Έκθεση πολυμέσων με βιολογικά γλυπτά
Διάρκεια: Πέμπτη 27, Παρασκευή 28 & Σάββατο 29 Μαρτίου 2025, 11:00 – 18:00
* Σάββατο 29 Μαρτίου: performances 13:00 & 16:00
Στο Γεωργικό Μουσείο του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιερά Οδός 75, Αθήνα
Στις 27, 28 & 29 Μαρτίου 2025 θα λάβει χώρα η πρώτη παρουσίαση, ανοικτή στο κοινό, του Project Mycelium, ενός έργου σε εξέλιξη της Bianca Nikolareizi και του Robert Bryant, στο Γεωργικό Μουσείο του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή συνάντηση τέχνης, επιστήμης και ιστορίας. Μία έκθεση πολυμέσων, βιολογικών γλυπτών και performance. Κοστούμια που θα μπορούσαν να φοριούνται από μεγάλες προσωπικότητες της νεότερης Ελληνικής ιστορίας (Ιωάννης Καποδίστριας, Βασίλισσα Αμαλία & Μαρία Κάλλας) μετατρέπονται σε δυναμικά τοπία ανάπτυξης νέας ζωής.
Ο εκθεσιακός χώρος δίνει την εντύπωση μιας κρύπτης ή ενός αποθετηρίου αντικειμένων. Κυριαρχείται από μια σειρά ανθρώπινων μορφών. Κάποιες φορούν ένα ακριβές αντίγραφο της ενδυμασίας που φορούσε κάποιο επιφανές πρόσωπο της πρόσφατης ελληνικής ιστορίας (πολιτικής & πολιτιστικής), άλλες φορούν πρωτότυπες δημιουργίες μόδας. Τα κοστούμια δεν είναι άθικτα. Κάθε κοστούμι είναι αποικισμένο από ένα ή περισσότερα είδη ζωντανών μυκήτων, που εξαπλώνουν το μυκήλιό τους, καταβροχθίζουν και παραμορφώνουν τα υφάσματα. Οι καλλιέργειες των μυκήτων πάνω στην επιφάνεια των ενδυμάτων αλλά και μέσα σε αυτά προετοιμάζονται κατάλληλα έτσι ώστε η εμφάνιση των καρποφοριών να συμπίπτει με τις ημερομηνίες παρουσίασης. Αναμένεται λοιπόν τα κοστούμια να είναι καλυμμένα με μια πληθώρα μανιταριών, η ανάπτυξη των οποίων στα βιολογικά γλυπτά θα εξελίσσεται διαρκώς (και αυτά θα εμφανίζονται διαφορετικά κάθε ημέρα της έκθεσης) μέχρι την πλήρη ωρίμανση τους, περιορίζοντας έτσι τη διάρκειά της παρουσίασης σε μόλις 3 ημέρες! Ενδιάμεσα θα παρεμβάλλονται προβολές σε οθόνες και προβολές mapping που αναπαράγουν αποσπάσματα ολόκληρης της διαδικασίας «καλλιέργειας» στα ενδύματα, time lapses, μικροφωτογραφίες και παράγωγα έργα τέχνης.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Το Γεφύρι της Αγάπης στην Άνδρο ή αλλιώς το Γεφυράκι της Μικράς Αγγλίας, έγινε γνωστό λόγω και της ομώνυμης ταινίας του Παντελή Βούλγαρη. Το Γεφύρι της Αγάπης βρίσκεται στο χωριό Επισκοπείο, ανάμεσα στα καταπράσινα κυπαρίσσια, τα υπέροχα νερά και μέσα στην υπέροχη φύση του αρχοντικού νησιού της Άνδρου. Είναι ένα μέρος κρυφό, προστατευμένο από τον έξω κόσμο, όπως κρυφή μένει συχνά μια αγάπη, για να προστατευτεί από την κακία και τη ζήλεια της κοινωνίας μας.
Για μας πάντως το γεφύρι της αγάπης έμελλε να εξελιχθεί σε γεφύρι της... συμφοράς, αφού επιστρέφοντας στο αυτοκινούμενο βρήκαμε κλαταρισμένο το εμπρός αριστερό ελαστικό! Στην προσπάθειά μου μάλιστα να λασκάρω τα μπουλόνια, έσπασα το κλειδί! Αυτό θα πει δύναμη! Ή μάλλον αυτό θα πει σφίξιμο μπουλονιών με αερόκλειδο!
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Το έγκλημα των Τεμπών βρίσκεται πλέον στην ημερήσια διάταξη της επικαιρότητος. Χάρη στους συγγενείς των θυμάτων που οργανωμένοι απαιτούν να εντοπισθούν οι υπεύθυνοι και να απολογηθούν στη Δικαιοσύνη. Μεταξύ αυτών που πρέπει να απολογηθούν είναι και ο τέως υφυπουργός Τριαντόπουλος, ο οποίος φέρεται να έδωσε την εντολή αλλοίωσης του τόπου του εγκλήματος, της αποκαλουμένης πλέον «μπαζώματος».
Ως υφυπουργός προστατεύεται από το κατάπτυστο άρθρο 86 του Συντάγματος, το οποίο ορίζει, ότι για να διωχθεί για παράβαση καθήκοντος ο ασκήσας υπουργικά καθήκοντα, απαιτείται άδεια του Κυνοβουλίου. Προς τούτο, λοιπόν, ζήτησε η αντιπολίτευση και συνεστήθη η περίφημη Προανακριτική Επιτροπή.
Του Απόστολου Σαραντίδη.
Όσοι μας λοιδόρησαν και έγραψαν εναντίον μας και μας έκαναν πέρα όταν προ μηνών αναλύαμε σε μακροσκελείς γεωπολιτικές μελέτες τα παγκόσμια ενεργειακά και στρατηγικά δεδομένα και κυρίως της Ανατολικής Μεσογείου και Μέσης Ανατολής, να βάλουν τώρα γυαλιά και να σκύψουν στον παραπάνω πρόσφατο χάρτη κατανομής των θαλασσίων οικοπέδων προς εκμετάλλευση υδρογονανθράκων που έβγαλε η κατά τ’ άλλα διαιρεμένη και υποκύπτουσα στον τουρκικό παράγοντα Λιβύη και πήραμε από το @bolzano_gr στο X. Κάποιοι, μήνες και χρόνια πριν, έβλεπαν και βλέπουν τη σταθερότητα του Οριζόντιου Άξονα. Μόνο που για να γίνει γρήγορη κίνηση χρειάζεται ένας καταλύτης. Το όνομα αυτού Ντόναλντ Τραμπ.
3 Απρ 2011
Πώς τα καρτέλ οδηγούν σε πτώχευση τα βιβλιοπωλεία ΦΛΩΡΑΣ
Από τον Στέφανο Τζουμάκα, οποίος σχολιάζει:
ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ.
Το υιοθετώ ανεπιφύλακτα. Μίλησα για τα καρτέλ το 1996-1997, το επανέφερα το 2000,το ξανά έθεσα το 2004, το 2005, το 2007, το 2009 και ο Γολγοθάς συνεχίζεται, οι σωστές επιχειρήσεις εξοντώνονται, η μαφία των εναρμονίσεων και των καρτέλ θησαυρίζει. Όσο για τις πολιτικές
δυνάμεις της ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ασκούν το επάγγελμα του τροχονόμου : Διευθύνουν τη κυκλοφορία του παράνομου πλουτισμού, της κερδοσκοπίας και της ανομίας.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο μαρασμός της Ελληνικής οικονομίας καθρεφτίζεται σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής και εμπορικής ζωής. Οι ναυτικές εκθέσεις δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση. Και ας μη μου πει κανείς ότι είμαι υπερβολικός γιατί θα τον παραπέμψω στα ναυτικά σαλόνια των δεκαετιών του '80 και του '90 ή ακόμη στις πλωτές εκθέσεις του Λαυρίου. Για να είμαι ειλικρινής αν δεν ήθελα να πάρω τουλάχιστον μια μυρωδιά από θάλασσα, έστω και στον εκθεσιακό χώρο του Μ.Ε.Κ. Παιανίας, και να συναντήσω κάποια φιλικά πρόσωπα, δεν θα πήγαινα στην έκθεση. Μια περίεργη βαρεμάρα με διακατέχει. Βαρέθηκα να βιντεοσκοπώ τα ίδια και τα ίδια.
Το WAV.gr παρουσιάζει τη νέα του συλλογή με ήχους της φύσης.
Απολαύστε αυθεντικές και δυναμικές ηχητικές εμπειρίες που προσομοιώνουν το φυσικό περιβάλλον. Οι ήχοι μεταβάλλονται συνεχώς, όπως στη φύση.
Η συλλογή μας περιλαμβάνει ήχους που συμπληρώνουν ένα ολόκληρο 24ωρο για κάθε ημέρα, με συνεχώς μεταβαλλόμενους καθαρούς ήχους, χωρίς τη συμμετοχή μουσικής ή θορύβων. Η συλλογή μας, η οποία είναι ιδανική για ξενοδοχεία και spa, είναι ήδη διαθέσιμη στους συνδρομητές μας, και περιλαμβάνει:
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Υπάρχουν πλέον ισχυρότατες ενδείξεις, αν όχι αδιάσειστες αποδείξεις, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία συγκρούστηκε την 28.02.2023 στα Τέμπη με την επιβατηγό, μετέφερε παράνομο εύφλεκτο υλικό. Υλικό που προκάλεσε την έκρηξη και στοίχισε δεκάδες ανθρώπινων ζωών. Οι προσπάθειες των ιθυνόντων να καλύψουν την πηγή τών τραγικών αποτελεσμάτων της πυρόσφαιρας που ξεπήδησε από την αμαξοστοιχία οδηγούν στο ασφαλές συμπέρασμα, ότι αυτή κάτι παράνομο μετέφερε.
Ας υποθέσουμε, όμως, προς στιγμήν ότι το εύφλεκτο υλικό ήταν νόμιμο. Υπήρχαν, δηλαδή, εμφανείς νόμιμοι αποστολέας τε και παραλήπτης με φορτωτικές και όλα τα σχετικά εκ του νόμου προβλεπόμενα παραστατικά. Ποία θα ήταν η διαφορά ως προς τα αποτελέσματα της σύγκρουσης; Καμμία. Οι ψυχές θα εγκατέλειπαν ανθρώπινα σώματα συντετριμμένα ή καμμένα και το έλλογο πανελλήνιο θα θρηνούσε.
Παρουσίαση : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Το δούλευε πολύ καιρό ο Στεφανίδης το νέο 5μετρο φουσκωτό του, το οποίο, όπως λέει ο ίδιος χαρακτηριστικά, είναι η πέμπτη κατά σειρά εξέλιξη του αρχικού 5.25 της πάλαι ποτέ κραταιάς Olympic Hellas η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, είχε βασίσει το μοντέλο της εκείνο στο θρυλικό 5.40 της Avon. Και όχι μόνο η Olympic Hellas, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
Από τότε κύλησε πολύς... πολυεστέρας στο αυλάκι και η αρχική γάστρα απέκτησε στα χέρια του Στεφανίδη πλευρικά κοίλα chine, για την ελαχιστοποίηση του βρεξίματος των επιβαινόντων (όταν ο καιρός είναι στη μάσκα), πλευρικούς αποθηκευτικούς χώρους για τη μεταφορά των εργαλείων του ψαρέματος με καλάμι, και μπρακέτο στήριξης του κινητήρα που, αφ' ενός μεν μεγαλώνει το μήκος της ισάλου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την πλεύση του σκάφους, αφ' ετέρου μεγιστοποιεί τον αποθηκευτικό χώρο του τεράστιου, ούτως ή άλλως, πρυμιού ταμπουκιού.
«Ὁ ἡττημένος δὲν διαπραγματεύεται μὲ τὸν νικητὴ ἀλλὰ θέλει ἰσοτιμία». Αὐτὸ εἶναι νέο «δόγμα» στρατιωτικῆς ἀνοησίας ποὺ ἀκούσαμε ἀπὸ τὴν Οὐκρανία. Ἔ, τότε καὶ ὁ ἄλλος θὰ σὲ ἰσοπεδώσει γιὰ νὰ παραδοθεῖς ἄνευ ὅρων. Ἔτσι γίνεται. Ὅσο γιὰ τὴν αὔξηση τῶν ἀμυντικῶν εὐρωπαϊκῶν δαπανῶν θὰ τὴν πληρώσουν μὲ περικοπές τα φραγκόπουλα. Ἐμεῖς ἤδη δαπανοῦμε τεράστια ποσὰ λόγῳ Τουρκίας ἀλλὰ καὶ πάλι θὰ βροῦν τὴν εὐκαιρία νὰ κάνουν περικοπὲς στὸν λαό, γιὰ φαγοπότι. Καὶ εἶναι ἀστεῖο ὅτι αὐξάνουν τὶς στρατιωτικὲς δαπάνες τους στὴν Εὐρώπη γιὰ νὰ πολεμήσουν τὴ Ρωσία. Τὸ κάνουν γιὰ νὰ παραμείνουν στὸ ΝΑΤΟ. Ἐπὶ Τρὰμπ ὅποιος δὲν πληρώνει, φεύγει. Καὶ ὅλα αὐτὰ γιὰ τὶς σπάνιες γαῖες. Τὸ ἐνεργειακὸ παιχνίδι ἔχει ἀλλάξει ἄρδην μὲ τὶς νέες τεχνολογίες. Τὸ στρατηγικὸ πλαίσιο ὅμως ὅπως πάντα, σταθερό. Πῶς συμβαίνει αὐτό;
Ἔχουμε δεῖ μαγαζὶ ἢ σπίτι νὰ τὸ κάνουν ἀνακαίνιση ἐκ θεμελίων; Δουλεύουν τα κομπρεσέρ, σπᾶνε οἱ κασμᾶδες, ξύνουν τοὺς σοβᾶδες, ξηλώνουν τὰ πατώματα, κρέμονται τὰ καλώδια, καὶ μένει ἡ πλάκα ἐπάνω, τὸ μπετὸν τῆς βάσης κάτω καὶ οἱ ξυμένες κολόνες. Μέχρι καὶ τὰ σίδερα φαίνονται. Ἕνα κουφάρι σὰν γλυμμένο κουτάβι. Πόσο μᾶλλον ἕνα τεράστιο ἐμπορικὸ κέντρο νὰ τὸ κάνουν θερινό. Αὐτὸ τὸ γιαπί, εἶναι τὸ πλαίσιο. Τὸ σασὶ ἂς ποῦμε.