Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Καθώς τακτοποιούσα τούτες τις μέρες της γιορτής και σχόλης δεκάδες βιβλίων που μου προσφέρουν οι εφημερίδες κάθε Κυριακή, αλλά και άρθρων και αρθριδίων που έχω κατά καιρούς εκτυπώσει προς ανάγνωση, έπεσα πάνω στο «Σχέδιο ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία». Πρόκειται για την τιτλοφορούμενη «Τελική έκθεση» συνταχθείσα την 14.11.2020. Επιτροπή συγκροτούμενη από Πισσαρίδη, Βαγιανό, Βέττα και Μεγήρ με τη συνεισφορά 75 καθηγητών, αναλυτών, αρθρογράφων κ.λπ. συνέταξε την εν λόγω έκθεση αριθμούσα 246 σελίδες.
Δεν είχα διάθεση να διαβάσω τόσες σελίδες. Ίσως από αντίδραση, επειδή υποψιαζόμουν ότι θα γράφουν ήδη γνωστά πράγματα. Τις ξεφύλλισα, όμως, για να επιβεβαιώσω την υποψία μου. Στις σελίδες αυτές καταγράφεται τί πρέπει να γίνει, για να ανατραπεί η κατάντια μας. Πράγματα χιλιοειπωμένα. Με εντυπωσίασε μόνον το γεγονός, ότι οι συντάκτες τής έκθεσης χρησιμοποιούν τον όρο «αγκυλώσεις», για να περιγράψουν όσα κακώς κείμενα στον δημόσιο τομέα πρέπει να διορθωθούν.
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Σήμερα 50ή επέτειος αποκατάστασης [λέμε και καμμιά μ... να περνάει η ώρα] της Δημοκρατίας. Η ΠτΔ Κάθριν θα υποδεχθεί στο προεδρικό μέγαρο σελέμπριτις, για να γιορτάσει μαζί τους. Εγώ σταχυολογώ:
-1974 Κύπρος – χιλιάδες νεκρών και αγνοούμενων, εκατοντάδες χιλιάδων ξερριζωμένων
-1983 Υποκλοπές - Τόμπρας
-1996 Ίμια
-1997 Συμφωνία Μαδρίτης
-1999 Σκάνδαλο Χρηματιστηρίου
-2003 Τέμπη – 21 νεκροί
-2010 Μνημόνιο
Δύο μήνες έμειναν για τη 12η Athens Flying Week – Tanagra International Air Show!!!
Η μεγαλύτερη αεροπορική επίδειξη της Ανατολικής Μεσογείου επιστρέφει πιο δυνατή και πιο εντυπωσιακή από ποτέ στις 14 & 15 Σεπτεμβρίου στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας!!!
Περισσότερα από 50 αεροσκάφη από το εξωτερικό και όλα τα ιπτάμενα μέσα των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, εγγυώνται ένα καθηλωτικό αεροπορικό σόου για τους χιλιάδες φίλους της Athens Flying Week!!!
Όχι ένα αλλά δύο γαλλικά Rafale, έρχονται στην Τανάγρα για μία εντυπωσιακή επίδειξη!!! Δείτε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Demo Requin Mike, με τα Rafale της γαλλικής αεροπορίας σε κοινή περιπολία και εναέριες εμπλοκές!!!
Υπότιτλος: Όλο Θα και Θα και Θα, σκάσε βρε αληταρά.
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Την επικαιρότητα μονοπωλούν οι αλητείες τού Αυγενάκη, του Λύτρα, του άλλου πασίγνωστου δικηγόρου που κακοποίησε τη σύζυγο, του δημοσιογράφου τής ΕΡΤ που κακοποίησε τη σύντροφο, της δολοφονίας τού τοπογράφου, της φοροδιαφυγής με στοιχεία ξεπλύματος βρώμικου χρήματος πασίγνωστου τραγουδιστή κ.λπ. Όλα τα καλά παιδιά στην πίστα.
Από κοντά η ακρίβεια των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, της φέτας και λοιπών χρειωδών.
Ο σύζυγος της Μαρέβας επισκέπτεται υπουργεία και δίνει κατευθύνσεις. Μια ζωή κατευθύνσεις δίνουν οι πορδυπουγοί, αλλά τίποτε δεν γίνεται.
Ο σύζυγος τού Τάιλερ υπόσχεται τον ουρανό με τ’ άστρα. Το ίδιο και οι 7 διεκδικητές τής ηγεσίας του κώματος ΠΑΣΟΚΙΝΑΛ, οι οποίοι έχουν ξεχάσει το πόρισμα των ελεγκτών στα οικονομικά τού κώματος, το οποίο αρνήθηκε να δώσει στη δημοσιότητα ο Ντέπιουτης.
ΘΕΜΑ: Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν (δυσμενέστερων του δελτίου της Ε.Μ.Υ.) το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ δεν θα εκτελέσει το σημερινό (29/06/2024) του δρομολόγιο από τον λιμένα του Πειραιά. Όσοι επιβάτες έχουν εκδώσει εισιτήρια θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της εταιρείας μας.
We would like to inform you that due to bad weather conditions today 29/06/24, C/P/F DIONISIOS SOLOMOS will not execute the itinerary from the port of Piraeus.
Αν και διαπλέω αυτές τις ημέρες τη Μεσόγειο με ένα πεντάμετρο φουσκωτό σκάφος και είχα πει στον Σωτήρη Καλαμίτση να μη μου στείλει άρθρο του κατά την διάρκεια αυτού του ταξιδιού, θα κάνω μια εξαίρεση για το συγκεκριμένο, αφ' ενός μεν γιατί είναι διαχρονικό, αφ' ετέρου γιατί συμφωνώ απολύτως με τις απόψεις του αγαπητού δικηγόρου και φίλου.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών τής 09.06.024 έδειξαν, ότι ΕΣΥ και παιδεία δεν θα λειτουργούν στην εντέλεια, δεν θα θεσπισθεί δίκαιο σύστημα φορολογίας, δεν θα παταχθεί η διαφθορά, δεν θα εξουδετερωθεί η αισχροκέρδεια, δεν θα φορολογηθούν το μεγάλο κεφάλαιο και τα υπερκέρδη, δεν θα αποκαλυφθεί η ταυτότητα των σκοτεινών δυνάμεων που εκτοξεύουν στα ύψη τα ενοίκια, τις τιμές τών ακινήτων και της φέτας και επιβουλεύονται τους πωλητικούς που ενδιαφέρονται για το καλό του λαού και μόνον, θα επιτραπεί η συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών, το «πόθεν έσχες» πωλητικών, δικαστικών λειτουργών, δημοσιογράφων κ.λπ. θα εξακολουθήσει να μην ελέγχεται ενδελεχώς, ταχέως και αντικειμενικώς, η απονομή της δικαιοσύνης θα εξακολουθήσει να απονέμεται σε 10-15 χρόνια, δεν … δεν …..Συνελόντι ειπείν: δεν θα ολοκληρωθούν στην εντέλεια όλες οι μεταρρυθμίσεις που κατ’ επανάληψη εξαγγέλλονται εδώ και 50 και πλέον χρόνια.
Ο Πέτρος Πολλάτος, γνωστός απ' τη συμμετοχή του στο μουσικό συγκρότημα "The Charms" της δεκαετίας του '60, αλλά και σαν ναυπηγός των γνωστών υβριδικών φουσκωτών σκαφών "Apache", εκποιεί το εκπληκτικό, συλλλεκτικό και ανεκτίμητης αξίας, σαξόφωνό του αντί 8.500 ευρώ μόνο!
Πρόκειται για ένα σαξόφωνο SELMER τενόρο, special edition, χρυσό, άριστα συντηρημένο με επιστόμιο Berg Larsen.
Οι "The Charms" ήταν ελληνικό pop μουσικό συγκρότημα. Ιδρύθηκε το 1964 και διατηρήθηκε ως τα τέλη του 1973. Συμμετείχαν οι Πέτρος Πολλάτος (σαξόφωνο), Βασίλης Τζαβάρας (κρουστά), Μιχάλης Ροζάκης (τραγούδι, μπάσο), Κώστας Νικολόπουλος (κιθάρα), Θεόδωρος Λάσκαρης (πλήκτρα), Σπύρος Καρούτας (κιθάρα, μπάσο), Τέρης Ιερεμίας, Γιώργος Στρατής (κρουστά), Κώστας Λιάκης (πνευστά) και Γιώργος Μελέκης.
Το τηλέφωνο του Πέτρου Πολλάτου είναι : 6972 110 251
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο χρόνος πέρασε γρήγορα. Η ώρα του απόπλου απέχει πλέον 5 μόλις ημέρες από σήμερα!
Την Κυριακή λοιπόν, 2 Ιουνίου 2024, εγώ κι' ο Γιώργος Νίκας, ο Γιώργος Νίκας κι' εγώ, λύνουμε κάβους και αναχωρούμε για ένα ταξίδι 6.000 περίπου ναυτικών μιλίων στις θάλασσες και τα ποτάμια της Ευρώπης. Μοτο μας "Στα χνάρια του Οδυσσέα" και σκοπός μας να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα για την Ειρήνη, να αναβιώσουμε συμβολικά την περιπλάνηση του Ομηρικού Οδυσσέα, να προβάλλουμε τη ναυτοσύνη των Ελλήνων, να έρθουμε σε επαφή με τους απόδημους Έλληνες και να δοκιμάσουμε τις αντοχές μας αλλά και τις αντοχές του σκάφους και του κινητήρα. Τον Γιώργο Νίκα θα διαδεχθεί στη συνέχεια ο Νίκος Κονιτσιώτης και αυτόν ο Γιάννης Κούκης.
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Το έχουν τερματίσει οι πωλητικοί μας. Το θα και θα και θα δίνει και παίρνει κάθε μέρα. Ο σύζυγος της Μαρέβας θυμήθηκε το ΕΣΥ, το οποίο θα έχει βελτιώσει στο έπακρο εντός 2 ετών. Με τη συνδρομή των ευρωβουλευτών άραγε; Ξέχασε τα απογευματινά ιδιωτικά χειρουργεία στα δημόσια νοσοκομεία. Ο σύζυγος τού Τάϊλερ θα φέρει την κοινωνική δικαιοσύνη ….. αδιαμεσολάβητα.
Και σκάει το σκάνδαλο των λαδιάρηδων εφοριακών που εκμεταλλεύονταν τη θέση τους και εκβίαζαν. Εκβίαζαν τους μη νομοταγείς προφανώς, αφού, όταν δεν έχεις να φοβηθείς την κάθε κουφάλα, δεν υποκύπτεις σε εκβιασμούς.
https://makpress.blogspot.com/2024/05/blog-post_83.html
Για εκατό χιλιάρικα που ενθυλάκωσαν ληστρικά τα λαμόγια. Για τα € 6 εκ. που έχει καταγγείλει με αδιάσειστα στοιχεία ο Γεώργιος Μπούτος, ότι ενθυλάκωσαν παρανόμως από το Δημόσιο, τσιμουδιά. Όλα καλώς καμωμένα. Δεν εκβίασαν κανέναν οι συγγενείς δικαστών και πωλητικών. Τα έπαιρναν χωρίς να τα δικαιούνται, αλλά χαλάλι τους. Κι’ όταν μερικοί δημοσιογράφοι κατήγγελλαν τους λαδιάρηδες εφοριακούς, οι αρμόδιοι ποιούσαν την νήσσαν.
Την 14.05.2024 και ώρα 08:55, το Επιβατηγό Οχηματαγωγό ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ, πλοιοκτησία της Εταιρείας μας, ZANTEFERRIES – ANMEZ A.E., κατέπλευσε στο λιμάνι της Ίου προερχόμενο από το λιμάνι της Θήρας. Αποβιβάστηκαν συνολικά 403 Επιβάτες, εκ των οποίων 333 μαθητές, συμπεριλαμβανομένων των συνοδών.
Οι επιβάτες αποβιβάστηκαν χωρίς να αναφέρουν κάποιο συμβάν ή οτιδήποτε, που ίσως να είχε σχέση ή να είχε συμβεί, κατά την διάρκεια του ταξιδιού από το λιμάνι της Σαντορίνης προς την Ίο, ούτε κατά την διαδικασία της αποβίβασης τους στο λιμάνι της Ίου.
Το πλοίο αφού έλαβε την σχετική άδεια από την Λιμενική Αρχή Ίου, χωρίς να αναφερθεί στον Πλοίαρχο κάποιο συμβάν, και ώρα 09:09 αναχώρησε κανονικά για την συνέχιση του προγραμματισμένου του δρομολογίου με τελικό προορισμό τον Πειραιά.