήτρη Καρυοφύλλη, των "Airhull, των "Technohull, των "Fost", των "Viper", των "Marvel", των "Top Line" και των "Aegean" του Γιώργου Ιωάννου.

Μ' αυτό το σκάφος της Top Line θα επιχειρήσει το πλήρωμά του το πέρασμα των 800 μιλίων από την Πορτογαλία μέχρι τις Αζόρες.Ανάμεσα στα εκθέματα και το δεκάμετρο σκάφος της "Top Line", το πλήρωμα του οποίου προτίθεται να επιχειρήσει τον προσεχή Ιούλιο το ταξίδι από την Ελλάδα μέχρι το νησιωτικό σύμπλεγμα των Αζορών. Με 2.500 λίτρα βενζίνης στα ύφαλα και στο ντεκ, δύο εξωλέμβιους τετράχρονους κινητήρες "Suzuki" 300 h.p. και σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα ναυσιπλοίας, το πλήρωμα του "Top Line" ευελπιστεί ότι θα καλύψει με επιτυχία το πέρασμα των 800 ν. μιλίων που χωρίζουν την Πορτογαλία από τις Αζόρες.

 Το Aegean 444 του Γιώργου Ιωάννου. Το... μισό περίπτερο της Airhull.  Και το άλλο μισό περίπτερο της Airhull, με το καμπινάτο της.   Τα μικρά της Callegari έδωσαν κι' αυτή τη φορά το παρόν. 
 Εσωλέμβιοι κινητήρες Daedong.  Το περίπτερο με τις ιταλικές έσω-έξω FNM  Το Twister Fost του Πέτρου Φωστιέρη.  Η κονσόλα του Top Line που θα επιχειρήσει το ταξίδι στις Αζόρες.
 Το περίπτερο της Furuno.  Το οκτάμετρο αγωνιστικό της Olympic από ψηλά.  Τα ισοθερμικά ψυγεία της Igloo.  Μια έξυπνη ιδέα από τον Ηλία Καρρά της Laser. Πλωτή πολυεστερική ξαπλώστρα!
 Βάρκες πολυαιθυλενίου και κανώ από τον Γιώργο Λουκιανό.  Το Marvel 6.90 open.  Λεπτομέρεια από το 6.90 της Marvel.  Και η καμπινάτη έκδοση του Marvel 9.59
 Το πεντάμετρο της Olympic με νέο ύφασμα αεροθαλάμων.  Νέο 4.30 από την Olympic του Δημ. Καρυοφύλλη.  Η πλωριά δεξαμενή χωρητικότητας 600 λίτρων στο Top Line που θα επιχειρήσει το ταξίδι στις Αζόρες.  Και οι πρυμιές δεξαμενές καυσίμου στο ίδιο σκάφος. Σωστό tanker!
 Νέο μοντέλλο pwc από την Yamaha.  Ο απαραίτητος χώρος... ανακούφισης στο σκάφος της Top Line που θα ταξιδεύσει τον Ιούλιο στις Αζόρες.  Ηλεκτρονικά καλούδια στο περίπτερο του Σκορδίλη και της Garmin.  Μεγάλο Viper έξω από την έκθεση, με τα μικρά της ακριβώς στην είσοδο.
 Trygons. Το σκάφος που εντυπωσίασε με την εξαιρετικά οικονομική στην κατανάλωση καυσίμου γάστρα του.  Το 20άρι της Top Line.  Το περίπτερο της Technava Lowrance.  Το πρυμιό κατάστρωμα του Marvel 9.59
 Στην είσοδο της έκθεσης δέσποζαν τα μεγάλα της Viper και της Technohull.  Μια κάτοψη της έκθεσης με τα περίπτερα του αλιευτικού εξοπλισμού σε πρώτο φόντο.  Πολυεστερικά σκάφη από την Marinco.  Και φουσκωτό με όνομα... αστακού!