Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Διάβαζα την είδηση ότι αστυνομικοί ήσαν μέλη σπείρας που πουλούσε πλαστά διαβατήρια και ταυτότητες και μάλιστα σε σεσημασμένους κακοποιούς. Τι άλλο θα με βρει Θεέ μου μονολόγησα. Κι’ από την άλλη να έχω το τεκμήριο αθωότητας και να περιμένω μερικά τέρμινα [τρία χρόνια το τέρμινο] μέχρι να αποφανθεί η Δικαιοσύνη περί ενοχής ή μη. Και μέχρι τότε; Θα έχουν τεθεί σε αργία οι αστυνομικοί; Υποχρεωτική ή δυνητική, όπως εψήφισεν ο κ. Καρούμπαλος;
http://makpress.blogspot.com/2015/09/blog-post_509.html
Με είχαν ζαλίσει τα ΜΜΕ με το θέμα των κουκουλοφόρων μαρτύρων. Εξαφανίστηκαν ή όχι; Πώς εξαφανίστηκαν, αφού τελούν υπό την προστασία της ΕΛ.ΑΣ.; Τί διάολο συμβαίνει; Τί μου διαφεύγει; Θα καταθέσουν με κουκούλα ή χωρίς κουκούλα; Κι’ έτσι δεν πήρα πρέφα μια άλλη είδηση.









