Την Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου με πολύ μεγάλη χαρά ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Lalizas κ. Σταύρος Λάλιζας, συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας κ. Αντώνη Δημητρακόπουλο στα γραφεία της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας, προκειμένου να συζητήσουν για την διοργάνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ιστιοπλοΐας για Αθλητές με Αναπηρία από τις 11 Οκτωβρίου έως τις 18 Οκτωβρίου 2009 που θα διεξαχθεί στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις της Μαρίνας Δέλτα Φαλήρου.
Ο όμιλος Lalizas είναι υπερήφανος χορηγός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας για Αθλητές με Αναπηρία, όπου θα χορηγήσει είδη ρουχισμού στους αθλητές, προπονητές και συνοδούς που θα συμμετάσχουν. Η στήριξη του Ομίλου Lalizas δεν σταματά εκεί. Το τμήμα Μάρκετινγκ του ομίλου, μαζί με τον Διευθυντή Μάρκετινγκ κ. Σπύρο Σπίνουλα, θα βοηθήσει στη διαδικασία εγγραφής των συμμετεχόντων αθλητών, συμβάλλοντας στην ομαλή διεξαγωγή του πρωταθλήματος.
Ήταν Κυριακή 26 Ιουλίου, 10 το πρωί, όταν οι κινητήρες των φουσκωτών "πήραν φωτιά". Το ραντεβού είχε δοθεί στο λιμάνι της Αγ. Μαρίνας και από κει, όλοι μαζί, μια παρέα, θα τραβούσαμε ανατολικά. Προορισμός το καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού στο Φαρμακονήσι, εκεί όπου τα «δικά μας παιδιά φυλούν ακόμη Θερμοπύλες», εκτελώντας πιστά το καθήκον τους προς την Πατρίδα. Δεκαπέντε σκάφη με εβδομήντα άτομα να επιβαίνουν σ'αυτά, ανάμεσα μας ο φίλος δημοσιογράφος Πριόβολος Σπύρος και ο πατέρας Μάξιμος. Ο άνεμος στα τέσσερα μποφόρ κι' εμείς, αφού έχουμε εξασφαλίσει την απαιτούμενη άδεια από την αρμόδια στρατιωτική υπηρεσία, ώστε να επισκεφτούμε το στρατιωτικό φυλάκιο, ξεκινάμε το ταξίδι μας για το Φαρμακονήσι.
Σήμερα έφυγε ένα μεγάλο βάρος από πάνω μου. Περιέργως, όμως, ενώ όταν διώχνει κανείς ένα βάρος από πάνω του νοιώθει ευτυχισμένος, εγώ νοιώθω... συντετριμμένος! Κάθε φορά που κλείνει μια παρένθεση στη ζωή μου, ακόμη και αν έπρεπε όπωσδήποτε να κλείσει, εγώ θλίβομαι. Θλίβομαι γιατί μαζί με την παρένθεση κλείνει και μια σελίδα της ζωής μου. Γιατί μαζί της θάβονται και ώρες προσφοράς, ξεγνοιασιάς, συντροφικότητας. Γιατί μέσα σ’ αυτές τις παρενθέσεις υπήρξαν άνθρωποι, υπήρξαν γνωστοί, υπήρξαν «φίλοι», υπήρξαν κοινωνοί (υποτίθεται) της ίδιας με μένα φιλοσοφίας, ώς προς την κοινή μας αγάπη για Κείνη. Μια καλή φίλη, όποτε με βλέπει στενοχωρημένο, μου λέει. «Άφησε πίσω ό,τι σε ενοχλεί και τράβα εμπρός». Αυτό έκανα πάντα, αυτό θα κάνω και τώρα. Μοναχικός είναι άλλωστε ο δρόμος που επέλεξα να βαδίσω όλα αυτά τα χρόνια, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, και όπως φαίνεται θα παραμείνει μοναχικός, όσο εγώ μένω αμετακίνητος στα πιστεύω και τις Αρχές μου και δεν συμβιβάζομαι για να είμαι αρεστός, "προσαρμοστικός", "συμβατός", "φίλος".
Μετά από τις διαβουλεύσεις και συνεννοήσεις που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ του εκδότη-διοργανωτή και των εταιρειών, οι οποίες έχουν ήδη δηλώσει ότι θα συμμετάσχουν στον αγώνα ανοικτής θαλάσσης για φουσκωτά σκάφη τουρισμού με την ονομασία "Thalassa Trophy 2009", απεφασίσθη και ορίσθη ότι οι νέες ημερομηνίες για τη διεξαγωγή του θα είναι η 4η, 5η και 6η Ιουνίου του 2010.
"Thalassa Trophy 2010" λοιπόν! Ας ελπίσουμε ότι μέχρι τότε θα προκύψει κάποιο αυτοδύναμο ή βιώσιμο κυβερνητικό σχήμα και δεν θα αναγκαστεί ο διοργανωτής να αναβάλλει και πάλι τον αγώνα λόγω προκήρυξης νέων βουλευτικών εκλογών! Όλα πάντως είναι πιθανά σ' αυτή τη θεότρελλη γωνιά του πλανήτη!
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο διοργανωτής του αγώνα αναγκάζεται να αναβάλλει τη διεξαγωγή του αγώνα "Thalassa Trophy 2009", λόγω της αιφνίδιας προκήρυξης πρόωρων βουλευτικών εκλογών την Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009.
Τώρα εξετάζονται νέες ημερομηνίες, οι οποίες, κατά πάσα πιθανότητα, θα συμπέσουν με κάποιες ημέρες της άνοιξης του 2010. Είναι σαφές πάντως, ότι σε μια χώρα όπου ουδείς γνωρίζει τι ξημερώνει αύριο, μια τέτοια εξέλιξη δεν θα μπορούσε να αποκλειστεί. Το λυπηρό είναι ότι είχαν ήδη γίνει κάποιες ενέργειες, με το ανάλογο βεβαίως κόστος, με αποτέλεσμα τώρα ο Μανώλης Ευγενιτάκης να βλέπει κάποια χρήματα να έχουν κάνει φτερά για το τίποτε...
Η COELMO ιδρύθηκε στις αρχές του 1946 από τον Mario Monsurrò και έχει έδρα στην Accera (Νάπολη). Από τότε, η εταιρεία στις βασικές δραστηριότητές της έχει μια πλήρη γκάμα σε παραγωγή Ηλεκτροπαραγωγών Ζευγών από 3 έως 3000 kVA για επίγειες και Marine ανάγκες. Η εμπειρία και οι δεξιότητες που απέκτησαν όλα αυτά τα χρόνια στην COELMO της επιτρέπουν να αυξήσει το φάσμα των προϊόντων της και να εδραιώσει τη θέση της στον τομέα παροχής ηλεκτρικού ρεύματος με τις πιο πρόσφατες παγκόσμιες πιστοποιήσεις ποιότητος κατασκευής αλλά και ασφάλειας. Η εταιρεία TRUE NORTH Φ. ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., στο πνεύμα της ανάπτυξης συνεργασιών επιπέδου, συνέδεσε το δικό της όνομα με αυτό της Ιταλικής COELMO για την προώθηση όλων των προϊόντων της σε στεριά και θάλασσα στην Ελλάδα.
TRUE NORTH - Φ. ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Λεωφόρος Καραμανλή 212 - Αχαρναί 13678
Τηλ. 210 2012469 - Fax : 210 2015010
web : true-north.gr
Σύμφωνα με πρόσφατη έγγραφη καταγγελία εκδότη θαλασσινού περιοδικού, κάποια ανταγωνιστικά (με το δικό του προφανώς) έντυπα, τα οποία ωστόσο δεν κατονομάζει, καταχωρούν διαφημίσεις συγκεκριμένων εταιρειών, χωρίς να πληρώνονται! Ο καταγγέλων ισχυρίζεται, με τον δικό του χαρακτηριστικό και γνώριμο τρόπο, ότι οι ανταγωνιστές του συντηρούν κάποιους φίλους-πελάτες που έχουν μεγάλα υπόλοιπα, διαφημίζοντάς τους δωρεάν στα περιοδικά τους, για να δείξουν ότι αυτά υπερτερούν σε αριθμό διαφημιστικών καταχωρήσεων. Ο εν λόγω εκδότης δεν σταματά όμως εδώ. Αποκαλεί «κορόϊδα» τους υπολοίπους διαφημιζομένους, οι οποίοι πληρώνουν διαφήμιση, αφού επιτρέπουν (εν γνώσει ή εν αγνοία τους) στους ανταγωνιστές τους να τους ανταγωνίζονται, διαφημιζόμενοι στο ίδιο περιοδικό δωρεάν!
Είναι αλήθεια ότι χορηγοί επικοινωνίας για το "Thalassa Trophy 2009" θα είναι ένας τηλεοπτικός και ένας ραδιοφωνικός σταθμός;
Αλήθεια είναι! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, χορηγοί επικοινωνίας για τον επικείμενο αγώνα ανοικτής θαλάσσης για φουσκωτά σκάφη τουρισμού, που διοργανώνουν από 2-4 Οκτωβρίου 2009 τα περιοδικά "Thalassa" και "Thalassa R.I.B.", θα είναι η τηλεόραση της Ε.Ρ.Τ. και το Ραδιόφωνο της Ε.ΡΑ. SPORT. Well done!
Είναι αλήθεια ότι τα φουσκωτά σκάφη που πρόκειται να λάβουν μέρος στον εν λόγω αγώνα έχουν ήδη υπερβεί τα τριάντα;
Αλήθεια είναι! Δεδομένου μάλιστα ότι η χρονική προθεσμία για την αποδοχή δηλώσεων συμμετοχής έχει σιωπηρώς παραταθεί, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι ο αριθμός των σκαφών που θα στηθούν τελικώς στη γραμμή εκκίνησης, θα πλησιάσει τα σαράντα! Σκεφτείτε δηλαδή τι θα γινόταν, αν το δικαίωμα συμμετοχής δεν εθεωρείτο υψηλό και δεν διανύαμε περίοδο ισχνών αγελάδων...