Έλαβα χθες μια καταγγελτική επιστολή από τον κ. Γ.Σ. (το πλήρες όνομά του δεν δημοσιεύεται προς το παρόν για ευνόητους λόγους, είναι όμως στη διάθεση του "Rib and Sea") την οποία δημοσιεύω αυτούσια μαζί με τα αποδεικτικά στοιχεία που περιλαμβάνει.
Καθώς ουδείς δημοσιογράφος έχει ασχοληθεί μέχρι σήμερα με την απίστευτη αυτή υπόθεση, η οποία έχει πολλούς διαπλεκόμενους αποδέκτες, είμαι αποφασισμένος να συνεχίσω την παρακολούθηση αυτής της θλιβερής, για την κοινωνία μας, ιστορίας, γιατί φαίνεται πως υπάρχει πολύς ακόμη δρόμος μέχρι την δικαίωση των αγώνων του κ. Γ.Σ. για ένα εκπληκτικής διανοητικής ικανότητας ενήλικο άτομο της οικογενείας του, αλλά και όλα τα άτομα με ανάλογα προβλήματα τα οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, αντιμετωπίζονται από το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) σαν άτομα που χρήζουν ψυχιατρικής παρακολούθησης και εγκλεισμού σε ψυχιατρικά ιδρύματα, με την ανοχή και ένοχη σιωπή των οργάνων της Πολιτείας και της Δικαιοσύνης!
Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αξιότιμε κ. Παπαδόπουλε,
Σας παρακαλώ θερμά να προβάλετε κάποια εξόχως σημαντικά αποδεικτικά στοιχεία/έγγραφα αναφορικά με το pogrom που υλοποιείται (σ.σ. μέσω του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας / ΚΕ.Π.Α.) κατά των αναπήρων πολιτών της χώρας. Δυστυχώς υπάρχει μια ακατανόητη ομερτά, ακόμα και στις τάξεις των φερόμενων ως προστατών και προωθητών των δικαιωμάτων των ΑμεΑ, που δεν έχει επιτρέψει μέχρι σήμερα να λάβουν δημοσιότητα οι πληροφορίες και τα έγγραφα που σας αποστέλλω.







