Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Παρατείναμε την παραμονή μας στον Βόλο γιατί η πρόταση μιας βόλτας με το τραινάκι του Πηλίου από τα Άνω Λεχώνια μέχρι τις Μηλιές και ξεναγό τον σταθμάρχη και φίλο μου Γιώργο Αποστολέρη ήταν κάτι περισσότερο από δελεαστική.
Διανυκτερεύσαμε την προηγούμενη νύχτα στον σιδηροδρομικό σταθμό των Άνω Λεχωνίων, αφού προηγουμένως αποτελειώσαμε το σπεντζοφάϊ που είχε μείνει στο ψυγείο, βγάζοντας τραπέζι και καρέκλες έξω απ' το αυτοκινούμενο στην παραλία Πλατανίδια. Ξεχάσαμε για μια στιγμή πως διανύαμε το τελευταίο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, με τον καιρό να παραπέμπει περισσότερο στις πρώτες ημέρες της άνοιξης!







