Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Με αφορμή ένα πρόσφατο τηλεφώνημα αναγνώστη θα επιχειρήσω να δώσω στο άρθρο αυτό μερικές χρήσιμες πληροφορίες και μερικές βασικές, κατά κάποιο τρόπο, συμβουλές, σχετικώς με την παροχή βοήθειας στη θάλασσα. Το να ανατρέξει βεβαίως κανείς στη σχετική βιβλιογραφία ή στα Φ.Ε.Κ., όπου έχουν δημοσιευτεί τα σχετικά προεδρικά διατάγματα, είναι πολύ απλό. Το διαδίκτυο προσφέρει άλλωστε απλόχερα τέτοιου είδους πληροφορίες. Αρκεί ο ενδιαφερόμενος να αναζητήσει την πληροφορία που επιθυμεί επιλέγοντας τις κατάλληλες λέξεις σε μια από τις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχει όμως τότε, αφ' ενός μεν ο κίνδυνος να χαθεί στους δαιδαλώδεις διαδρόμους της νομοθεσίας ή να χάσει αφ' ετέρου την ευκαιρία να διαβάσει το άρθρο αυτό στο προσφιλές του (ελπίζω) "Rib and Sea"! Θα επιχειρήσω λοιπόν να απλοποιήσω τα πράγματα, παίρνοντας το "ρεζουμέ" της ισχύουσας νομοθεσίας και ανάγοντάς το στη δική μας-σας περίπτωση.
Θυμάστε το άρθρο που αναφερόταν στην άρνησή μου να καταβάλλω διόδια στον σταθμό διοδίων του Ζευγολατειού (οδική αρτηρία Κορίνθου-Πατρών) και τις περιπέτειες στις οποίες έμπλεξα επειδή ο αρμόδιος υπάλληλος άλλα μου είπε προφορικώς και άλλα περιείχε το έντυπο το οποίο υπέγραψα;
Οι αρχαιρεσίες της 15ης Μαρτίου 2010 ανέδειξαν το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΚΑΠΛΑΣ. Τα μέλη που εξελέγησαν συγκροτήθηκαν σε σώμα με την ακόλουθη σύνθεση.
1. Περιμένης Ηλίας, Πρόεδρος.
2. Κρανίτης Γεώργιος, Α΄ Αντιπρόεδρος.
3. Αγγελάκης Νικήτας, Β΄ Αντιπρόεδρος.
4. Ζέης Αλέξανδρος, Γενικός Γραμματέας.
5. Γλαρίδης Ευάγγελος, Ταμίας.
6. Καρυοφύλλης Δημήτριος, Μέλος.
7. Μπισκίνης Κωνσταντίνος, Μέλος.
8. Λυκάκος Γεώργιος, Μέλος και
9. Ταρασιάδης Ανέστης, Μέλος.
Το Σεπτέμβρη του 2006, αν θυμάμαι καλά, ήρθε στο περιοδικό "Φουσκωτό", που συνεργαζόμουν τότε, μια καταγγελία που υπέγραφε ο κ. Ματθαίου, στην οποία περιέγραφε αυτό το γεγονός που του συνέβη και στο τέλος ανέφερε ότι το τρέϊλερ ήταν ελληνικής κατασκευής, αλλά χωρίς να αναφέρει τη μάρκα, ενώ άφηνε να εννοηθεί ότι αμφισβητούσε την ποιότητα εν γένει των ελληνικών τρέϊλερς. Ο εκδότης του περιοδικού επικοινώνησε μαζί του, ζητώντας του να αναφέρει τον κατασκευαστή του συγκεκριμένου τρέϊλερ καθώς και το όνομα του πάρκινγκ που ο οδηγός του προξένησε το ατύχημα, ώστε να κοινοποιηθεί η καταγγελία του σ’ εκείνους και να έχουμε και τη δική τους θέση. Κατόπιν τούτου ο κ. Ματθαίου ζήτησε να μη δημοσιευτεί η καταγγελία του, με την δικαιολογία ότι εκκρεμούσε η αποζημίωσή του από την ασφαλιστική εταιρία.
Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 15 Μαρτίου η κλήρωση των MARINA Stores για τους υποψηφίους που συμμετείχαν μέσα στα πλαίσια της έκθεσης NATEX από τις 3 έως τις 7 Μαρτίου. Το τμήμα Μάρκετινγκ του ομίλου Lalizas, μαζί με τον διευθυντή Μάρκετινγκ κ. Σπίνουλα, κλήρωσαν τους τρεις τυχερούς που κέρδισαν τα δώρα. Μέσα από πάρα πολλές συμμετοχές νίκησαν οι παρακάτω συμμετέχοντες : Ο κ. Γεώργιος Φιαμπόλης, ο οποίος κέρδισε το 1ο Δώρο, ένα GPS Tracker, ο κ. Κωνσταντίνος Χρησταντώνης, ο οποίος κέρδισε το 2ο δώρο, μία μακρυμάνικη μπλούζα Crewman και ο κ. Απόστολος Αραμπατζής, ο οποίος κέρδισε το 3ο δώρο, ένα ζευγάρι παπούτσια Sportive deck Shoes!
Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους συμμετείχαν στην κλήρωση!
Ήρθε το νέο e-shop των MARINA Stores! Μπορείτε να μπείτε και να κάνετε τις αγορές σας on-line στο www.marinastores.gr όπου θα βρείτε χιλιάδες προϊόντα ναυτιλιακών ειδών για το σκάφος και τα θαλάσσια χόμπι σας! Θα βρείτε πολλά προϊόντα σε προσφορά στο πεδίο προσφορών της ιστοσελίδας μας και πολλά νέα προϊόντα. Μπορείτε να ψωνίσετε μέσα από τις 18 κατηγορίες τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να κάνετε on-line αγορές επιλέγοντας παραλαβή από το κεντρικό μας κατάστημα στον Πειραιά (Γούναρη 3) και πληρωμή σ' αυτό ή παράδοση με ταχυμεταφορική και πληρωμή με πιστωτική κάρτα VISA μέσω του secure site της ALPHA Bank έαν είστε εκτός Αττικής.
Για παραγγελίες, πληροφορίες προϊόντων και franchising των MARINA Stores : Τηλ. : 210-4178089 & 210-4177020
Έρευνα, επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Πριν από τέσσερα περίπου χρόνια, και συγκεκριμένα την 29η Αυγούστου 2006, έγινε ένα "περίεργο" και ανεξιχνίαστο (σε μερικά σημεία του) τροχαίο ατύχημα στη λεωφόρο Αθηνών - Λαυρίου όταν ένα φουσκωτό σκάφος, μάρκας "Eagle" 6.50 open με το όνομα "Αλμύρα", ανετράπη πάνω απ' το τρέϊλερ με το οποίο ερυμουλκείτο, και έπεσε στην άσφαλτο! Το σκάφος υπέστη σημαντικές ζημιές και δύο άνθρωποι τραυματίσθηκαν, ευτυχώς όχι θανάσιμα. Θα υποθέσατε, φαντάζομαι, ότι πρέπει να ήταν πολύ γκαντέμηδες εκείνοι οι δύο πεζοί, οι οποίοι είχαν την ατυχία να περνούν από κει και αμέριμνοι καθώς περπατούσαν ένα διερχόμενο σκάφος τους έπεσε στο κεφάλι! Λάθος υπόθεση όμως κάνατε!