Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες» για το έτος 2014 σε Τήλο & Αμοργό.
Συνεπής στο μακροχρόνιο κοινωνικό της έργο προς την νησιώτικη Ελλάδα, η Blue Star Ferries, μέλος της Attica Group, ολοκλήρωσε για φέτος το πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες» στα απομακρυσμένα Ελληνικά νησιά, πραγματοποιώντας σεμινάρια Πρώτων Βοηθειών στους μόνιμους κατοίκους της Τήλου και της Αμοργού, σε συνεργασία με την Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων (Ε.Δ.Ο.Κ.).
Η Ε.Δ.Ο.Κ. είναι μία μη κυβερνητική ομάδα που υπάγεται στην Πολιτική Προστασία, ιδρύθηκε το 2008 από εθελοντές διασώστες και σήμερα απαρτίζεται από 70 εθελοντές όλων των ηλικιών. Δραστηριοποιείται τόσο στην παροχή βοήθειας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όσο και στην υγειονομική κάλυψη εκδηλώσεων όπου συμμετέχει πλήθος κόσμου, όπως συνέδρια, καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και αθλητικοί αγώνες.
Σχόλια - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Είχαμε μόλις αφήσει πίσω μας το χωριό Κορωνίδα της Νάξου και κατευθυνόμασταν προς τον Απόλλωνα και τον Κούρο του, όταν σε μια καμπή του δρόμου μας έπιασε η μυρωδιά της ρακής από τη μύτη! Λίγο πιο κάτω τρεις άνδρες, ένα ρακοκάζανο, η εστία της φωτιάς, τα καυσόξυλα και τα στέμφυλα συνέθεταν το γνωστό σκηνικό της απόσταξης που κάνει την Ελλάδα της περιφέρειας να χορεύει αυτή την εποχή στους ρυθμούς της παράδοσης, της ρακής, του τσίπουρου και της τσικουδιάς. Και να θέλαμε να προσπεράσουμε ή να προσποιηθούμε πως δεν είδαμε, δεν τα καταφέραμε! Ανά χείρας λοιπόν η κάμερα, και η κουβέντα, με τη φωτιά, το ρακοκάζανο και τη ζεστή ρακή να τρέχει αργά γεμίζοντας το πλαστικό εικοσάλιτρο μπιτόνι, καλά κρατούσε για το επόμενο ημίωρο. Και αν δεν μας πίεζε ο χρόνος, ακόμη εκεί θα ήμαστε!
Σχόλια - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσική επένδυση : Γιώργος Ρήγος.
Για να πάει κανείς στον Λιώνα της Νάξου ο δρόμος δεν είναι και τόσο καλός, ιδίως μετά το χωριό Κόρωνος. Στενός, με πολλά επικίνδυνα σημεία, στα οποία τα βράχια του βουνού "κατηφορίζουν" προς το οδόστρωμα, και με στροφές. Πολλές στροφές. Η παραλία δεν είναι αμμώδης, όπως συμβαίνει στις περισσότερες παραλίες της Νάξου και, ιδιαιτέρως, αυτές της δυτικής ακτογραμμής. Ο Λιώνας όμως διαθέτει μερικά από τα πιο όμορφα έγχρωμα καλοσχηματισμένα βότσαλα που έχουμε δει ποτέ στις ελληνικές παραλίες. Συγκοινωνιακή σύνδεση με τη Χώρα δεν υπάρχει, ενώ το χωριό δεν είναι ιδιαιτέρως δημοφιλές το καλοκαίρι, όταν ο βοριάς και το κύμα μαστιγώνουν την παραλία του.
Στον Λιώνα όμως υπάρχει η κυρία Βάσω Κουφοπούλου και το "Δελφινάκι" της, που θα αποζημιώσουν τον οδηγό του αυτοκινούμενου για τη μικρή περιπέτεια που έζησε μέχρι να φθάσει ως εκεί. Ζεστό χαμόγελο και φιλοξενία, νόστιμα φαγητά, εξαιρετικές μαρμελάδες και γλυκά κουταλιού. Πολλά γλυκά κουταλιού. Είναι αδύνατον να αντισταθεί ο επισκέπτης στο επίμονο και χαριτωμένο κάλεσμα της κυρα Βάσως. "Ελάτε να σας κεράσω καφέ και γλυκό του κουταλιού και μετά φεύγετε!".
Σχόλια - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσική επένδυση : Γιώργος Ρήγος.
Ο Μανώλης Λιμπερτάς είναι αυτό που λέμε "ο καθείς στο είδος του κι' ο Λουμίδης στους κεφέδες"! Τι κάνει όμως ο Μανώλης Λιμπερτάς και διεκδικεί τον τίτλο του μοναδικού στο είδος του; Ο Μανώλης Λιμπερτάς, λοιπόν, είναι ένας αγγειοπλάστης που δραστηριοποιείται στο χωριό Δαμαλάς της Νάξου, με καταγωγή από τη Σίφνο και ασκεί το επάγγελμα αυτό τα τελευταία 35 χρόνια. Μια τέχνη που υπήρξε κτήμα της οικογενείας του από την εποχή του παππού του. Αγγειοπλάστες όμως, θα μου πείτε, υπάρχουν πολλοί, τι το διαφορετικό κάνει ο Μανώλης Λιμπερτάς ώστε να ξεχωρίζει; Κάνει, απλώς, ασυνήθιστα αγγεία! Αγγεία που δεν βρίσκει κανείς εύκολα στα εργαστήρια αγγειοπλαστικής. Αγγεία που έλκουν την καταγωγή τους από τα χρόνια του Πυθαγόρα!
Σχόλια - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσική επένδυση : Γιώργος Ρήγος.
Έχετε πάει στο Βόρειο Ακρωτήριο με αυτοκίνητο ή μοτοποδήλατο; Έχετε γυρίσει την Ευρώπη με αυτοκινούμενο, τραίνο ή λεωφορείο; Σιγά το πράγμα! Ο Ούγγρος Laszlo Bode, πρώην μηχανοδηγός τραίνων και συνταξιούχος σήμερα των 200 ευρώ, διανύει αυτές τις αποστάσεις πάνω σε ένα ποδήλατο, με μοναδικά εφόδια ένα αντίσκηνο, έναν υπνόσακκο, τα απολύτως απαραίτητα μαγειρικά σκεύη, μια φωτογραφική μηχανή, ένα lap top και όλα αυτά μέσα σε ένα μικρό τρέϊλερ, που ρυμουλκεί με το ποδήλατό του και περιέχει μια μπαταρία αυτοκινήτου και δύο μικρούς φωτοβολταϊκούς πίνακες για την εξασφάλιση παροχής της στοιχειώδους ηλεκτρικής ενέργειας που χρειάζεται για την φόρτιση του lap top και το πρωτότυπο καμινέτο του!
Τον συνάντησα εντελώς τυχαία, την περασμένη εβδομάδα, καθώς περπατούσα πάνω στην ξύλινη πασαρέλα, στις παρυφές του κεδρόδασους, από την εκπληκτική παραλία της Πλάκας προς το εκκλησάκι της Αγίας Άννας, στη Νάξο. Θύμωσα στην αρχή, ιδίως όταν αντίκρυσα το αντίσκηνο κάτω από τους κέδρους και άκουσα τον ήχο που κάνουν τα ξύλα όταν καίγονται! Πλησίασα με άγριες διαθέσεις για τον θρασύτατο κατασκηνωτή, που είχε κατασκηνώσει σε απόσταση πέντε μέτρων απ' το κύμα και έκαιγε ξύλα μέσα στο κεδρόδασος! Γρήγορα όμως άλλαξα διάθεση όταν άρχισα να συζητώ με τον άγνωστο ποδηλάτη-κατασκηνωτή.
Πηγή : Ελληνικό Αρχείο.
Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις. είναι από την Ελληνική γλώσσα (βιβλίο Γκίνες). Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σ' αυτήν δεν υπάρχουν όρια. (Μπιλ Γκέϊτς, Microsoft) Η Ελληνική και η Κινέζικη είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη.
Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από τη μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική. (Francisco Adrados, γλωσσολόγος). Η Ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως άμιλλα, θαλπωρή και φιλότιμο Μόνον η Ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει τη ζωή από το βίο, την αγάπη από τον έρωτα. Μόνον αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον.
Πηγή : "Αντιφωνητής" - Τεύχος 404
Το άκουγα στην τηλεόραση και δεν πίστευα στ΄ αυτιά μου: πανηγυρισμοί για τη «διάσωση» πλοίου με 700 λαθρομετανάστες από πλοίο του Πολεμικού μας Ναυτικού που το ρυμούλκησε στην Ιεράπετρα! Και να πόσο άψογη η επιχείρηση, και να οι ιατρικές εξετάσεις των επιβαινόντων κτλ... Εν έτει 2014, διάολε!
Τι είχε γίνει; Σύμφωνα με το τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων DHA (27/11/2014) το τουρκικό αυτό πλοίο είχε φτάσει από την Αττάλεια στις ακτές της Ντάτσας και του Μπόντρουμ για να παραλάβει ακόμη 400 Σύριους λαθρομετανάστες αλλά λόγω θαλασσοταραχής και του λιμενικού «δεν τα κατάφερε». Κι ενώ έφυγε για Ιταλία, βρέθηκε ανοιχτά της Κρήτης ακυβέρνητο (;), οπότε εμείς τι κάναμε; Δώσαμε τρόφιμα, καύσιμα, τεχνική βοήθεια; Όχι, το φέραμε εδώ!
Σ.Σ. "Rib and Sea" : Συμφωνώ και επαυξάνω με όσα γράφονται σ' αυτό το σύντομο σχόλιο. Έχω άλλωστε προλάβει τον "Αντιφωνητή" όταν έγραφα αυτό το άρθρο : http://www.ribandsea.com/main/index.php/waves/1596-parakalo-na-anakalesete-tin-diapistefsi-mou-sto-ypourgeio-sas
Η Υπερκομματική Πατριωτική Κίνηση Εθνικού Σκοπού της Κάθαρσης δεν είναι πολιτικός φορέας, αλλά μια αυτόνομη κίνηση από Ενεργούς, Ανεξάρτητους, Ελεύθερους και Κυρίαρχους Πολίτες που ζητούν επιτακτικά την Εθνική Κάθαρση εδώ και τώρα, με αρωγό την Ελληνική Δικαιοσύνη! Περισσότερες πληροφορίες για την κίνηση αυτή μπορείτε να λάβετε, είτε από τον διαδικτυακό τόπο: http://iriwolf.blogspot.gr/2014/09/blog-post.html, είτε χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας, τα οποία αναφέρονται στον παραπάνω διαδικτυακό τόπο.
Πηγή : "Αντιφωνητής" - τεύχος 404
Kαταλαβαίνουμε τί σκέψεις κάνατε ὅλοι σας μέ τήν σύλληψη τοῦ σοσιαληστῆ πρώην πρωθυπουργοῦ τῆς Πορτογαλίας Ζοζέ Σόκρατες καί, τό ξέρετε, κάναμε κι ἐμεῖς τίς ἴδιες: Πότε θά συλληφθεῖ ὁ καθυστερημένος ΗΠΑνθρωπος πού μᾶς ἔχωσε στά σκατά; «Ποτέ», εἶναι ἡ λογική ἀπάντηση. Μιλᾶνε μόνα τους τά περιστατικά:
Α) Ὅσα εἶπε γιά τόν πρόεδρο τοῦ Ὀλυμπιακοῦ Βαγγέλη Μαρινάκη ὁ Δημήτρης Μελισσανίδης ἦταν πράγματα πού κυκλοφοροῦσαν ὡς φῆμες ἀλλά ὁ «τίγρης» τά εἶπε ὅλα φόρα παρτίδα, μπροστά στίς κάμερες! Καί τί δέν εἶπε: γιά ἀρχηγό ἐγκληματικῆς ὀργάνωσης, γιά στημένα παιχνίδια καί ὑπεράκτιες ἑταιρεῖες στό Μονακό, γιά ἐντολή ξυλοκοπήματος τοῦ Νικόλα Βασιλαρᾶ, γιά βιαιοπραγίες κατά (12!) ἀθλητικογράφων, γιά βομβιστικές ἐπιθέσεις κτλ κτλ.
Η BSK Marine, κατασκευάστρια εταιρεία των σκαφών Skipper, παρουσίασε στο ναυτικό σαλόνι Αθηνών, το NC Project.
Πρόκειται για 2 νέα μοντέλα τα οποία στοχεύουν να καλύψουν κάθε χρήστη στη κατηγορία των δεκάμετρων ταχυπλόων. Η τελική σχεδίαση τους είναι προϊόν πολυετούς έρευνας και ανάπτυξης από την αντίστοιχη ομάδα, μέσα στο υπερσύγχρονο Ναυπηγείο της εταιρείας.
Ένα από τα δύο NC λοιπόν είναι σε έκδοση open - sport και ονομάζεται Skipper NC 100 S. Μία εικόνα είναι σίγουρα χίλιες λέξεις, συνεπώς στο βίντεο που ακολουθεί υπάρχει μία πλήρης περιγραφή του σκάφους.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το website του ναυπηγείου : http://skipper-bsk.com/el/recreational-vessels/models/nc-series/nc-100s