Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Πότε μπορούμε να πούμε ότι ένας άνθρωπος, ένας πολιτικός ή μια επιχείρηση είναι απατεώνας και κλέβει ασυστόλως χωρίς να κινδυνεύουμε να οδηγηθούμε στο εδώλιο του κατηγορουμένου για συκοφαντική δυσφήμιση; Μετά βεβαιότητος μπορούμε να προβούμε ασφαλώς σε τέτοιους χαρακτηρισμούς όταν μιλάμε για εργολάβους που ανέλαβαν εν μια νυκτί την εκμετάλλευση των εθνικών δρόμων της χώρας με χαριστική σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψε ο επίορκος υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Γιώργος Σουφλιάς και ενέκριναν οι υπόλοιποι επίορκοι βολευτές της παρέας του. Άντε τώρα να πεις ότι την παραχώρηση της δημόσιας περιουσίας δεν την έκανε αφιλοκερδώς ο Υπουργός χωρίς να κινδυνεύσεις να σε σύρει στα δικαστήρια για συκοφαντική δυσφήμιση. Γι' αυτές τις εξυπηρετήσεις άλλωστε δεν εκδίδονται τιμολόγια παροχής υπηρεσιών!
Χρησιμοποιώντας τα τελευταία χρόνια αποκλειστικώς τους παραδρόμους έχω αποτοξινωθεί από τη θέα του Μπομπολιστάν και έχω ηρεμήσει από το ξεβράκωμα που υφίστανται οι κάτοχοι αυτοκινούμενων τροχόσπιτων μπροστά στους σταθμούς των διοδίων. Εξαίρεση κάνω συνήθως στην Αττική Οδό επειδή το αίτημά μου για ένταξη των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων στην κατηγορία 4 των Ι.Χ. αυτοκινήτων έγινε δεκτό και δεν τιμωρούνται πλέον με υπέρογκο τέλος διέλευσης επειδή έχουν ύψος πάνω από 2,2 μέτρα!







