Ο κ. Λευτέρης Τέττερης μιλάει για μια παράδοση δύο αιώνων στον Ιωσήφ Παπαδόπουλο.
Η Χίος έγινε κυρίως γνωστή για τη μαστίχα και το ούζο της. Αυτό που λίγοι όμως γνωρίζουν είναι ότι όπως όλες οι μέλισσες δεν κάνουν μέλι, έτσι και όλοι οι ποτοποιοί δεν κάνουν το ίδιο ούζο! Και η οικογένεια Τέττερη ανήκει σίγουρα στα "μελίσσια" εκείνα που παράγουν "μέλι", και μάλιστα αρίστης ποιότητος!
Επιμέλεια - Σχόλια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Θα θυμάστε ότι πολύς ντόρος έγινε και με ιδιαίτερη επισημότητα υπεγράφη το περιβόητο "Μνημόνιο Πολιτικής Προστασίας", μεταξύ του τότε υφυπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Πάνου Καμμένου, των Ομίλων Φουσκωτών Σκαφών και της υπό ίδρυσιν Ομοσπονδίας, κατά την διάρκεια της "Τέταρτης Πανελλήνιας Συγκέντρωσης", η οποία έλαβε χώρα στη Σύρο τον Ιούνιο του 2008.
Και ενώ το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ομού μετά των "εταίρων" μας φυσικά, προσπαθούν να μας βάλουν τα δύο πόδια σ' ένα παπούτσι, κάποιοι στήνουν νέα... δεκάμετρα καμπινάτα φουσκωτά, έτσι, για να ξεχνούν τον πόνο! Μιλάω για τον Στέφανο Στεφανίδη, ο οποίος σε λίγες ημέρες ολοκληρώνει το ξυλότυπο της νέας φουσκωτής ναυαρχίδας του. Πρόκειται για το "Olympic St 9.60 Blue Shark" το οποίο, όπως πιστεύει ο κατασκευαστής του, θα πέσει στη θάλασσα προτού περάσει αυτό το καλοκαίρι.
Με την υπ' αριθ. 4803/2009 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών ιδρύθηκε ήδη και δραστηριοποιείται ο "Πανελλήνιος Αεραθλητικός Σύλλογος Ιπτάμενων Φουσκωτών Σκαφών" με έδρα την Αθήνα. Το νεοσύστατο αεραθλητικό και μη κερδοσκοπικό αυτό σωματείο αριθμεί είκοσι δύο ιδρυτικά μέλη, τα περισσότερα των οποίων είναι πιλότοι και κάτοχοι υπερελαφρών αεροσκαφών, υδροπλάνων και ιπτάμενων φουσκωτών σκαφών.
Ένα ή δύο μέλη του "Π.Α.Σ.Ι.ΦΟ.Σ." σκοπεύουν να λάβουν μέρος με τα ιπτάμενα φουσκωτά σκάφη τους (καιρού επιτρέποντος) και να εκπροσωπήσουν τον σύλλογό τους στην "Έκτη Πανελλήνια Συγκέντρωση Φουσκωτών Σκαφών" η οποία θα λάβει χώρα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου στη Χίο .
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Νίκος Χατζηελευθερίου Πρόεδρος
Και το γαϊτανάκι, σχετικώς με τα νέα οικονομικά μέτρα που λαμβάνονται και αυτά που πρόκειται να ληφθούν από την κυβέρνηση, καλά κρατεί. Έτσι, γνωστοποιήθηκε ήδη η τροποποίση του νομοσχεδίου που θα κατατεθεί προς ψήφιση (αν δεν ξανα-τροποποιηθεί) και προβλέπει το ύψος των ετησίων αντικειμενικών δαπανών συντήρησης - λέγε με τεκμήρια - για τα σκάφη αναψυχής. Στις 24 Μαρτίου είχε κατατεθεί το πρώτο, στις 9 Απριλίου κατατέθηκε το καινούργιο που το τροποποιεί! Κανονίστε πόσα θέλετε να μας τρελλάνετε...
Το τροποποιημένο λοιπόν νέο νομοσχέδιο προβλέπει :
Το κείμενο που ακολουθεί δημοσιεύτηκε στις 5 Σεπτεμβρίου του 1997 στα "Πολιτικά Θέματα" με τίτλο "Η Ελληνική διαφθορά". Πρόκειται για μια έκθεση, την οποία συνέταξαν δυτικοί και Τούρκοι διπλωμάτες, και η οποία αφορούσε την γενική κατάσταση που επικρατούσε τότε στην Ελλάδα. Η έκθεση αυτή προοριζόταν για μια υπηρεσία πληροφοριών που είχε σαν έδρα της την Άγκυρα της Τουρκίας. Η απόδοσις του κειμένου στα ελληνικά είχε γίνει από τον κ. Ηρακλή Ν. Πετιμεζά, αλλά επειδή ήταν σε καθαρεύουσα προσπάθησα να την κάνω λίγο πιο "εύπεπτη", διατηρώντας βεβαίως απολύτως το νόημα του περιεχομένου της.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Νέμεσις", τον Σεπτέμβριο του 1997. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις ήταν, και είναι, εντελώς "συμπτωματική"...
Του Ιωσήφ Παπαδόπουλου.
Το πλοίο της άγονης χρειάστηκε είκοσι δύο ώρες για να μας μεταφέρει στον Πειραιά. Καλοκαιρινή ανάπαυλα, τέλος. Ποια ανάπαυλα δηλαδή; Αυτός ο Αύγουστος μας επεφύλασσε περισσότερη κούραση, με τις αναγκαίες εργασίες συντήρησης του αιωνόβιου πατρογονικού της γυναίκας μου στο νησί, παρά μέρες αποχαύνωσης στη μαγική παραλία των Αρμαθιών. Ένα αυτοκίνητο και μια βάρκα γεμάτα πράγματα έπρεπε τώρα ν’αδειάσουν στο σπίτι της Αθήνας, στο σπίτι του χειμώνα. Το τελειωτικό χτύπημα...