Eurovision 2013 - Σκωτσέζικο ντους από τον Ιωσήφ Παπαδόπουλο.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ σοβαρά με τον μουσικό διαγωνισμό της Eurovision γιατί θεωρούσα, ανέκαθεν, πως πρόκειται για ένα κιτς κανηγυράκι στο οποίο συμμετέχουν όσοι δεν έχουν τίποτε καλύτερο να κάνουν. Ένας τρόπος για να εκμεταλλεύονται κάποιοι το τίποτε της απανταχού κατευθυνόμενης τιβούλας και να δικαιολογούν τα αστρονομικά ποσά που σπαταλώνται για διαφήμιση, μετακινήσεις, δημόσιες σχέσεις κ.λπ. κ.λπ. Προτού βιαστείτε να με χαρακτηρίσετε υπερβολικό, κάντε μια αναδρομή στις διοργανώσεις των τελευταίων ετών.
Γράφει η Ελένη Χαλκιάδου - Βαξεβανίδου.
Σκόπιμο, καθώς νομίζω, είναι αυτές τις μέρες των Απόκρεω, να θυμίσουμε την ιστορία της μάσκας. Κι αυτό γιατί η μάσκα αποτελεί κυρίαρχο παρακολούθημα των ημερών και χωρίς αυτήν δεν νοείται μασκαράτα. Σύμφωνα, λοιπόν, με την Αναλυτική Ψυχολογία του Κάρλ Γιούνγκ, όλοι οι άνθρωποι φέρουν προσωπείο, την "περσόνα", όπως την αποκαλεί ο διάσημος ψυχαναλυτής. Αυτό το διαμορφώνουμε σαν προσωπικότητες, ανάλογα με τον εαυτό που θέλουμε να προβάλουμε προς τα έξω, στο περιβάλλον μας. Η περσόνα όχι μόνο προβάλει στους άλλους αυτό που θέλουμε να δείξουμε, αλλά καλύπτει έντεχνα και ένα άλλο κομμάτι του εαυτού μας, που ο Γιούνγκ αποκαλεί Σκιά και έχει να κάνει με τον «κακό» μας σκοτεινό εαυτό, τον οποίο όχι μόνο θέλουμε να κρατήσουμε κρυμμένο από το περιβάλλον μας, αλλά και από εμάς τους ίδιους, γιατί δεν αντέχουμε να τον αντιμετωπίσουμε. Όπως, λοιπόν, είναι εμφανές, το προσωπείο, η μάσκα, ήδη αποτελεί αρχετυπικό στοιχείο της προσωπικότητας και είναι τόσο παλιό όσο και ο άνθρωπος.
Θυμάται ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Περί τα τέλη Ιανουαρίου του 2007, στα πλαίσια της τηλεοπτικής εκπομπής μου με τίτλο "Σε φόντο γαλάζιο" και έχοντας ήδη πουλήσει το οκτάμετρο φουσκωτό μου σκάφος "Apache", ταξίδευσα με το camper και ένα άδειο τρέϊλερ μέχρι το Gubbio της Ιταλίας, προκειμένου να παραλάβω το ιπτάμενο φουσκωτό που είχα παραγγείλει στον Aimaro Malingri και, μαζί, την αποκλειστική αντιπροσωπεία της Polaris για την Ελλάδα και την Κύπρο. Βεβαίως η εμπορική εκείνη δραστηριότητα δεν ευτύχησε να προχωρήσει, λόγω, κυρίως, της στενής αντίληψης που είχαν (και συνεχίζουν δυστυχώς να έχουν) για τα "υδρόβια" υπερελαφρά πτητικά μέσα οι χειριζόμενοι τα θέματα της Δ2Δ της Υ.Π.Α. Τέλος πάντων, αυτή είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία στην οποία δεν θα ήθελα, επί του παρόντος, να αναφερθώ...
Φωτογραφίες και σχόλια : Ιωσήφ Παπαπαδόπουλος.
Η κατάσταση στην περιοχή των Ολυμπιακών Ακινήτων, που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή του Φαληρικού Δέλτα και του Δήμου Καλλιθέας, έχει πλέον ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Μοναδικό μέλημα των αρμοδίων του Δήμου Καλλιθέας είναι να εξαντλούν την αυστηρότητά τους στους Έλληνες πολίτες οι οποίοι θέλουν να ρίξουν το σκάφος τους στη θάλασσα. Μόνο δήλωση κοινωνικών φρονημάτων δεν έχουν ακόμη ζητήσει για να ανοίξουν τη μπάρα της κλειδαμπαρωμένης γλύστρας του Φαληρικού Δέλτα και να επιτρέψουν την ελεύθερη πρόσβαση στη θάλασσα, όπως ορίζουν οι νόμοι και το Σύνταγμα. Πλήρης είναι επίσης η αδιαφορία για την κατάσταση των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, που κατασκευάστηκαν με χρήματα των Ελλήνων πολιτών και υπερτιμολογήσεις και διαλύονται σιγά σιγά εις τα εξ ων συνετέθησαν, καταδικασμένα στην αδιαφορία και την εγκατάλειψη.
"Οι πολίτες πληρώνουν φόρους και περιμένουν ως αντάλλαγμα δημόσια αγαθά και υπηρεσίες. Από την στιγμή που το επίπεδο των παρεχομένων αγαθών και υπηρεσιών δεν αντιστοιχεί στους φόρους που καταβάλλουν, έχουν κάθε ηθικό δικαίωμα (αν όχι υποχρέωση) να προσπαθήσουν να σπάσουν το συμβόλαιο και να φοροδιαφύγουν".
The Monkey Principle: You pay nuts, you hire monkeys... Σε ελεύθερη μετάφραση : Ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
Αγαπητέ κύριε διευθυντά,
Είναι βράδυ και, ενώ εσείς απολαμβάνετε τον καθαρό αέρα της Ελληνικής εξοχής απαλλαγμένος από τους διάφορους σωματικούς σας πόνους, οι οποίοι δημιουργούνται από το έντονο ψυχολογικό στρες για την κατάσταση της χώρας, εγώ προσπαθώ να αναπνεύσω μόρια οξυγόνου, τα οποία μάχονται με τον πυκνό καπνό της καύσεως πέλετ και επενδεδυμένων νοβοπάν, στον Πειραιά. Είμαι, βλέπετε, καλεσμένος σε φιλικό σπίτι του κέντρου και συμμετέχω σε συζήτηση για τα αποτελέσματα των εκλογών σε Κύπρο και Ιταλία, ενώ τα τζάκια των γύρω κατοικούντων, προσπαθούν να τους ζεστάνουν.
ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ, ΑΛΙΜΟΥ, ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΡΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗΣ
Φαξ /Τηλ. Επικ.: 210-98 88 480, 6974 65 56 38 (κ. Μάνος Θεοδωρακόπουλος), Ξάνθης 87α ● 17341
remapikrodafnis.blogspot.com , e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ : 22 Μαρτίου 2013
ΕΛΛΑΔΑ : ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΝΕΡΟΥ : 22, 23, 24 Μαρτίου 2013
Πρόταση – Κάλεσμα: Στόχος Άμεσος (12ημέρου): ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΓΛΑΦΥΡΟ ΤΡΟΠΟ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΑ Και Στόχος Χρονιάς: ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ. Ναι, είναι εφικτό αυτό!
Ο Μπάμπης Κωνσταντάτος γίνεται... "Κύρος", για τις ανάγκες ενός σεσουάρ!
Η ζωή στο camper έχει μια πολύ μεγάλη γοητεία, τουλάχιστον για εμάς που το έχουμε επιλέξει όχι μόνον σαν μεταφορικό μέσον αλλά και, κατά κάποιο τρόπο, σαν τρόπο ζωής. Ωστόσο, όσο μεγάλο και πλούσιο σε ευκολίες κι αν είναι αυτό το αυτοκινούμενο σπίτι, πάντα θα μας λείπει κάτι, που το έχουμε στο σπίτι μας, αφού έτσι συμβαίνει πάντα στην... άπληστη ανθρώπινη φύση μας. Εδώ, όμως, δεν θα αναφερθώ σε υπερβολές. Πώς θα μπορούσα, άλλωστε, όταν υπάρχουν campers με δυνατότητα να κουβαλάνε στο γκαράζ τους ακόμα και ένα μικρό αυτοκίνητο.
Πηγή : http://kasosnews.wordpress.com/
Γράφει ο Γιώργος Βαξεβανίδης.
Ήταν η 1η Μαρτίου « Ημέρα προστασίας του πολίτη». Ίσως δεν το ξέρατε. Και οφείλω να ομολογήσω ότι το αγνοούσα. Έτυχε να το ακούσω από κάποιον, που συμμετείχε σε μιαν άσχετη συζήτηση στην τηλεόραση. Η πληροφορία με ξένισε. Ιδιαίτερα μάλιστα γιατί ο ίδιος επισήμανε ότι μέσα σε ένα δεκαήμερο είχαμε έξι δολοφονίες.
Σχεδόν τίποτε λοιπόν γι’ αυτή την ημέρα. Για άλλες «Ημέρες», όπως εκείνη του Αγίου Βαλεντίνου, η «Ημέρα της Μητέρας» κλπ, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είχαν αφιερώσει πλήθος από αναφορές και πάμπολλα σχόλια.
Η Διοίκηση της ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ανακοινώνει ότι συνήψε συμφωνία με την Genting Group για
την πώληση του πλοίου Superfast VI, έναντι συνολικού τιμήματος 54 εκατ. ευρώ, καταβλητέου τοις
μετρητοίς. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές Απριλίου 2013 με την παράδοση του
πλοίου. Το Superfast VI θα αντικατασταθεί στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ancona από άλλο πλοίο του
Ομίλου.
Από την συναλλαγή αυτή η εκτιμώμενη ζημία για την Attica Group θα ανέλθει σε 6,3 εκατ. ευρώ περίπου και
θα περιληφθεί στα αποτελέσματα του 2012. Μετά την εξόφληση του τραπεζικού δανεισμού, της προμήθειας
πώλησης του πλοίου και λοιπών εξόδων συναλλαγής, το εναπομείναν ποσό εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 21 εκατ. ευρώ περίπου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Attica Group
κ. Γ. Κρητικός
Group CFO
Τηλ.: 210 891 9500
Fax: 210 891 9509
e-mail: ir@attica-group.