Μια φωτογραφική αναδρομή του Ιωσήφ Παπαδόπουλου στο παρελθόν.
Τα διάφορα θέματα της επικαιρότητας που προέκυψαν τελευταία και, κυρίως, το χρονοβόρο μοντάρισμα παλαιών βιντεοταινιών, δεν μου επέτρεψαν να επανέλθω στη νοσταλγική επιστροφή των εκδρομών που κάναμε με αυτοκινούμενο τροχόσπιτο τα χρόνια που πέρασαν. Καιρός, λοιπόν, να το κάνω σήμερα, συνεχίζοντας αυτό που άρχισα την 22α Ιανουαρίου 2012 : http://www.ribandsea.com/travels/878--camper-.html
Μην εκλάβετε πάντως αυτόν τον πρόλογο σαν μια προσπάθεια να "απολογηθώ" για την καθυστέρηση, γιατί, ειλικρινώς, θα θυμώσω! Και με το δίκιο μου, αφού η μοναδική απολαβή που εισπράττω από την συνέχιση αυτής της εκδοτικής προσπάθειας (έκδοση είναι κι' αυτή, ασχέτως αν δεν αποτυπώνεται στο χαρτί), είναι τα δικά σας ενθαρρυντικά σχόλια, η αλματώδης αύξηση της αναγνωσιμότητας, αλλά και κάποια δωρεάν εισιτήρια που μου παραχωρούν οι ναυτιλιακές εταιρείες, τα διαφημιστικά banners των οποίων βλέπετε στην κορυφή αυτής της σελίδας. Αυτά τα εισιτήρια, άλλωστε, διατηρούν (ακόμη) αναμμένο το καντήλι της αγάπης μας για το ταξίδι...