Πηγή : http://mandatoforos.blogspot.com/2019/04/blog-post_15.html
Εκτός από την καταφανή και αδιαμφισβήτητη προδοσία όλων των μνημονιακών-συστημικών κομμάτων, όλων αυτών δηλαδή που σήμερα απαρτίζουν την Βουλή, (εκτός απ' το ΚΚΕ που κατά δήλωσή του είναι αντιμνημονιακό και φιλολαϊκό) εξ ίσου φρικτή προδοσία του λαού και της χώρας αποτελεί η πολυδιάσπαση των ευρισκόμενων εκτός Βουλής αντιμνημονιακών δυνάμεων (κομμάτων και πολιτικών).
Δηλαδή σε τί ακριβώς στοχεύουν όλοι αυτοί οι κατά τ' άλλα συμπαθείς πολιτικοί; Στο να μπούν στην Βουλή με ένα οριακό 3%; Για να κάνουν τί; Να γίνουν γραφικοί και περίγελοι των δωσιλόγων και των ΜΜΕ; Θα μπορέσουν ποτέ μ' αυτόν τον τρόπο να μπλοκάρουν κάποιο από τα επόμενα δωσιλογικά νομοσχέδια; Θα μπορέσουν να σταματήσουν το κατρακύλισμα και το ξεπούλημα του προτεκτοράτου που λέγεται Ελλάδα; Τί ακριβώς θα καταφέρουν από μόνοι τους; (διότι όποιος απ' αυτούς μπεί -και άμα μπεί- στην Βουλή με τέτοιον κατακερματισμό ψήφων, θα μπεί μόνος του χωρίς άλλους αντιμνημονιακούς συμμάχους εντός κοινοβουλίου).








