Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Βαθειές εισπνοές...

Παραλία Μάρμαρα στ' Αρμάθια της Κάσου. Και να μη θέλεις οι μπαταρίες γεμίζουν...Έλειψα πολύ αυτό το καλοκαίρι, το ξέρω. Και αυτοί οι δύομισυ μήνες αποχής από το "Rib and Sea" ήταν γεμάτοι με αέρα, θάλασσα και... βαθειές εισπνοές. Με το ιπτάμενο "Polaris" στα Χανιά, ολόκληρο τον Ιούλιο, και το δεύτερο ήμισυ του Αυγούστου στη Ζάκυνθο. Με το πεντάμετρο "Selva" και την 70άρα τετράχρονη "Yamaha" στη δική μας "Ιθάκη", την Κάσο,  το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου. Αναπόφευκτη ήταν η απόφαση να αποδράσουμε από την ασθμαίνουσα πρωτεύουσα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα οικονομικά, στενά, ως η οδός Ξούθου, παραφράζοντας τον αείμνηστο Σουρή, κι' εγώ αδύναμος να περιμένω μοιρολατρικά πότε θα εξασφαλίσω κάποια διαφημιστική καταχώριση στο περιοδικό ή πότε θα τακτοποιηθούν οι οικονομικές εκκρεμότητες για να έχω το άλλοθι της παραμονής και την επιθυμία της συγγραφής νέων άρθρων.

Περισσότερα...

51ο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι Γένοβας.

Η προκήρυξη της 51ης Διεθνούς Ναυτικής Έκθεσης της Γένοβας.Για 51η φορά θα πραγματοποιηθεί φέτος στη Γένοβα της Ιταλίας η ομώνυμη Διεθνής Έκθεση για θαλάσσια σκάφη, αναψυχής και επαγγελματικά, κάθε είδους. Η έκθεση αυτή, που έχει επάξια κερδίσει τον σεβασμό εκθετών και επισκεπτών από πολλές χώρες του κόσμου, ανοίγει και φέτος τις πύλες της κάτω από πολύ δύσκολες οικονομικές συγκυρίες. Οι οργανωτές υπόσχονται, ωστόσο, ακόμη μεγαλύτερο εκθεσιακό χώρο, ακόμη περισσότερα events, ακόμη περισσότερους εκθέτες και εκθέματα.

Το "Rib and Sea", που απείχε ηθελημένα πέρυσι από τη μεγάλη αυτή ναυτική γιορτή, θεωρώντας ότι είναι προκλητικό να προβάλλει κανείς τα ξένα προϊόντα όταν η εγχώρια παραγωγή πνέει τα λοίσθια, θα δώσει φέτος στη Γένοβα το παρόν και θα καλύψει την έκθεση με ρεπορτάζ και φωτογραφίες, δίνοντας έμφαση στα νέα μοντέλλα, φουσκωτών κυρίως σκαφών, τις νέες ιδέες, τις νέες προτάσεις.

Εκτός κυκλώνα η "ΑΝΕΚ LINES"...

Τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES, όπως και το Έλυρος, δεν είναι πιστοποιημένο από τον Ρωσικό Νηογνώμονα.Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΗΣ  "ΑΝΕΚ LINES" ΔΕΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΩΣΙΚΟ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ

Η "ANEK LINES", ανακοινώνει ότι κανένα από τα πλοία του στόλου της εταιρείας δεν πιστοποιείται από τον Ρωσικό Νηογνώμονα.

Κατά συνέπεια, το θέμα που προέκυψε με την εγκυρότητα των πιστοποιητικών κλάσης που παρέχει ο Ρωσικός Νηογνώμονας σε ορισμένα πλοία δεν αφορά την ΑΝΕΚ και δεν επηρεάζει τα δρομολόγια της εταιρείας.

Το λιμάνι της Κάσου αποτελεί ασφαλές αγκυροβόλιο!

Το Πρέβελη αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Κάσου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών!Ξεχωριστή ημέρα η 12η Αυγούστου του 2011 για την ακριτική Κάσο. Όσο και αν αυτό ακούγεται παράξενο, η ιδιαιτερότητα της ημέρας είχε να κάνει με την αγκυροβολία και προσωρινή παραμονή του πλοίου της άγονης γραμμής, για πρώτη φορά, στο λιμάνι του νησιού λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών! Ο καπετάνιος του Ε/Γ-Ο/Γ "Πρέβελη" Διαμαντής Παπαγεωργίου, κρίνοντας ότι η συνέχιση του ταξιδιού προς Κρήτη και Πειραιά εγκυμονεί κινδύνους για το πλοίο, το πλήρωμα και τους επιβάτες του, κάτω από τις κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν εκείνη την ημέρα στο Καρπάθιο και το Ανατολικό Κρητικό, ζήτησε την άδεια της εταιρείας του (ΑΝΕΚ LINES) και αγκυροβόλησε στο λιμάνι της Κάσου, το οποίο πολλές συζητήσεις και αντικρουόμενες απόψεις έχει προκαλέσει τα τελευταία χρόνια ως προς την ασφάλεια και την άρτια κατασκευή του.

Περισσότερα...

Η κλήση του Θεού προς τον άνθρωπο.

Αγαπητέ φίλε Σήφη (όπως συνηθίζεται να σε λέμε στην Κάσο),

Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για το δημοσιογραφικό σου έργο και για το περιοδικό που επιμελείσαι, συμβάλλοντας έτσι στην δημιουργία μιας νέας, διαφορετικής φωνής, πέρα από πολιτικά όρια και δεσμευτικές κατευθύνσεις, φωνή που πιστεύω πως σχηματίζεται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο μέσα σε πάρα πολλούς Έλληνες της σημερινής εποχής.

Περισσότερα...

ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

Με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση αλλά και την ενημέρωση των εν δυνάμει αγοραστών/πελατών, λάβαμε από τον ΣΕΚΑΠΛΑΣ αναλυτικό πίνακα με όλες τις οικονομικές παραμέτρους που αφορούν στα σκάφη αναψυχής.

Περισσότερα...

Νέα τεκμήρια για τα σκάφη. Με τις υγείες μας!

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΩΝ & ΑΛΛΩΝ ΣΚΑΦΩΝ, ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΩΝ,ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΜΠΟΡΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
(Σ.Ε.ΚΑ.ΠΛ.Α.Σ - Π.Ε.Ε.Υ.)

1. Το νομοσχέδιο με τίτλο «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής προσαρμογής 2012-2015» ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων την 30/6/2011, δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την επόμενη ημέρα και ήδη αποτελεί νόμο του Κράτους με τα εξής στοιχεία: Ν. 3986/2011 (ΦΕΚ 152 Α΄/1-7-2011).

Περισσότερα...

Λαλεί καθένας τλήμων δια στροφών ευθύμων...

Λαλεί καθένας τλήμων δια στροφών ευθύμων. Ή, αλλέως πώς, εάν βάλεις μια λιπαρή ρέγκα μέσα σε ένα χρυσό κλουβί, και  αυτό (το κλουβί) ευρίσκεται αντικρυστά εις τα οπίσθια του αγνώστου πεσόντος στρατιώτη, θα τραγουδήσει;

Αγαπητέ κύριε διευθυντά.

Ο πυκνά τραχύς κονιορτός από το σιφωνωϊδές υπερξέσπασμα, ο οποίος ενέσκηψε στον γεωγραφικό χώρο με τη νομική υπόσταση του υπερχρεωμένου προτεκτοράτου καταλαμβάνοντας εξ απήνης τους σιωπηρούς και ανέμελους υπηκόους του, προήλθε από το (συνήθως) ύποπτο μονοπάτι των Σιφώνων.

Περισσότερα...

Οι Χιλιανοί μεταλλωρύχοι φιλοξενούμενοι της ΑΝΕΚ LINES

Οι Χιλιανοί μεταλλωρύχοι στα γραφεία της ΑΝΕΚ με τους κ.κ. Γ. Κατσανεβάκη και Σ. Πρωτοπαπαδάκη. Ολοκληρώθηκε το ταξίδι των Xιλιανών διασωθέντων μεταλλωρύχων που ήρθαν στην Ελλάδα φιλοξενούμενοι της ΕΛΜΙΝ και της ΑΝΕΚ LINES. Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2010, όταν ένα τραγικό ατύχημα στο ορυχείο Σαν Χοσέ της Χιλής πάγωσε την υφήλιο. Τριάντα τρεις μεταλλωρύχοι εγκλωβίζονται ζωντανοί εφτακόσια μέτρα κάτω απ' τη γη! Όλος ο κόσμος αγωνιά και προσεύχεται για κείνους. Εβδομήντα μέρες μετά το θαύμα γίνεται: σώοι όλοι τους "επιστρέφουν" από το σκοτάδι στο φως.

Περισσότερα...

Απόσπασμα συζήτησης με τον Δ. Καζάκη.

Ο οικονομολόγος Δημήτρης Καζάκης.Δημήτρης Καζάκης : ... Αν αυτό το πράγμα συμβεί, το προχωράμε. Διαμορφώνεις ετήσιο συνέδριο όπου οι πυρήνες αλλάζουν στο κεντρικό όργανο και συζητάμε πολιτικά τα ζητήματα. Ποια είναι η γραμμή κ.λπ. Αν ανάμεσα στα ετήσια συνέδρια προκύψουν πολιτικά γεγονότα, και δεν προλαβαίνεις να κάνεις συλλογικό όργανο, παίρνεις την έγκριση των μεγάλων οργανώσεων, των μεγάλων πυρήνων. Αθήνας, Θεσσαλονίκης κ.λπ. Αν πάρεις 3 - 4 μεγάλες πόλεις, προχωράς μπροστά. Διατηρούν το αυτοκέφαλο οι πυρήνες και διατηρούν και τις ανοικτές διαδικασίες στον κόσμο. Μιλούν δημόσια, δέχονται παρεμβάσεις, μετατρέπονται σε εμβρυακούς πυρήνες διευθέτησης των υποθέσεων στη γειτονιά και στους χώρους δουλειάς. Μόνο έτσι. Αυτό το πράγμα τώρα, όταν σχηματισθεί και πάρει τον χαρακτήρα του, έχει μια διαδικασία άμεσης επιλογής. Εκεί πετιέται έξω αυτός που δεν αντέχει ή που δεν μπορεί να "τραβήξει". Γεννιέται φυσική ηγεσία. Άνθρωποι δηλαδή που ανοίγουν δρόμους. Και η ιστορία προσφέρεται σ' αυτό.

Περισσότερα...