Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Δοκίμασα την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα των πρόσθετων της EFT

Έβαλε τα δάκτυλα επί τον τύπο των ήλων ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

eft5Πριν από ένα περίπου μήνα φιλοξένησα στο διαδικτυακό περιοδικό μου και στον λογαριασμό μου στο YouTube τον αντιπρόσωπο των προσθετικών καυσίμων της EFT. Αρκετοί, συνδρομητές μου και μη, αντέδρασαν και φιλοδώρησαν, τόσο τον Χάρη Μπερνίτσα όσο και εμένα, που έκανα, όπως είπαν το λάθος να τον προβάλλω, με διάφορα αρνητικά σχόλια και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.

Επειδή αφ' ενός μεν δεν συνηθίζω να κάνω το παγώνι όταν με φτύνουν, όπως κάνει ας πούμε ο Ταρζάν όταν τον κατηγορούν επειδή δίνει βήμα και μικρόφωνο σε αμφίβολης αξιοπιστίας "εφευρέτες", αφ' ετέρου ο βαθμός ευθιξίας μου κινείται σε υψηλά επίπεδα, αποφάσισα να βγάλω ο ίδιος τα κάστανα απ' τη φωτιά. Πρότεινα λοιπόν στον Χάρη Μπερνίτσα να βάλει αυτός τα καύσιμα και να κάνω μια δοκιμή των προσθετικών της EFT που έφερε στην ελληνική αγορά κάνοντας ένα ταξίδι δύο τουλάχιστον χιλιάδων χιλιομέτρων στη βόρειο Ελλάδα με το αυτοκινούμενό μου. Του είπα επίσης ότι θα δημοσιοποιήσω το αποτέλεσμα της δοκιμής όποιο και αν είναι αυτό.

Περισσότερα...

Χάλασε η κλειδαριά του camper και σας λένε ότι δεν φτιάχνεται; Ο Βασίλης Λαζακίδης θα την φτιάξει!

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

vasilislazakidisΗ κλειδαριά του camper μου είχε χαλάσει εδώ και πολλούς μήνες. Η πόρτα άνοιγε μόνο από μέσα. Αν ήθελες να την ανοίξεις απ' έξω έπρεπε να την κλωτσήσεις στο κάτω μέρος της! Και ντρεπόμουν, μεταξύ μας, να με βλέπουν να κλωτσάω την πόρτα του Hymer! Ένα από τα πλέον αξιόπιστα αυτοκινούμενα της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Στην αντιπροσωπεία ο τεχνικός σήκωνε τα χέρια ψηλά. "Θα χρειαστείς καινούργια κλειδαριά Ιωσήφ", μου έλεγε. "Και πόσο κάνει η καινούργια κλειδαριά ρε Τάσο;", τον ρωτούσα. "Δεν ξέρω ακριβώς αλλά δεν θα κάνει πεντακόσια ευρώ;". Άκουγα το νούμερο και ανατρίχιαζα. Άσε την να ανοίγει με κλωτσιά, έλεγα από μέσα μου. Και να μου περισσεύουν 500 ευρώ (που δεν περισσεύουν δηλαδή) δεν θα τα δώσω για μια κλειδαριά. Έλεος!

Περισσότερα...

Πώς να αποφύγετε τα διόδια της Θήβας μετά το κλείσιμο του "90"

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος (με τη βοήθεια του Παναγιώτη Μοσχοτζόπουλου).

aeropanoΤο άρθρο αυτό απευθύνεται, κυρίως, στους κατόχους αυτοκινούμενων τροχόσπιτων (campers). Γιατί; Για τον απλούστατο λόγο ότι τα οχήματα αυτά χρεώνονται στους σταθμούς των διοδίων με βάση το... ύψος τους (!;) και όχι με βάση τον αριθμό των αξόνων και το βάρος τους, λες και πρόκειται για φορτηγά αυτοκίνητα ή λεωφορεία! Να σημειωθεί ότι σε κανένα κράτος της Ε.Ε. δεν υπάρχει παρόμοια τιμολόγηση για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα στους σταθμούς των διοδίων.

Υπενθυμίζεται ότι η εκμετάλλευση των, χιλιοπληρωμένων από τους πολίτες, ΕΘΝΙΚΩΝ οδών της χώρας παραχωρήθηκε με χαριστικές συμβάσεις το 2007 σε μεγαλο-εργολάβους με νομοσχέδιο που έφερε στη Βουλή ο επίορκος πολιτικός της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Σουφλιάς και ψήφισαν τα κόμματα της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑ.Ο.Σ. Βεβαίως ο ΣΥΡΙΖΑ, που λυσσομανούσε όσο ήταν στην αντιπολίτευση, δεν έκανε τίποτε για να διορθώσει την κατάσταση όταν έγινε κυβέρνηση. Οι ΕΘΝΙΚΟΙ δρόμοι λοιπόν, οι οποίοι είχαν χιλιοπληρωθεί από τους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες, παραχωρήθηκαν εν μια νυχτί σε μεγαλο-εργολάβους σπόνσορες επίορκων πολιτικών.

Περισσότερα...

Γιατί συνελήφθησαν πέντε κάτοχοι αυτοκινούμενων τροχόσπιτων στην Ελαία Τριφυλλίας;

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

camper1Με ενημέρωσε χθες κάποιος διαδικτυακός φίλος, ότι συνελήφθησαν κάτοχοι αυτοκινούμενων τροχόσπιτων στην Ελαία Τριφυλλίας επειδή έκαναν ελεύθερο camping και με παρακάλεσε να επιληφθώ του θέματος, το οποίο, άλλωστε, με ενδιαφέρει και προσωπικώς. Επειδή δεν χαλάω χατήρια και επειδή είμαι κι' εγώ, σαν δημοσιογράφος και κάτοχος αυτοκινούμενου, περίεργος να μάθω τι ακριβώς συνέβη στην Ελαία Τριφυλλίας, σερφάρισα κατ' αρχάς στο διαδίκτυο και διάβασα στο site του "έγκριτου" δημοσιογράφου Μάκη Τριανταφυλλόπουλου τα εξής : http://www.zougla.gr/greece/article/xiropedes-se-pente-atoma-gia-elef8ero-kamping-stin-elea-trifilias

Καθώς οι πληροφορίες μου ήταν διαφορετικές και επειδή έδωσα μεγαλύτερη βάση σε όσα μου είπε ο φίλος μου, τηλεφώνησα στο αστυνομικό τμήμα Ελαίας, από όπου με παρέπεμψαν στον Διοικητή του αστυνομικού τμήματος Καλαμάτας και από κει στο γραφείο τύπου Πελοποννήσου. Από τον Άνα στον Καϊάφα δηλαδή!

Περισσότερα...

Άρες μάρες κουκουνάρες από την "ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε." για τα τέλη διοδίων.

Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

molos3Στον πρόσφατο ποδηλατικό αγώνα της "Σπαρτακιάδας" συνόδευσα με το αυτοκινούμενο (όχημα υποστήριξης) μια ομάδα έξι ποδηλατών. Στον πηγαιμό μέχρι τη Σπάρτη με διευκόλυνε το γεγονός ότι η διαδρομή την οποίαν ακολούθησαν οι ποδηλάτες δεν ήταν μέσω εθνικής οδού. Και το λέω αυτό γιατί, από τότε που η οικογένεια του γιατρού Βασίλη Παπαδόπουλου πούλησε το Κίνημα των διοδίων για να κάνει το κόμμα "Δεν πληρώνω", δεν χρησιμοποιώ πια τις "εθνικες" οδούς, οι οποίες ελέω πουλημένων πολιτικών παραχωρήθηκαν αντί πινακίου φακής σε μεγαλοεργολάβους. Και δεν τις χρησιμοποιώ γιατί θεωρώ ότι τα τέλη διέλευσης για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα είναι επιεικώς απαράδεκτα. Γενικώς είναι απαράδεκτα, δηλαδή, αλλά αυτή είναι μια συζήτηση που έχει γίνει κατά κόρον στο παρελθόν και άκρη δεν βγάλαμε.

Στην επιστροφή όμως από τη Σπάρτη, για να μην ταλαιπωρήσω του ποδηλάτες και τους επιστρέψω στην Αθήνα μέσω... Λαμίας, μπήκα στην "εθνική" οδό, που ακούει πια στο όνομα "ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε.", και μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι! Γιατί; Γιατί πλήρωσα περισσότερα χρήματα για διόδια παρά για πετρέλαιο! Αφήστε που κάθε λίγο και λιγάκι, τσουπ, ένας σταθμός διοδίων! Οι τουαλέττες και τα parking είναι σαφώς λιγότερα!

Περισσότερα...

Αυτοκίνητο σε Ακινησία.

Υπάρχουν περίοδοι στη ζωή ενός αυτοκινήτου οι οποίες το... αναγκάζουν σε ακινησία για πολύ καιρό. Οι κίνδυνοι ανάλογα με τις συνθήκες ακινησίας είναι πολλοί. Η εταιρεία Κυριαζής Batteries & More σας δίνει χρήσιμες συμβουλές ώστε να πραγματοποιήσετε την διαδικασία της ακινητοποίησης με ασφάλεια και σιγουριά.

Απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και πρέπει να φροντίζουμε ώστε το όχημα να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο ευάλωτο τόσο στη φθορά των καιρικών συνθηκών, όσο και στην ιδιότυπη φθορά του χρόνου.

Περισσότερα...

Συμβουλές για την εγκατάσταση και αντικατάσταση της μπαταρίας.

Η αντικατάσταση μιας μπαταρίας αυτοκινήτου είναι μια συνήθης διαδικασία την οποία μπορεί να κάνει ο καθένας μας μόνος του στο σπίτι. Υπάρχουν όμως σημεία όπου δίνοντας την ανάλογη προσοχή  μπορούμε να κερδίσουμε καλύτερη απόδοση της μπαταρίας, καλύτερη λειτουργία του αυτοκινήτου μας και αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων όπως βραχυκύκλωμα κ.α.

H εταιρεία Κυριαζής Batteries & More σας συμβουλεύει στα παρακάτω βήματα για το πώς είναι η σωστή διαδικασία αντικατάστασης μπαταρίας και το τι πρέπει να προσέξουμε.

Περισσότερα...

Τοποθέτηση φωτοβολταϊκού στοιχείου στην οροφή αυτοκινούμενου από την εταιρεία "Κυριαζής batteries & more".

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Βαγγέλης Φαμελιάρης. Γνώστης της δουλειάς και, κυρίως όχι τσαπατσούλης! Είχα την ευκαιρία και την τύχη, συγχρόνως, να ξεκινήσω προσφάτως μια συνεργασία με την εταιρεία "ΚΥΡΙΑΖΗΣ batteries & morehttp://www.ribandsea.com/news/2615-etaireia-kyriazis-synonymo-tis-batarias Η αρχή αυτής της συνεργασίας συνέπεσε με την ανάγκη τοποθέτησης ενός φωτοβολταϊκού πίνακα (panel) στο αυτοκινούμενο με το οποίο πραγματοποιούμε τις περιπλανήσεις μας. Συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια των τελευταίων δύο ταξιδίων μας στην Κίμωλο και στη Μύκονο, παρατήρησα ότι ο περιορισμένος χρόνος ηλιοφάνειας, σε συνδυασμό με τις αυξημένες ανάγκες κατανάλωσης ενέργειας λόγω της μεγάλης διάρκειας της νύχτας και τις ανάγκες για φωτισμό, τηλεόραση, θέρμανση και ζεστό νερό, τα δύο φωτοβολταϊκά των 2Χ90 watt που είχαν τοποθετηθεί στην οροφήΑπό την θεωρία στην πράξη. του αυτοκινούμενου http://www.ribandsea.com/campers/texnika-themata/1528-topothetisi-fotovoltaikon-stoixeion-stin-orofi-aftokinoymenou δεν στάθηκαν αρκετά προκειμένου να διατηρηθούν ζωντανές οι μπαταρίες του αυτοκινούμενου, ιδίως όταν αυτό ήταν σταθμευμένο για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο, τουλάχιστον, ημερών.

Περισσότερα...

Τοποθέτηση παράθυρου σε αυτοκινούμενο της Hymer.

Τεχνικός : Τάσος Μπάτας ("Camper Club" - Γ. Παναγούλιας).
Κάμερα - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσικό χαλί : Γιώργος Ρήγος.

Το άνοιγμα έχει δημιουργηθεί και το παράθυρο τοποθετείται εκεί όπου προηγουμένως δεν υπήρχε.Θυμηθείτε το τελευταίο μου άρθρο το οποίο αναφερόταν στην αντικατάσταση ενός μικρού παράθυρου με άλλο μεγαλύτερο στον χώρο της τραπεζαρίας ενός αυτοκινούμενο της Hymer : http://www.ribandsea.com/campers/texnika-themata/2378-allagi-mikroy-parathyrou-hymer-me-megalytero Ε λοιπόν, σκεφτήκαμε να εκμεταλλευτούμε το μικρό παράθυρο του σαλονιού, το οποίο περίσσεψε μετά την αντικατάσταση, και να το τοποθετήσουμε στην πίσω αριστερή πλευρά του αυτοκινούμενου, όπου στο συγκεκριμένο μοντέλλο της Hymer δεν είχε προβλεφτεί από τον γερμανό κατασκευαστή να υπάρχει παράθυρο. Οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στη Γερμανία, βλέπετε, δεν έχουν καμμία σχέση με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στη Μεσόγειο, και δη στην Ελλάδα, με συνέπεια οι τεχνικοί της Hymer να είναι φειδωλοί στα πολλά και μεγάλα ανοίγματα ώστε να αποφεύγονται οι απώλειες θερμότητας.

Περισσότερα...

Αλλαγή μικρού παράθυρου Hymer με μεγαλύτερο.

Επιμέλεια βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Ο Τάσος Μπάτας την στιγμή που τοποθετεί το νέο παράθυρο στη θέση του παλαιού.Παραπονιόταν η καπετάνισσα για το παράθυρο στο καθιστικό του αυτοκινούμενου από την πρώτη ημέρα που το αποκτήσαμε. "Είναι πολύ μικρό, μετά βίας βλέπουμε έξω", έλεγε και ξανάλεγε. Δεν είχε βεβαίως άδικο, αφού οι Γερμανοί δεν αφήνουν πολλά και μεγάλα ανοίγματα στα αυτοκινούμενα που κατασκευάζουν. Ο δικός τους ο κακός, ψυχρός και ανάποδος καιρός, βλέπετε, τους υπαγορεύει να φτιάχνουν μικρά παράθυρα για να μην έχουν απώλειες θερμότητας. Το δικό μας κλίμα, όμως, δεν έχει καμμία σχέση με αυτό της Γερμανίας και έτσι η ανάγκη για περισσότερα και μεγαλύτερα παράθυρα είναι συχνά επιτακτική.

Περισσότερα...