Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Τοποθέτηση παράθυρου σε αυτοκινούμενο της Hymer.

Τεχνικός : Τάσος Μπάτας ("Camper Club" - Γ. Παναγούλιας).
Κάμερα - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσικό χαλί : Γιώργος Ρήγος.

Το άνοιγμα έχει δημιουργηθεί και το παράθυρο τοποθετείται εκεί όπου προηγουμένως δεν υπήρχε.Θυμηθείτε το τελευταίο μου άρθρο το οποίο αναφερόταν στην αντικατάσταση ενός μικρού παράθυρου με άλλο μεγαλύτερο στον χώρο της τραπεζαρίας ενός αυτοκινούμενο της Hymer : http://www.ribandsea.com/campers/texnika-themata/2378-allagi-mikroy-parathyrou-hymer-me-megalytero Ε λοιπόν, σκεφτήκαμε να εκμεταλλευτούμε το μικρό παράθυρο του σαλονιού, το οποίο περίσσεψε μετά την αντικατάσταση, και να το τοποθετήσουμε στην πίσω αριστερή πλευρά του αυτοκινούμενου, όπου στο συγκεκριμένο μοντέλλο της Hymer δεν είχε προβλεφτεί από τον γερμανό κατασκευαστή να υπάρχει παράθυρο. Οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στη Γερμανία, βλέπετε, δεν έχουν καμμία σχέση με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στη Μεσόγειο, και δη στην Ελλάδα, με συνέπεια οι τεχνικοί της Hymer να είναι φειδωλοί στα πολλά και μεγάλα ανοίγματα ώστε να αποφεύγονται οι απώλειες θερμότητας.

Το γεγονός ότι είμαστε, γενικώς, κατά του κλιματιστικού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για μας που αποφεύγουμε το οργανωμένο camping όπως ο διάολος το λιβάνι, έχει σαν αναπόφευκτη συνέπεια να αντιμετωπίζουμε κάποια προβλήματα κατά την διάρκεια του ύπνου όταν επικρατούν συνθήκες καύσωνα. Όταν στον χώρο του κρεββατιού υπάρχουν δύο αντικρυστά παράθυρα, το πρόβλημα αμβλύνεται με το ρεύμα αέρος που δημιουργείται και η κατάσταση είναι υποφερτή. Στο 664 SL της Hymer, όμως, υπάρχει ένα μόνο πλευρικό παράθυρο και άλλο ένα στην οροφή. Η ύπαρξη λοιπόν ενός δεύτερου παράθυρου, στην πίσω αριστερή πλευρά του αυτοκινούμενου, πιστεύαμε ότι θα έλυνε αυτό το πρόβλημα.

Ζήτησα λοιπόν από τον Τάσο Μπάτα να προχωρήσει στην υλοποίηση αυτής της σκέψης, δημιουργώντας ένα άνοιγμα στο πλευρικό τείχωμα του camper καλύπτοντάς το με το παράθυρο που έβγαλε από την τραπεζαρία. Για να πω την αλήθεια θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός εάν δεν επρόκειτο τη συγκεκριμένη δουλειά να κάνει ο συγκεκριμένος τεχνικός. Με εξαίρεση τον Μάκη Κατσαρό, βεβαίως, στον οποίον επίσης θα επέτρεπα να "τρυπήσει" το αυτοκινούμενο. Δεν ήταν τυχαία η παρατήρηση του Γιώργου Παναγούλια όταν με είδε να βιντεοσκοπώ τον τεχνικό του να τρυπάει το camper : "Πολύ μαζόχας είσαι ρε φίλε! Άλλοι πελάτες φεύγουν μακριά όταν τους τρυπάμε τα αυτοκινούμενα κι' εσύ το βιντεοσκοπείς!". "Μα δεν το τρυπάει κάποιος τυχαίος, αλλά ο τεχνικός σου", του απάντησα, κι' εκείνος έφυγε με ένα χαμόγελο ικανοποίησης χαραγμένο στο πρόσωπό του...