Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Κοπή Πρωτοχρ. πίτας στην "Αερολέσχη Θηβών" και "Δαίδαλος".

Ρεπορτάζ - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος

Αεροφωτογραφία του πεδίου στο 90 της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας.Άσχημο καιρό διάλεξαν οι συστεγασμένοι "υπερελαφροί" των Θηβών και της "Αερολέσχης Δαίδαλος" για να κόψουν την Πρωτοχρονιάτικη πίτα τους. Και το λέω αυτό γιατί μόνο καλή δεν θα μπορούσε να είναι μια βροχερή και κρύα ημέρα για τους λάτρεις των πτήσεων με υπερελαφρές πτητικές αεραθλητικές μηχανές. Ήταν αδύνατον βέβαια οι υπεύθυνοι των δύο σωματείων να μαντεύσουν τις διαθέσεις του καιρού, δεδομένου ότι η πρόβλεψη της ΕΜΥ άφηνε περιθώρια και για κάποια "στεγνά" διαστήματα. Έβρεχε λοιπόν όλη την ημέρα, την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013, αλλά αυτό δεν εμπόδισε εκατό και πλέον, ίσως, μέλη της Αερολέσχης και φίλους του αθλήματος να δώσουν το παρόν στο αδειοδοτημένο πεδίο του "90" της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της λίμνης Υλίκης.

Περισσότερα...

Ένας αναγνώστης μιλάει για τα Διαπόντια.

Με αφορμή το πρόσφατο άρθρο μου για τα Διαπόντια νησιά http://www.ribandsea.com/memo/928--2005-qq-.html , ένας αναγνώστης έστειλε τις φωτογραφίες και τα σχόλια που ακολουθούν.

Μαθράκι. Ένα από τα λιμάνια εισόδου στην Ελλάδα είναι μονίμως μπαζωμένο με φύκια! Αχ, κύριε Παπαδόπουλε, πήγα το περασμένο καλοκαίρι για 12 μέρες στα Διαπόντια και τα πράγματα είναι έτσι όπως τα γράφετε και χειρότερα. Στο Μαθράκι το λιμάνι είναι πάντα βουλωμένο από φύκια και σε όλο τον (μοναδικό) παραλιακό δρόμο υπήρχαν μόνο τρείς λάμπες, που δεν είχαν καεί ακόμη, για να βλέπει κανείς πού πάει το βράδυ. Ο ξεπεσμός και η ξεφτίλα του Ελληνικού Κράτους σε τέτοια μέρη έρχεται πιό γρήγορα και έχει πιό δραματικά αποτελέσματα.

Περισσότερα...

Ιούνιος 2005 : Αποστολή Αγάπης του "Ναυτίλου" στα Διαπόντια.

Θυμάται και γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Τμήμα του άρθρου που ακολουθεί δημοσιεύτηκε στα περιοδικά "Υποβρύχιος Κόσμος" και "Thalassa", τον Σεπτέμβριο του 2005

Τα μέλη της Αποστολής λίγο πριν τον ομαδικό απόπλου από τα Σύβοτα.Ισχυρίζονται κάποιοι ότι το παρελθόν δεν έχει σημασία και δεν χρειάζεται να το αναπολεί κανείς ούτε να στηρίζεται πάνω του. Έχω αντίθετη άποψη. Γιατί, απλούστατα, το παρελθόν ήταν κάποτε... παρόν. Στηρίξαμε πάνω του κάποια όνειρά μας. Κάναμε φίλους, ζήσαμε όμορφες και άσχημες στιγμές, δώσαμε και πήραμε, πάθαμε και μάθαμε. Το παρελθόν μας διδάσκει και μας καθοδηγεί στο παρόν. Μας δίνει την δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε τις μελλοντικές παγίδες. Αν παθαίναμε ξαφνικά αμνησία, αν ξεχνούσαμε τις τραυματικές μας εμπειρίες, θα επαναλαμβάναμε τα ίδια ακριβώς λάθη, θα εμπιστευόμασταν και πάλι τους ανθρώπους που μας πρόδωσαν. Δεν είναι τυχαίο πως οι ανιστόρητοι ηγέτες κάνουν τα ίδια λάθη που έκαναν άλλοι πριν απ' αυτούς. Τέτοια παραδείγματα έχει πολλά να διηγηθεί η ιστορία. Γιατί τα λέω όμως όλα αυτά στον πρόλογο αυτού του άρθρου, θα ρωτήσετε. Θα δείτε γιατί...

Περισσότερα...

Μικρές πατρίδες στη Βόρεια Ελλάδα.

Γράφει και βιντεοσκοπεί ο Μπάμπης Κωνσταντάτος.

Μια βροχερή μέρα του Γενάρη φουλάραμε πετρέλαια την τρελοcamperα, γεμίσαμε το ψυγείο, χώσαμε στην ντουλάπα τα πιο χοντρά μπουφάν μας και ξεκινήσαμε για το βορρά. Απογευματάκι φτάσαμε στις Θερμοπύλες, όπου αράξαμε για ένα βραδινό και ένα πρωϊνό μπάνιο στα καυτά νερά.

Την άλλη μέρα ο ουρανός έδειχνε να μας κάνει το χατήρι ν’ αφήσει στεγνό το δρόμο, και έτσι έγινε. Με τον ήλιο να παίζει κρυφτούλι πίσω από τα σύννεφα, σκαρφαλώσαμε προς Δομοκό και στη συνέχεια, στην είσοδο της πόλης της Καρδίτσας, στρίψαμε αριστερά προς λίμνη Πλαστήρα. Ανηφορίζοντας ο ήλιος σταμάτησε το παιχνίδι του με τα σύννεφα και εξαφανίστηκε για τα καλά στην αγκαλιά τους, που όσο προχωράγαμε όλο και μαύριζε.

Περισσότερα...

Στα χωριά της ορεινής Αρκαδίας με αυτοκινούμενο.

Ημίωρα τηλεοπτικά ταξιδιωτικά του Ιωσήφ Παπαδόπουλου στην ξεχασμένη Ελλάδα της περιφέρειας, που προεβλήθησαν στον "Τηλε Άστυ" από τον Δεκέμβριο του 2006 μέχρι τον Ιούνιο του 2007

Στο πλαίσιο των ημίωρων τηλεοπτικών εκπομπών που παρουσίασα στον "Τηλε Άστυ, από τον χειμώνα του 2006 μέχρι το καλοκαίρι του 2007, είχα την ευκαιρία να περιπλανηθώ στα ξεχασμένα χωριά και νησιά της ελληνικής περιφέρειας. Μέσο μεταφοράς μας, στην ηπειρωτική Ελλάδα βεβαίως, το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο που είχαμε εκείνη την εποχή. Ένα μέσο που μας έδωσε την δυνατότητα να είμαστε αυτάρκεις, κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα το κόστος ενδιαίτησης και διατροφής μας και, κατά συνέπειαν, το κόστος παραγωγής.

Περισσότερα...

Let Me Free! Υστάτη ελπίδα η Δικαιοσύνη.

Ρεπορτάζ - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Δέχθηκα χθες (12.2.2013) το κάλεσμα της δικηγόρου κυρίας Ντόρας Κρητικοπούλου και βρέθηκα σήμερα το πρωί (13.2.2013), μαζί με άλλους πολίτες και μια ομάδα εφέδρων καταδρομέων, στην είσοδο του Ανωτάτου Δικαστηρίου. Σκοπός της συγκέντρωσης ήταν η επίδοση αιτήματος - έκκλησης προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, προκειμένου να εφαρμοστεί η εγκύκλιος υπ' αρ. 4/2012 που αφορά στην αυτόφωρη σύλληψη των βολευτών, οι οποίοι υπέγραψαν την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου 240/2012. Σημειωτέον ότι με την υπογραφή αυτής της Π.Ν.Π. η δημόσια περιουσία παραδίδεται πλέον άνευ όρων στους τοκογλύφους δανειστές.

Περισσότερα...

Ανοιχτή επιστολή από τον Σ.Ε.Μ.ΕΞ.

Από τον ΣΕΜΕΞ (Πανελλήνιο Σωματείο Τεχνικών Μηχανών Θαλάσσης Μικρών Σκαφών) έλαβα σήμερα την ακόλουθη ανοιχτή επιστολή. Φαίνεται πως, εμμέσως πλην σαφώς, το δ.σ. του ΣΕΜΕΞ συμφωνεί με όσα σχολίασα πριν από μερικές ημέρες για την επιλογή του ΣΕΚΑΠΛΑΣ ΠΕΕΥ να "συστήσει" στα μέλη του να λάβουν μέρος στην έκθεση "NATEX '13". http://www.ribandsea.com/announcements/915--natex.html Είναι χαρακτηριστική άλλωστε η φράση : "...σας περιμένουμε όλους, όχι μόνο τους συναδέλφους του ΣΕΜΕΞ, να λάβετε μέρος σε μια εκδήλωση όπου τα έξοδα θα είναι ισότιμα μοιρασμένα, χωρίς προσωπικές προβολές, προσωπικά συμφέροντα και αντιπαραθέσεις". Για ποιον χτυπάει, άραγε, η κουδούνα; Smile

Ιωσήφ Παπαδόπουλος


Συνάδελφοι,

Είναι σε όλους γνωστό το σωματείο Σ.Ε.Μ.ΕΞ. και οι προσπάθειες σε αυτά τα 16 χρόνια δραστηριότητάς του, με πόση συνέπεια αγωνίζεται για την επίλυση των κλαδικών προβλημάτων και την κατοχύρωση του επαγγέλματός μας στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας (δημιουργία εκπαιδευτικών διαδρομών του επαγγέλματός μας, κωδικοί δραστηριότητας, άδειες λειτουργίας, επαγγελματικό περίγραμμα κ.λπ.).

Περισσότερα...

Πωλούνται άβρεχτα πολυεστερικά σκάφη σε τιμή ευκαιρίας.

Διατίθενται προς πώληση τα ακόλουθα πολυεστερικά σκάφη σε τιμές ευκαιρίας (καινουργή).

1. Stagmar Xcel 670 Open

2. Stagmar Pro 655 Walkaround

3. Stagmar Pro 555 Cabin (το trailer συμπεριλαμβάνεται στην τιμή).

Περισσότερα...

Περιοχή Καστοριάς και ορεινή Αρκαδία "σε φόντο γαλάζιο".

Ημίωρα τηλεοπτικά ταξιδιωτικά του Ιωσήφ Παπαδόπουλου στην ξεχασμένη Ελλάδα της περιφέρειας, που προεβλήθησαν στον "Τηλε Άστυ" από τον Δεκέμβριο του 2006 μέχρι τον Ιούνιο του 2007

Μηχάνημα του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Εκκλησίας, στο Ιερό της εκκλησίας του Αγ. Αθανασίου στην Καστοριά!Στο πλαίσιο των ημίωρων τηλεοπτικών εκπομπών, που παρουσίασα στον "Τηλε Άστυ" από τον χειμώνα του 2006 μέχρι το καλοκαίρι του 2007, είχα την ευκαιρία να περιπλανηθώ στα ξεχασμένα χωριά και νησιά της ελληνικής περιφέρειας. Μέσο μεταφοράς μας το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο που είχαμε εκείνη την εποχή. Ένα μέσο που μας έδωσε την δυνατότητα να είμαστε αυτάρκεις, κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα το κόστος ενδιαίτησης και διατροφής μας και, κατά συνέπειαν, το κόστος παραγωγής.

Περισσότερα...

Λαύριο - Χανιά - Λαύριο με φουσκωτά σκάφη μήκους 3,8 μέτρων.

Κείμενο - Φωτογραφίες - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος

Μικρά, αλλά θαυματουργά! Ολόκληρο το καλοκαίρι του 2005 συζητούσα με τον Στεφανίδη - τον κατασκευαστή του μικρού, αλλά θαυματουργού, φουσκωτού που είχα εκείνη την εποχή - για ένα ταξίδι στην ανοικτή θάλασσα. Κοιτάζοντας τον χάρτη δεν μπορούσαμε να βρούμε καλύτερο προορισμό από την Κρήτη. Εκατόν τριάντα περίπου ν. μίλια, από το Λαύριο μέχρι τα Χανιά, χωρίς ενδιάμεσο σταθμό, χωρίς έστω μια βραχονησίδα στη ρότα των 180 μοιρών. Ανάμεσα Αντίμηλο και Φαλκονέρα, οκτώ ν.μίλια απόσταση από κάθε νησί, με τις Ανάνες να διακρίνονται σε απόσταση πέντε ν.μιλίων ανατολικά. "Αντρίκιο" ταξίδι, όπως θα έλεγε ένας παλιόφιλος, ιδίως αν το επιχειρήσει κανείς με μόνη την βοήθεια ενός ναυτικού χάρτη, μιας πυξίδας και ενός διπαράλληλου.

Περισσότερα...