Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Κάθε φορά η συζήτησή μου με την Δήμαρχο Τήλου Μαρία Καμμά-Αλιφέρη είναι σκέτη απόλαυση. Είναι γεννημένη θαρρείς αυτή η γυναικάρα γι' αυτό το λειτούργημα. Γιατί, ασχέτως με το τι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, ο Δήμαρχος επιτελεί λειτούργημα, πρώτα και πάνω απ' όλα. Πρέπει να είναι ταγμένος στην υπηρεσία της μικρής κοινωνίας που τον εξέλεξε για να δώσει λύσεις στα προβλήματά της και όχι για να ιντριγκάρει, να χωρίσει, να βάλει το δάκτυλο στο βάζο με το μέλι. Ο Δήμαρχος πρέπει να είναι (ή να δείχνει έστω) ακομμάτιστος και να κρατάει ίσες αποστάσεις από όλους τους δημότες και τους πολιτικούς προϊσταμένους του, ανεξαρτήτως της κομματικής τους τοποθέτησης, ώστε να μπορεί να κτυπήσει το χέρι στο τραπέζι, όταν χρειαστεί, προκειμένου να απαιτήσει να γίνουν πράγματα για τον Δήμο και τους δημότες του.








