Σχόλια - Φωτογραφίες - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μοντάζ : Γιώργος Μισετζής
Η πρόσκληση για να παρευρεθώ στη συνάντηση των εκπροσώπων των συλλόγων στη Χίο, στο πλαίσιο της "Έκτης Πανελλήνιας Συγκέντρωσης Φουσκωτών Σκαφών" που θα πραγματοποιηθεί εκεί στις αρχές Ιουλίου, έφθασε στο περιοδικό αλλά εγώ ήμουν μάλλον απρόθυμος να ανταποκριθώ. Πολλές οι εκκρεμότητες, τα προβλήματα, δύσκολες γενικώς οι συνθήκες της αγοράς. Όταν όμως έμαθα ότι στις εκδηλώσεις του τριημέρου της αργίας της 25ης Μαρτίου, τις οποίες είχε προετοιμάσει το δ.σ. του Ο.Φ.Σ. Χίου, συμπεριλαμβανόταν και μια βραδυά μουσικής, προσφορά των δύο καλών μου φίλων και ταλαντούχων μουσικών, του Γιώργου Μισετζή και της συζύγου του Μαρίας Καλαγκιά, και ότι θα είχα την ευκαιρία να επιστρέψω στην Αθήνα μέσω Λέρου, αφού θα ταξιδεύαμε εν πλω ως εκεί με το καινούργιο φουσκωτό απόκτημα του φίλου μου Τάσου Μαρδόγλου, κάθε ενδοιασμός μου πήγε περίπατο...
H Yamaha παρουσιάζει στην ελληνική αγορά τις νέες τετράχρονες εξωλέμβιες στους 4, 5 και 6 ίππους! Είναι εύκολες στη μεταφορά, πιο εύκολες στη χρήση! Ανακαλύψτε τους νέους κινητήρες που μπορείτε να τους μεταφέρετε παντού. Οι νέες F4, F5 και F6 της Yamaha είναι πανεύκολες στη μεταφορά, στην αποθήκευση, στην εκκίνηση και στη χρήση ενώ μπορούν και προσφέρουν απίστευτη δύναμη και απόλυτη αξιοπιστία για να χαρείτε τη θάλασσα με αυτοπεποίθηση! Το συμπαγές τους μέγεθος με τις μεγάλες λαβές, τις κάνουν πολύ εύκολες στη μεταφορά ενώ η εκκίνηση τους γίνεται άμεσα με το μοναδικό σύστημα ανάφλεξης CDI της Yamaha.
Ένα άρθρο του Γιώργου Τετράδη στην "Ελευθεροτυπία" (21 Ιανουαρίου 2010).
Στο σπίτι μου, όπως και στο σπίτι κάθε Ελληνα που σέβεται τον εαυτό του, υπάρχει ένα στερεοφωνικό συγκρότημα. Από το ένα ηχείο παίζει η Κυβέρνηση, που όλο ανακοινώνει εισπρακτικά μέτρα για να καλύψει το έλλειμμα του Δημοσίου, και από το άλλο ηχείο παίζει η αγορά έξω από την Ελλάδα, που όλο ζητάει πίσω τα δανεικά της και τα λεφτά μας για να ζήσουν οι κερδοσκόποι.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Με αφορμή ένα πρόσφατο τηλεφώνημα αναγνώστη θα επιχειρήσω να δώσω στο άρθρο αυτό μερικές χρήσιμες πληροφορίες και μερικές βασικές, κατά κάποιο τρόπο, συμβουλές, σχετικώς με την παροχή βοήθειας στη θάλασσα. Το να ανατρέξει βεβαίως κανείς στη σχετική βιβλιογραφία ή στα Φ.Ε.Κ., όπου έχουν δημοσιευτεί τα σχετικά προεδρικά διατάγματα, είναι πολύ απλό. Το διαδίκτυο προσφέρει άλλωστε απλόχερα τέτοιου είδους πληροφορίες. Αρκεί ο ενδιαφερόμενος να αναζητήσει την πληροφορία που επιθυμεί επιλέγοντας τις κατάλληλες λέξεις σε μια από τις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχει όμως τότε, αφ' ενός μεν ο κίνδυνος να χαθεί στους δαιδαλώδεις διαδρόμους της νομοθεσίας ή να χάσει αφ' ετέρου την ευκαιρία να διαβάσει το άρθρο αυτό στο προσφιλές του (ελπίζω) "Rib and Sea"! Θα επιχειρήσω λοιπόν να απλοποιήσω τα πράγματα, παίρνοντας το "ρεζουμέ" της ισχύουσας νομοθεσίας και ανάγοντάς το στη δική μας-σας περίπτωση.
Θυμάστε το άρθρο που αναφερόταν στην άρνησή μου να καταβάλλω διόδια στον σταθμό διοδίων του Ζευγολατειού (οδική αρτηρία Κορίνθου-Πατρών) και τις περιπέτειες στις οποίες έμπλεξα επειδή ο αρμόδιος υπάλληλος άλλα μου είπε προφορικώς και άλλα περιείχε το έντυπο το οποίο υπέγραψα;
Οι αρχαιρεσίες της 15ης Μαρτίου 2010 ανέδειξαν το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΚΑΠΛΑΣ. Τα μέλη που εξελέγησαν συγκροτήθηκαν σε σώμα με την ακόλουθη σύνθεση.
1. Περιμένης Ηλίας, Πρόεδρος.
2. Κρανίτης Γεώργιος, Α΄ Αντιπρόεδρος.
3. Αγγελάκης Νικήτας, Β΄ Αντιπρόεδρος.
4. Ζέης Αλέξανδρος, Γενικός Γραμματέας.
5. Γλαρίδης Ευάγγελος, Ταμίας.
6. Καρυοφύλλης Δημήτριος, Μέλος.
7. Μπισκίνης Κωνσταντίνος, Μέλος.
8. Λυκάκος Γεώργιος, Μέλος και
9. Ταρασιάδης Ανέστης, Μέλος.
Το Σεπτέμβρη του 2006, αν θυμάμαι καλά, ήρθε στο περιοδικό "Φουσκωτό", που συνεργαζόμουν τότε, μια καταγγελία που υπέγραφε ο κ. Ματθαίου, στην οποία περιέγραφε αυτό το γεγονός που του συνέβη και στο τέλος ανέφερε ότι το τρέϊλερ ήταν ελληνικής κατασκευής, αλλά χωρίς να αναφέρει τη μάρκα, ενώ άφηνε να εννοηθεί ότι αμφισβητούσε την ποιότητα εν γένει των ελληνικών τρέϊλερς. Ο εκδότης του περιοδικού επικοινώνησε μαζί του, ζητώντας του να αναφέρει τον κατασκευαστή του συγκεκριμένου τρέϊλερ καθώς και το όνομα του πάρκινγκ που ο οδηγός του προξένησε το ατύχημα, ώστε να κοινοποιηθεί η καταγγελία του σ’ εκείνους και να έχουμε και τη δική τους θέση. Κατόπιν τούτου ο κ. Ματθαίου ζήτησε να μη δημοσιευτεί η καταγγελία του, με την δικαιολογία ότι εκκρεμούσε η αποζημίωσή του από την ασφαλιστική εταιρία.