Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας το μεσημέρι της Κυριακής. Ένα φουσκωτό έκλεισε τον δρόμο!
Ο οδηγός ξεκίνησε από τον Βόλο για Αθήνα, έχοντας ένα φουσκωτό 8,5 μέτρων στο τρέιλερ. Όταν πέρασε την Στυλίδα και συγκεκριμένα στο 218 χλμ, λίγο πριν το "Μακεδονία", έγινε το κακό.
Ξαφνικά χωρίς να καταλάβει πώς και γιατί έχασε τον έλεγχο του τζιπ που οδηγούσε. Το βαρύ σκάφος ντεραπάρισε, ενώ το αυτοκίνητο έφερνε σβούρες μέσα στο οδόστρωμα.
Ευτυχώς εκείνη τη στιγμή δεν ακολουθούσε κάποιο άλλο όχημα και ευτυχώς που το φουσκωτό δεν βρέθηκε στο απέναντι ρεύμα, γιατί σίγουρα θα θρηνούσαμε θύματα.
Η κυκλοφορία για αρκετή ώρα στο ρεύμα προς Αθήνα γινόταν από τη μια λωρίδα με τη φροντίδα της τροχαίας μέχρι η οδική βοήθεια και ο γερανός να απομακρύνουν το όχημα και το σκάφος από την εθνική οδό.
Πηγή: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/402791/varka-vgike-stin-ethniki-odo
AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΚΑΣΟΣ-ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ
Ο Δήμαρχος και επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης ΚΑΣΟΣ-ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ, Δημήτρης Ερωτόκριτος, συγκάλεσε τα μέλη της για ν’ αποφασίσουν την παραπέρα πορεία της παράταξης και τη στάση της στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές.
Αποτιμώντας το έργο των τελευταίων ένδεκα χρόνων, εκτιμούμε πως η Κάσος έκανε πολλά βήματα με θετικό πρόσημο. Και τούτο παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες που δημιούργησαν τα μνημόνια των τελευταίων χρόνων με την έλλειψη μόνιμων δημοτικών υπαλλήλων, περικοπή κονδυλίων, πάγωμα των προσλήψεων κλπ, κλπ.
Επισημαίνει και καταγγέλει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Δεν παύουν να καταφθάνουν, μεταξύ των άλλων δεινών που μας βομβαρδίζουν καθημερινώς, τα μηνύματα για τα μικρά και μεγάλα προβλήματα του "νέου" λιμανιού της Κάσου. Προβλήματα τα οποία διαπιστώνω και ο ίδιος, κάθε χρόνο, όταν επισκέπτομαι το όμορφο αλλά ξεχασμένο αυτό ακριτικό νησί του νοτιοανατολικού Αιγαίου. Παλιά προβλήματα που παραμένουν άλυτα και άλλα που προστίθενται στα ήδη υπάρχοντα, για να επιδεινώσουν την κατάσταση και να αρχίσουν να προβληματίζουν έντονα όσους, εν πάση περιπτώσει, μπορούν και θέλουν να προβληματιστούν για το τι μπορεί να ακολουθήσει. Για το πού μπορεί να φθάσει αυτή η κατάσταση. Για το πότε θα υποχωρήσει κάποιο τμήμα του προβλήτα και μαζί του θα πέσει στη θάλασσα κάποιο αυτοκίνητο ή θα τραυματιστεί κάποιος επιβάτης.
Ελλιπής φωτισμός, κατεστραμμένα pillars, καθίζηση τμημάτων του προβλήτα, στα σημεία κυρίως που προσεγγίζει το πλοίο της γραμμής, επικίνδυνες ρωγμές και τρύπες, δίχτυα, αλιευτικός εξοπλισμός και σκουπίδια "ατάκτως ερριμένα" παντού, σε μια παράφραση της Ξενοφώντειας ρήσης.
«Όσο κι αν μπορεί να φανεί παράξενο, την αρχική αφορμή να γράψω το ποίημά μου την έδωσε η διαμονή μου στην Ευρώπη τα χρόνια του '48 με '51. Ήταν τα φοβερά χρόνια όπου όλα τα δεινά μαζί - πόλεμος, κατοχή, κίνημα, εμφύλιος - δεν είχανε αφήσει πέτρα πάνω στη πέτρα. Θυμάμαι την μέρα που κατέβαινα να μπω στο αεροπλάνο, ένα τσούρμο παιδιά που παίζανε σε ένα ανοιχτό οικόπεδο. Το αυτοκίνητό μας αναγκάστηκε να σταματήσει για μια στιγμή και βάλθηκα να τα παρατηρώ. Ήτανε κυριολεκτικά μες τα κουρέλια. Χλωμά, βρώμικα, σκελετωμένα με γόνατα παραμορφωμένα, με ρουφηγμένα πρόσωπα. Τριγύριζαν μέσα στις τσουκνίδες του οικοπέδου ανάμεσα σε τρύπιες λεκάνες και σωρούς σκουπιδιών. Αυτή ήταν η τελευταία εικόνα που έπαιρνα από την Ελλάδα. Και αυτή, σκεπτόμουν, ήταν η μοίρα του Γένους που ακολούθησε το δρόμο της Αρετής και πάλεψε αιώνες για να υπάρξει.
Πριν περάσουν 24 ώρες περιδιάβαινα στο Ουσί της Λωζάννης, στο μικρό δάσος πλάϊ στη λίμνη. Και ξαφνικά άκουσα καλπασμούς και χαρούμενες φωνές. Ήταν τα Ελβετόπαιδα που έβγαιναν να κάνουν την καθημερινή τους ιππασία. Αυτά που από πέντε γενεές και πλέον, δεν ήξεραν τι θα πει αγώνας, πείνα, θυσία. Ροδοκόκκινα, γελαστά, ντυμένα σαν πριγκηπόπουλα, με συνοδούς που φορούσαν στολές με χρυσά κουμπιά, περάσανε από μπροστά μου και μ' άφησαν σε μια κατάσταση που ξεπερνούσε την αγανάκτηση.
Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014 πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση του ΛΕΡιακού Ομίλου Σκαφών.
Αρκετή ήταν η προσέλευση των μελών του Ομίλου, τα οποία συνεδρίασαν για διάφορα θέματα που αφορούν τον Όμιλο, έγινε η κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας και τέλος πραγματοποιηθήκαν οι έκτακτες αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΣΤΕΦΕΝ ΜΙΛΛΕΡ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Μετάφραση από : http://history-of-macedonia.com/2009/03/01/archaeology-magazine-letter-to-the-editor-by-professor-stephen-g-miller/
Ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΥΣ.
Ο διάσημος Αμερικανός Καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μπέρκλευ Στέφεν Μίλλερ, με μνημειώδη επιστολή του, προς το επίσημο Περιοδικό του Αμερικανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου «Archaeology Magazine», ξεσκεπάζει τους σφετεριστές της Ιστορικής Αλήθειας και με αδιαμφισβήτητα επιστημονικά επιχειρήματα, καταρρίπτει απόλυτα τους ισχυρισμούς των Σκοπίων, περί του δήθεν δικαιώματός τους να αποκαλούνται «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και «ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ» !
Ειδικότερα, ο διάσημος Καθηγητής, με αφορμή προκλητικό άρθρο του Δημοσιογράφου Matthew Brunwasser για τα Σκόπια, υπό τον τίτλο "Letter From Macedonia: Owning Alexander", που δημοσιεύθηκε στο προηγούμενο τεύχος Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου του καταξιωμένου αμερικανικού περιοδικού «Archaeology», ανατρέπει με γραπτή επιστολή του το «θεμελιώδες ιδεολόγημα» των Σκοπίων, τεκμηριώνοντας πως η περιοχή εκείνη ήταν η Παιονία και πως δεν έχουν δικαίωμα άρα οι σημερινοί Σκοπιανοί κάτοικοί της, να αποκαλούν το κράτος τους «Μακεδονία», αλλά ούτε και τους εαυτούς τους «Μακεδόνες», όπως δεν μπορούν να το κάνουν λόγου χάρη και «οι Αιγύπτιοι»!
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αν και πολύ μελάνι χύθηκε στα έντυπα της Δωδεκανήσου για την απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος να ανακαλέσει στις αρχές Δεκεμβρίου 2013 την άδεια λειτουργίας της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου, τίποτε, ή σχεδόν τίποτε, δεν ακούστηκε στα συστημικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα οποία ωστόσο ασχολήθηκαν κατά κόρον με τα παράνομα δάνεια που χορήγησε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο σε γνωστούς και μη εξαιρετέους μεγαλο-επιχειρηματίες. Ελάχιστα άλλωστε, όπως φαίνεται, ενδιαφέρει το παχύ έντερο της Αθήνας τι συμβαίνει στην καρδιά του έθνους. Στην Περιφέρεια δηλαδή και δη στην τόσο ευαίσθητη περιοχή της Δωδεκανήσου.
Εξαίρεση απετέλεσε ο τηλεοπτικός σταθμός Alpha που εμφάνισε την Συνεταιριστική Τράπεζα Δωδεκανήσου να έχει χορηγήσει "θαλασσοδάνεια", με αποτέλεσμα να αντιδράσει έντονα το Δ.Σ. της Τράπεζας εκδίδοντας την ακόλουθη ανακοίνωση :
"Σε ό,τι αφορά στο ρεπορτάζ της τηλεόρασης του ALPHA, όπου μαζί με σκάνδαλα άλλων Συνεταιριστικών τραπεζών, εμφανίστηκε και η Τράπεζα Δωδεκανήσου ως χορηγός «θαλασσοδανείων», η Τράπεζα έχει προβεί ήδη σε διάβημα προς τον εν λόγω τηλεοπτικό σταθμό για άμεση αποκατάσταση της αληθείας και άμεσα αναμένονται οι διορθωτικές ενέργειές τους. Στην δύσκολη αυτή στιγμή καμιά συκοφαντία ή αναιτιολόγητο σχόλιο δεν θα γίνει ανεκτό. Η Τράπεζα και η Δωδεκάνησος δέχθηκαν μία κυνική και απροσχημάτιστη επίθεση και αυτή θα πρέπει από μέρους όλων των Δωδεκανησίων να αντιμετωπισθεί δυναμικά και με σκεπτικισμό".
Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ,
Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Πολυεστερικών και Άλλων Σκαφών, Παρελκομένων, Εξαρτημάτων, Εμπόρων και Υπηρεσιών (ΣΕΚΑΠΛΑΣ-ΠΕΕΥ), με την επιστολή του αυτή επιθυμεί να θέσει υπόψη σας τα επόμενα:
Ο κλάδος μας εκπροσωπεί, πανελλαδικά, άνω των τετρακοσίων πενήντα (450) ελληνικών επιχειρήσεων όπως μεταποιητικές μονάδες κατασκευής λέμβων, φουσκωτών και πολυεστερικών σκαφών, ταχυπλόων σκαφών, μικρών καμπινάτων σκαφών, παρελκομένων αυτών καθώς και όλο το φάσμα των εισαγωγέων, εμπόρων, παροχέων υπηρεσιών που δραστηριοποιούνται σε ότι έχει σχέση με το «μικρό σκάφος - βάρκες» για αναψυχή και ερασιτεχνικό ψάρεμα.
Τα σχόλια που θα διαβάσετε πιο κάτω είναι σε συνέχεια προηγούμενου άρθρου που είχε τίτλο : "Ποια φωτοβολταϊκά να βάλω στο camper;" http://www.ribandsea.com/main/index.php/campers/texnika-themata/1381-poia-fotovoltaika-na-valo-sto-camper Πρόκειται για την απάντηση που μου έδωσε ο Αντώνης Πονηράκης, συμπληρωματική της οποίας είναι αυτή που θα διαβάσετε αμέσως.
Του Αντώνη Πονηράκη.
Τα φωτοβολταϊκά πάνελ για το camper σου είναι μονοκρυσταλλικού πυριτίου (mono-crystalline silicon, mono-c-Si). Τα μονοκρυσταλλικά πάνελ έχουν την μεγαλύτερη απόδοση (efficiency %), προσφέροντας έτσι την καλύτερη σχέση απόδοσης/επιφάνειας από όλες τις άλλες τεχνολογίες που προορίζονται για εμπορικές εφαρμογές.
Θυμάται και γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Με τον Χανιώτη φίλο μου Ανδρέα Φουράκη γνωριζόμαστε εδώ και αρκετά χρόνια. Θα έλεγα μάλιστα, λόγω των πολλών κοινών που έχουν οι χαρακτήρες μας, ότι θα μπορούσαμε να είμαστε και αδελφικοί φίλοι από τότε που παίζαμε παιδιά σε κάποια γειτονιά.
Τον Ιανουάριο του 1997 ο Ανδρέας μου τηλεφώνησε για να μου εκμυστηρευτεί την ιδέα του για την δημιουργία μιας εθελοντικής ομάδας κρούσης που θα αποτελείται από κυβερνήτες φουσκωτών σκαφών με σκοπό την προστασία των, ανατολικών κυρίως, νησιών του Αιγαίου. Ενθουσιάστηκα όταν το άκουσα, αφού και στο δικό μου μυαλό στριφογύριζε μια παρόμοια ιδέα, από την εποχή που κατέθεσα μια ανάλογη πρόταση στο τότε Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για την δημιουργία μιας ομάδας εθελοντών ναυαγοσωστών που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Βυθός" : http://www.ribandsea.com/main/index.php/articles/834-2012-12-17-14-18-55
Είπα λοιπόν του Ανδρέα : "Βάλε την ιδέα σου στο χαρτί, θα κάνω κι' εγώ το ίδιο, και στη συνέχεια καταθέτουμε μια συγκεκριμένη πρόταση στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης".