Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Ήλθε προχθές στο γραφείο μου ο ανωτέρω πελάτης μου κομίζων το εν λόγω έγγραφο. Ακολούθησε ο εξής διάλογος:
ΣΚ: Σε ποιόν πλειστηριασμό αναφέρεται;
ΙΧ: Σε κανέναν.
ΣΚ: Δηλαδή;
ΙΧ: Πήγα στην Εφορία και τους είπα ότι η εταιρεία, της οποίας είμαι εκκαθαριστής, δεν είχε ποτέ ακίνητα.
ΣΚ: Οπότε;
ΙΧ: Μου είπαν ότι απλώς ήθελαν να με ενημερώσουν για το χρέος και επειδή δεν έχουν άλλο έντυπο, χρησιμοποίησαν αυτό.








