Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Μπράβο ρε Θοδωρή Ζάρπη. Μαθητής της 3ης Λυκείου και εργάζεσαι ως σερβιτόρος δια τα προς το ζην. Ευτυχώς που εργαζόσουν στο εστιατόριο, όπου κόντεψε να πνιγεί μία κυρία από γαρίδα που στάθηκε στον λαιμό της και την έσωσες. Το ανέφεραν μερικοί στα ΜΜΕ και τέρμα. Έχουν να ασχοληθούν με τον τάδε και τη δείνα τραγουδιστή/τραγουδίστρια, ποιόν θα παντρευτεί ο τάδε διάσημος κ.λπ. Ενώ θα έπρεπε να είσαι συνεχώς από το πρωί έως το βράδυ επί ένα μήνα σε όλα τα κανάλια. Για να δίνεις το παράδειγμα σε όλους τους συνομήλικούς σου, αλλά κυρίως στους μεγαλύτερους.








