Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Πληροφορηθήκαμε, προσφάτως, ότι η πρώτη φορά αριστεροδεξιά κυβέρνηση του Αλέξη θέλει να αντικαταστήσει το χάρτινο χρήμα με πλαστικό. Προσθέτει μάλιστα και λίγο "τυράκι", εν είδει φοροαπαλλαγής, το οποίο, υποθέτω, ελάχιστοι βλέπουν. Τι εννοώ.
Είναι γνωστό το ληστρικό επιτόκιο με το οποίο χρεώνουν οι τράπεζες τα υπόλοιπα των πιστωτικών καρτών (μέχρι και 18%!). Αν αρχίσουν κάποιοι συμπατριώτες μας να κάνουν χρήση της πιστωτικής τους κάρτας, για να τα φέρουν βόλτα, ελπίζοντας συγχρόνως ότι αυτή η χρήση θα τους μειώσει το φορολογητέο εισόδημά τους, το πιστωτικό υπόλοιπο θα αυξηθεί επικίνδυνα, με αποτέλεσμα όταν τους έρθει ο λογαριασμός να αδυνατούν να την εξοφλήσουν και να χρεώνονται με ληστρικούς τόκους υπερημερίας. Έχουμε πολλά παραδείγματα ανθρώπων που έχασαν τα σπίτια τους όταν το υπόλοιπο της πιστωτικής τους κάρτας έφθασε στο όριό της, με τους τόκους υπερημερίας να το φθάνουν σε δυσθεώρητα ύψη.
Γράφει ο Γιώργος Γιαλτουρίδης στον Αρτέμη Σώρρα.
μια διευκρίνιση, εάν επιτρέπεται. Το πληρεξούσιο που είχε υπογράψει ο δήμος Τροιζηνίας με σένα αναφέρει:
"... oι υπογράφοντες αποδέχονται ότι απαιτείται μόνο ο Θεματοφύλακας – Αρτέμης Σώρρας... να παρουσιάσει τα εκ γενετής σημάδια του, όπως... την αξιοσημείωτη σκιά σε σχήμα ελληνικής ακτογραμμής στο κάτω μέρος της κοιλιακής του χώρας...".
Εάν υποθέσουμε ότι ο Θερμαϊκός βρίσκεται περίπου κάτω από τον αφαλό, τότε η Μονεμβασιά πού βρίσκεται;
Γ. Γιαλτουρίδης (πιστεύω να με θυμάσαι).
ΥΓ Καλώς η κακώς το έστειλα και στον Μπαλαντίνα. Πιστεύω να διαβάζει τα μέϊλ του το παλικάρι.
Προσωπική μαρτυρία του ιατρού καρδιολόγου κ. Εμμ. Α. Χριστουλάκη.
Τον Ιανουάριο του 1944 προετοιμαζόμουνα στο Μαθηματικό Φροντιστήριο του μακαρίτη καθηγητή Λαμπρινόπουλου, στην Αθήνα, για να δώσω εισαγωγικές εξετάσεις στο Πολυτεχνείο.
Όπως κάθε μέρα, έτσι και στις 11 Ιανουαρίου 1944, πήρα το τρένο από το Μοναστηράκι για να κατέβω στον Πειραιά. Συνήθως περνούσα από την ΕΘΝΙΚΗ Τράπεζα όπου εργαζόταν η αδελφή μου η Άννα και μαζί «ποδαρόδρομο» πηγαίναμε στο σπίτι μας, στη Φανοστράτους 17, πιο πάνω από την Πηγάδα.
Ξεκινώντας, και πριν προλάβουμε να περάσουμε τον κήπο του Θεμιστοκλή (τον λέμε ακόμη Τινάνειο), ακούστηκε το ανατριχιαστικό ούρλιασμα των σειρήνων συναγερμού. Ο κόσμος ξαφνιασμένος και τρομαγμένος έτρεχε σαν κυνηγημένο αγρίμι, να βρει τόπο να κρυφτεί. Εγώ με την αδελφή μου ξαπλώσαμε και στριμωχθήκαμε πίσω από το χαμηλό περιτείχισμα του κήπου, όπως κι άλλες δεκάδες Έλληνες και Γερμανοί στρατιώτες. Από τη μεριά προς το λιμάνι μας προστάτευε το χαμηλό περιτείχισμα, από την εσωτερική είχαμε αναθέσει τις ελπίδες μας στον Άγιο Σπυρίδωνα.
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αποφάσισα, παρά την κούραση που είχα χθες ασχολούμενος με το μοντάζ του νέου μου βίντεο, να παρατείνω για λίγο τη νύχτα και να παρακολουθήσω το ξεκατίνιασμα του Αρτέμη Σώρρα στην εκπομπή του Θέμου. Άντεξα να την δω ολόκληρη, όχι γιατί είχε κάποιο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον, αλλά γιατί δεν έχει κανείς την ευκαιρία να απολαύσει μια τέτοια κωμωδία στην τηλεόραση μετά τα μεσάνυχτα. Είχε όμως και άλλο ένα αξιοσημείωτο η χθεσινή εκπομπή. Η πανέμορφη Δούκισσα, πέρα από ένα "καλώς ήλθατε", δεν έβγαλε τσιμουδιά καθ' όλη την διάρκεια της "απολογίας" του θεότρελου απατεώνα στον κλόουν της "δημοσιογραφίας", περιορίζοντας την παρουσία της σε ένα τζοκόντειο χαμόγελο. Ακόμη και η ξανθιά τον πήρε χαμπάρι, σκέφτηκα.
Η Ελληνική εταιρεία ναυπήγησης φουσκωτών σκαφών "BSK Marine" πρόκειται να εκθέσει το νέο της βραβευμένο μοντέλλο "Skipper NC 100 S" στο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι του Ντύσσελντορφ, "BOOT DUSSELDORF 2017", που θα ανοίξει τις πύλες του στο κοινό στις 21 Ιανουαρίου 2017.
Ο τιμητικός τίτλος Honourable Mention in the "Red Dot Award" : Product Design 2016 απονεμήθηκε στη σχεδίαση του Skipper NC100s. To Skipper NC100s είναι το πρώτο Ελληνικό σκάφος, και το δεύτερο παγκοσμίως, που κερδίζει αυτό το διεθνές βραβείο σχεδίασης. http://www.ribandsea.com/boats/boatsshow/2243-pagkosmia-diakrisi-sxediasis-gia-to-skipper-nc100s-tis-bsk-marine
Η "BSK Marine" και το "NC 100 S" θα φιλοξενηθούν στο περίπτερο με αριθμό 10/C58 (Hall 10/C58).
http://skipper-bsk.com/models/skipper-nc-100s/
Θέλω να ευχηθώ στην ομάδα της "BSK Marine" μεγάλη επισκεψιμότητα στο "Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι του Ντύσσελντορφ" και καλές πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά!
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Υπήρξα ένας από τους δύο δημοσιογράφους που, πριν από τρία χρόνια, άρχισε να ασχολείται σοβαρά με την υπόθεση Σώρρα και να δημοσιεύει άρθρα, στοιχεία, έγγραφα και συνεντεύξεις μέσα από τις οποίες βγήκε το αβίαστο συμπέρασμα ότι ο Αρτέμης Σώρρρας είναι απατεώνας. Ο έτερος δημοσιογράφος, και η πηγή προέλευσης αυτής της έρευνας, είναι ο Λευτέρης Ρήνος. Υπήρξε βεβαίως και ο ομογενής επιχειρηματίας Γιώργος Γιαλτουρίδης, ο Άγγελος Αγγελάτος, με το web tv του στις Η.Π.Α., και ο δημοσιογράφος Μιχάλης Ιγνατίου, ο οποίος, όπως κι' εγώ, ανακύκλωσε, κυρίως, τις έρευνες και τα άρθρα του Λευτέρη Ρήνου. Τώρα, που όλο το μιντιακό σύστημα τρέχει να προλάβει, κυνηγώντας την ουρά του, μηρυκάζοντας αυτά που γράφαμε και δείχναμε ο Λευτέρης Ρήνος, εγώ και ο Μιχάλης Ιγνατίου, τώρα που η Δικαιοσύνη και οι βολευτές δείχνουν να ξυπνούν από τον μακροχρόνιο λήθαργό τους, λέω να προχωρήσω την υπόθεση αυτή λίγο πιο πέρα.
Σχόλιο "Rib and Sea".
Θα θυμάστε το σχόλιο που έκανα στον πρόλογο ενός άρθρου που αναδημοσίευσα προχθές και την επιφύλαξή μου για την ακρίβεια της είδησης : http://www.ribandsea.com/waves/2752-kryfo-daneismo-tis-elladas-me-675-dis-evro-kataggellei-to-elegktiko-synedrio Ε, λοιπόν, αυτή είναι η άλλη όψη του νομίσματος για όσους γνωρίζουν οικονομικούς όρους.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Τα πιστωτικά έσοδα τρελαίνουν τους παλαβούς.
Την ιστορία με τα -κακώς λεγόμενα- πιστωτικά έσοδα (λες και υπάρχουν χρεωστικά έσοδα!) , πασάρουν τώρα οι σαλεμένοι οπαδοί του Σώρρα. Ιδού η απόδειξη λέει ο "ειδήμων" και οι... συνωμοσιολόγοι από κάτω επιδοκιμάζουν, απειλούν, "αποκαλύπτουν".
Τρέλα κανονική! Κάποιοι εκμεταλλεύονται τη δυσκολία του κόσμου να κατανοήσει οικονομικούς όρους, όπως "Έσοδα από πώληση τίτλων µε σύµφωνο επαναγοράς", και ερμηνεύουν τα νούμερα με λογική... νούμερου!
Αφού υπάρχει νούμερο με 600 δις περίπου, άρα είναι τα λεφτά του Σώρρα! Παράνοια!
Γράφει ο Γιώργος Φλωράς (*)
Στην ζωή μου ποτέ δεν ήμουν ρίψασπις. Έχω αγωνιστεί για πολλά πράγματα ακόμα και όταν όλα ήταν απέναντί μου. Αγωνιζόμουν και αγωνίζομαι για αυτά όταν πιστεύω ότι έχω δίκιο. Όταν όμως διαπιστώσω ότι έχω άδικο (αντικειμενικά ή υποκειμενικά) τότε σταματάω.
Μια μεγάλη μάχη της ζωής μου είναι και η μάχη κατά του πιο βρόμικου συστήματος της διαπλοκής στην Ελλάδα, κατά των καρτέλ και των προστατών τους. Έμπλεξα άθελά μου όταν ένα «καρτελάκι» σχηματίστηκε στον χώρο που δούλευε η οικογένειά μου επί δεκαετίες, στα ξενόγλωσσα βιβλία. Το λέω «καρτελάκι» γιατί αυτοί έκλεψαν καμιά 100στη εκατομμύρια ευρώ μόνο από τους καταναλωτές, ψίχουλα μπροστά στους «αρχηγούς» (τρόφιμα, καύσιμα, δομικά υλικά, κατασκευές, σούπερ μάρκετ, τράπεζες κλπ). Η ανάγκη να αντισταθώ (μαζί με την οικογένειά μου) στα λαμόγια που αποφάσισαν να μας κλείσουν με παράνομες μεθόδους, με έφερε αντιμέτωπο με μια τρομακτική πραγματικότητα. Ο ατομικός αγώνας στην πορεία έγινε αγώνας κατά της διαπλοκής που διέλυε την Κοινωνία.
- Ο Αρτέμης Σώρρας καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 28 μηνών με τριετή αναστολή για τα αδικήματα της απόπειρας εκβίασης, της συκοφαντικής δυσφήμισης και της ψευδούς καταμήνυσης
- Το Ανώτατο Δικαστήριο επικύρωσε και την ποινή φυλάκισης των 24 μηνών με τριετή αναστολή που επιβλήθηκε στη σύζυγο του, Βάια
- Ο Σώρρας πούλησε το αυτοκίνητο του κουμπάρου του, αλλά δεν του έδωσε ποτέ τα λεφτά
Την καταδίκη του Αρτέμη Σώρρα σε ποινή φυλάκισης 28 μηνών με τριετή αναστολή από το Τριμελές Εφετείο Πατρών για τα αδικήματα της απόπειρας εκβίασης, της συκοφαντικής δυσφήμισης και της ψευδούς καταμήνυσης επικύρωσε ο Άρειος Πάγος.
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ότι αναμενόταν ραγδαία και δραματική επιδείνωση του καιρού το ακούγαμε επί ημέρες με επαναλαμβανόμενες κουραστικές προειδοποιήσεις. Μερικά ΜΜΕ, όμως, έλεγαν προχθές ότι έπεσαν έξω οι μετεωρολόγοι μας στις προβλέψεις τους.
Πολλοί Έλληνες ψηφοφόροι πίστεψαν τα ΜΜΕ και ξεκίνησαν απόγευμα Σαββάτου για διάφορους προορισμούς. Στο δρόμο προς Πάτρα, και δη στο ύψος της Ακράτας, ο δρόμος κλειστός. Ουρά χιλιομέτρων τα αυτοκίνητα και οι επιβάτες τους να ξεπαγιάζουν. Τα κανάλια είχαν απ’ ευθείας σύνδεση με οδηγούς. Οι διάλογοι μονότονοι με το ακόλουθο περίπου περιεχόμενο: