Ἡ «Ἑστία» ἀποκαλύπτει: Ἀνατροπή στήν ὑπόθεση μέ τό ΠΔ 263/79 – Ἐρευνητές πατριῶτες τά ἀνεκάλυψαν καί ἐξέθεσαν τό ἀνύπαρκτο Ὑπουργεῖο Ἐξωτερικῶν! – Γι’ αὐτόν τόν λόγο ἐπικοινώνησε ὁ Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μέ τόν Αἰγύπτιο Πρόεδρο
Επί τέλους ἡ Ἑλλάς κινεῖται στήν ὑπόθεση τῆς διασώσεως τῆς Μονῆς τοῦ Σινᾶ. Διότι ὑπάρχουν πράγματι ἰσχυρά τεκμήρια γιά τό ἰδιοκτησιακό καθεστώς τῆς Μονῆς τοῦ Σινᾶ. Τεκμήρια πού ἀποδεικνύουν ὅτι ἔχει ἀναγνωρίσει τό Κράτος τῆς Αἰγύπτου τά περιουσιακά της δικαιώματα. Συγκεκριμένα, τό Προεδρικό Διάταγμα ὑπ’ ἀριθμόν 263 καί μέ ἡμερομηνία 26 Νοεμβρίου 1979, τό ὁποῖο εἶχε ὑπογράψει ὁ ἀείμνηστος Πρόεδρος Ἀνουάρ Σαντάτ. Τό Προεδρικό αὐτό Διάταγμα ἀνεκάλυψαν στά ἀρχεῖα τῆς Αἰγύπτου Ἕλληνες ἐρευνητές πού κινητοποιήθηκαν γιά τήν σωτηρία τῆς Μονῆς τοῦ Σινᾶ καί, συμφώνως πρός πληροφορίες τῆς «Ἑστίας», τό περιεχόμενό του ἔθεσε στόν Αἰγύπτιο Πρόεδρο Ἀμπντέλ Φατάχ ἀλ Σίσι ὁ Ἕλλην Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τήν τηλεφωνική ἐπικοινωνία πού εἶχαν προχθές.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Όταν ταξιδεύουμε στην ηπειρωτική χώρα ουδέποτε χρησιμοποιούμε τις λεγόμενες εθνικές οδούς. Όχι επειδή είμαστε μαζοχιστές και προτιμούμε τους ασυντήρητους παράδρομους, αλλά γιατί κάλλιο το έχουμε να φάμε τα χρήματα των διοδίων σε στραγάλια παρά να τα ακουμπήσουμε στους αχόρταγους εργολάβους που μας μετράνε με το ύψος!
Αυτή τη φορά όμως κάναμε την καρδιά μας πέτρα και ακολουθήσαμε την πεπατημένη, δεδομένου ότι τα χρήματα θα τα πλήρωνε ο Δήμος Παξών. Διαπιστώσαμε λοιπόν κάτι το οποίο μας ήταν ήδη γνωστό. Ότι για να καλύψουμε την απόσταση μέχρι τον Άγιο Νικόλαο Αιτωλοακαρνανίας καταβάλαμε 50 ευρώ για πετρέλαιο στα πρατήρια των καυσίμων και 80 ευρώ στα γκισέ των διοδίων! Ο λόγος; Ότι το δύο αξόνων Ι.Χ. επιβατηγό αυτοκινούμενο τροχόσπιτό μας υπερβαίνει το ύψος των 2,2 μέτρων!
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο Μανώλης Θηριανός καταγγέλλει μπροστά στην κάμερα την πλήρη αδιαφορία του Υπουργού Υγείας για την χαοτική κατάσταση που επικρατεί στο θέμα της υγειονομικής περίθαλψης των κατοίκων της ηρωικής νήσου των Ψαρών.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει ο Μανώλης Θηριανός, ο ανειδίκευτος Γεωργιανός ιατρός που υπάρχει στο νησί είναι ανίκανος και ανήμπορος να αντιμετωπίσει ακόμη και τα πιο απλά περιστατικά, συμβουλεύοντας ασθενείς με εμφανή σημάδια πνευμονίας να ανοίξουν το παράθυρο για να πάρουν αέρα!
Ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος υπήρξε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2010 έως και το 2015. Πήρε τη θέση με το βιογραφικό του, μέσω του Opengov, επί Γιώργου Παπανδρέου. Παρέλαβε μία ΤΡΑΙΝΟΣΕ που κόστιζε στο Δημόσιο 300 εκατομμύρια το χρόνο και όπως λέει ο ίδιος, όταν έφυγε παρέδωσε μια κερδοφόρα εταιρεία με 30 εκατομμύρια κέρδος το χρόνο. Το όνομά του ήρθε ξανά στην επικαιρότητα όταν προτάθηκε από τον νέο υπουργό Μεταφορών Γιώργο Γεραπετρίτη, για μέλος της επιτροπής που θα διερευνούσε τις συνθήκες του δυστυχήματος στα Τέμπη. Η επίθεση που εισέπραξε- κυρίως από τον ΣΥΡΙΖΑ- τον ανάγκασε να παραιτηθεί πριν καν αναλάβει.
Σήμερα μιλάει στο TheTOC για τα έργα και τις ημέρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, για τις απίστευτες "λαμογιές" που βρήκε όταν πήγε στην εταιρεία, τις συνδικαλιστικές πιέσεις, τα ρουσφέτια αλλά και τον πόλεμο που όπως λέει δέχτηκε από πληρωμένα δημοσιεύματα.
Ακολουθεί η συνέντευξη:
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Άλλη μια μεγαλειώδης λαϊκή συγκέντρωση ολοκληρώθηκε χθες (28.2.2025) στην πλατεία Συντάγματος και τους γύρω δρόμους με την ελεεινή παράσταση που έδωσε μια χούφτα αλητών. Γνωστή η συνταγή, άλλωστε, εδώ και πολλά χρόνια. Οι δυνάμεις καταστολής, σε αγαστή συνεργασία με το Υπουργείο «Προστασίας» του Πολίτη και εργαλείο τους γνωστούς αγνώστους κουκουλοφόρους μπαχαλάκηδες, κάνουν άνω κάτω την Αθήνα, βάζουν φωτιές και σπάζουν ό,τι βρούν με απώτερο σκοπό να πέσουν χημικά και δακρυγόνα, να τρομοκρατηθούν οι πολίτες ώστε να απέχουν στο μέλλον από παρόμοιες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας. Κάτι παρόμοιο, αλλά σε μεγαλύτερη έκταση, είχε γίνει το 2011.