Ανέβασα προσφάτως στον λογαριασμό μου στο YouTube το απόσπασμα μιας τηλεοπτικής συζήτησης δυο δημοσιογράφων του OPEN με τον Βαγγέλη Βενιζέλο, σχετικώς με την άποψη που έχει ο πρώην υπουργός για το βραχιολάκι των Κινέζων και το τσιπάκι του Μπιλ Γκέϊτς : https://www.youtube.com/watch?v=hMyvVLhtaoE
Επειδή θεώρησα ότι η τοποθέτηση του Βενιζέλου έκρυβε "παγίδες", εστίασα στην απάντησή του και έκανα, όπως έχω κάθε δικαίωμα, κάποια σχόλια : https://www.youtube.com/watch?v=cQzJPtuCLaw&t=213s
Ακολούθησε ένας ορυμαγδός σχολίων κάτω απ' το βίντεο, με τα περισσότερα σχόλια να είναι απαξιωτικά για το πρόσωπο του Βενιζέλου. Υπήρξαν όμως και κάποιοι σχολιαστές οι οποίοι επέκριναν την τοποθέτησή μου και με κατηγόρησαν για "ύποπτο κόψε-ράψε του αυθεντικού βίντεο του OPEN, κατασκευή ψευδών ειδήσεων και προσπάθεια παραπλάνησης της κοινής γνώμης"!







