Προς "ΝΕΑ ΟΔΟ", "ΙΩΝΙΑ ΟΔΟ" και "ΜΩΡΕΑΣ"
Κύριοι,
Η χρέωση των ιδιοκτητών Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων που έχουν ύψος μεγαλύτερο από 2,2 μέτρα είναι άδικη, παράλογη, εξωφρενική και πρωτοφανής για τα δεδομένα των ευρωπαϊκών αυτοκινητοδρόμων. Γιατί, επί παραδείγματι, τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, τα οποία αναφέρονται στην άδειά τους ως Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν δύο άξονες και βάρος κάτω από 3,5 τόνους, χρεώνονται με τόσο δυσβάστακτα τέλη διοδίων με την "δικαιολογία" ότι το ύψος τους υπερβαίνει τα 2,2 μέτρα; Φθείρει μήπως το ύψος τους περισσότερο το οδόστρωμα από όσο το φθείρουν τα άλλα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα;









