Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Στο "Σιδερέϊκο" να πας, μου πρότεινε προσφάτως κάποιος συνδρομητής στα σχόλια κάτω απ' το βίντεο του Βασίλη Ζέρβα. "Ποιο είναι πάλι αυτό το Σιδερέϊκο;", ρώτησα. "Το μηχανουργείο του Σιδέρη", ήρθε η απάντηση.
Και τότε θυμήθηκα ότι το όνομα αυτό μου το είχε αναφέρει ο Ζέρβας, διακοσμώντας το μάλιστα με τα πιο επαινετικά σχόλια. Μου είχε δώσει μάλιστα και το τηλέφωνο του Γιώργου. Του τηλεφώνησα λοιπόν πριν από μερικές ημέρες και να' μαι χθες το απόγευμα στο μηχανουργείο της οικογένεια Σιδέρη, στο Περιστέρι. Δεν πρόκειται βεβαίως για ένα απλό μηχανουργείο. Πρόκειται για ένα εργοστάσιο 400 τετραγωνικών μέτρων με κάθε λογής εξοπλισμό.





