Γράφει αγανακτισμένος ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Κροκοδείλια δάκρυα χύνουν εδώ και μερικές ημέρες "συνάδελφοι" των μέσων μαζικής εξαπάτησης εκφράζοντας την "αγωνία" τους για την τύχη της Ειρήνης Κατσοτούρχη-Θηραίου, της μοναδικής κατοίκου της Κινάρου από τότε που έφυγε απ' τη ζωή ο Μικές της. Είναι μάλιστα τόση η... "αγωνία" και το "ενδιαφέρον" τους, ώστε έκλεψαν ένα δικό μου βίντεο, από μια παλαιά επίσκεψή μου στο νησάκι αυτό, και το επιδεικνύουν σαν λάφυρο που το κέρδισαν στον πόλεμό της "ενημέρωσης"!
Φροντίζουν μάλιστα, με εμπνευστή και ενορχηστρωτή τον τηλεοπτικό σταθμό του ΑΝΤ1, να σκεπάσουν τόσο το λογότυπό μου, στο επάνω δεξιό τμήμα της εικόνας, όσο και τον τίτλο της ταξιδιωτικής μου εκπομπής με αριθμούς και "συννεφάκια"! Ο ΑΝΤ1 μάλιστα, υπερβαίνοντας κάθε όριο δημοσιογραφικής δεοντολογίας σκεπάζει το λογότυπό μου και στη θέση του αναγράφει ότι το βίντεο αυτό το βλέπουν οι τηλεθεατές "Μόνο στον ΑΝΤ1"!!!










