Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Πλήρης δικαίωση του "Rib and Sea" στο θέμα των κομμένων δρομολογίων του "Πρέβελης".

Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου δημοσιεύτηκε στο "Rib and Sea" ένα άρθρο μου, σχετικώς με την διακοπή των δρομολογίων του πλοίου "Πρέβελης" της "ΑΝΕΚ LINES", με συνέπεια να αποκοπούν τέσσερα νησιά του νοτιοανατολικού Αιγαίου από την υπόλοιπη χώρα : http://www.ribandsea.com/main/index.php/waves/1674-xoris-aktoploika-dromologia-i-anafi-i-kasos-kai-i-karpathos

Στο άρθρο μου εκείνο είχα επισημάνει ότι "σύμφωνα με δικές μου δημοσιογραφικές πληροφορίες (από το γραφείο του κ. Ζωίδη στη Μυτιλήνη) τα χρήματα της επιδότησης είχαν εγκριθεί από το Υπουργείο Οικονομικών αλλά δεν υπήρχε ο αρμόδιος να υπογράψει την σύμβαση!".

Τα δημοσιεύματα της επόμενης ημέρας (Τετάρτη 5 Νοεμβρίου) σε sites του διαδικτύου δικαίωσαν πλήρως το "Rib and Sea" :

Πηγή : http://rodosalarm.gr/%CE%BB%CF%8D%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%AD%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1/

"... Σύμφωνα με στελέχη της ΑΝΕΚ, το πρόβλημα δημιουργήθηκε, καθώς στις 30 Οκτωβρίου έκλεισε η υπηρεσία Μεταφορών της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου στη Μυτιλήνη και μεταφέρθηκε στο υπουργείο Ναυτιλίας στον Πειραιά.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, οι πιστώσεις που χρειάζονταν προς έγκριση, να επιστραφούν στο υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να ανοιχτεί καινούργιος κωδικός για να μπει το ποσό της επιδότησης της μίσθωσης του δρομολογίου, έτσι ώστε το πλοίο να εκτελέσει το δρομολόγιο.

Στελέχη της ΑΝΕΚ μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το θέμα, ανέφεραν, ότι οι παράγοντες του υπουργείου Ναυτιλίας τους είχαν διαβεβαιώσει, ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί το συντομότερο, πως αυτό προέκυψε λόγω της γραφειοκρατικής διαδικασίας καθώς και από το γεγονός, ότι δεν έχει οριστεί τμηματάρχης στο υπουργείο Οικονομικών".

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, πάντως, στο οποίο έστειλα σχετική έγγραφη ερώτηση, ουδέποτε μου απάντησε, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις των εκπροσώπων του...

Μην ντρέπεστε... λέγονται Eurobank, Λάτσης και Wind!

Πηγή : http://www.thepressproject.gr/article/68866

Σήμερα η παγκόσμια δημοσιογραφία συγκλονίζεται από μια σημαντική διαρροή: η Διεθνής Σύμπραξη Ερευνητών Δημοσιογράφων (ICIJ) έδωσε στη δημοσιότητα μέρος των 28.000 εγγράφων που αποδεικνύουν τη συστηματική φοροαποφυγή δισεκατομμυρίων ευρώ από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Ανάμεσά τους βρίσκονται (προς το παρόν) η EFG Eurobank (της οικογένειας Λάτση) και η Wind... αλλά αυτό δεν θα το διαβάσετε σχεδόν πουθενά.

Εδώ και καιρό συζητάμε για την ποιότητα της ελληνικής δημοσιογραφίας αλλά η κατάσταση που παρουσιάσαμε σήμερα, Τετάρτη 6 Νοεμβρίου, κάποια στιγμή θα μελετάται ως case study για το πώς μοιάζει ο πάτος της.

Υπάρχει ήδη ένα άρθρο που εξηγεί με κάποια στοιχεία την υπόθεση LuxLeaks (εδώ link για το άρθρο από το διεθνές TPP) αλλά έτσι και αλλιώς η συντακτική ομάδα του TPP ετοιμάζει ένα ουσιαστικό αφιέρωμα που αξίζει να διαβάσετε. Μέχρι τότε όμως διαβάστε αυτό:

Περισσότερα...

Ευάγγελος Γούτος : Οι Υπουργοί Οικονομικών χειραγωγούν την περιουσία του ΤΑΙΠΕΔ!

Αποκλειστική συνέντευξη του Διευθύνοντος Συμβούλου της Γερμανικής εταιρείας "Hellenic Development Beteiligungs A.G." κ. Ευάγγελου Γούτου στον Ιωσήφ Παπαδόπουλο.

Κάμερα - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσική τίτλων : Γιώργος Ρήγος.

Ο διευθύνων σύμβουλος της HELLENIC DEVELOPMENT BETEILIGUNGS AG κ. Ευάγγελος Γούτος.Τη χαρά του ελεύθερου και αδέσμευτου δημοσιογράφου ένοιωσα και πάλι χθες το βράδυ. Μολονότι απομονωμένος και άνεργος, θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που έχω κατά καιρούς την ευκαιρία να δημοσιοποιώ τις τεκμηριωμένες καταγγελίες ανθρώπων που σκοπίμως δεν προβάλλονται από τα καθεστωτικά μέσα μαζικής εξαπάτησης. Απέναντί μου στάθηκε χθες ένας άνθρωπος που δεν μασούσε τα λόγια του. Ένας επιχειρηματίας που καταθέτει στοιχεία και ονόματα γι' αυτά που καταγγέλει και τα οποία, για ευνόητους λόγους, δεν προβάλλονται, όπως ήδη έγραψα, από τα μέσα μαζικής εξαπάτησης.

Ο άνθρωπος αυτός είναι ο κ. Ευάγγελος Γούτος, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας "Hellenic Development Beteiligungs A.G." που εδρεύει στο Ντύσσελντορφ. Πρόκειται για την εταιρεία η οποία τον περασμένο Φεβρουάριο υπέβαλε πρόταση με τον τίτλο "Ελλήνων Πολιτεία" http://ellinonpoliteia.org/ για την απόκτηση και αξιοποίηση του Ελληνικού προσφέροντας 21,8 δις ευρώ, τιμή που είναι κατά 10 δις πάνω από την αντικειμενική αξία του ακινήτου. Την πρόταση αυτή είχε υποβάλει για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2011 η "Ε.Δ. Γούτος Α.Ε.".

Χείμαρρος ο καταγγελτικός λόγος του κ. Ευάγγελου Γούτου στη συνέχεια :

Περισσότερα...

Μια ημερήσια βόλτα στο Τσεσμέ (Ν. Κρήνη) και τα Αλάτσατα.

Κείμενο - Φωτογραφίες - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Η καταγραφή των στοιχείων της αστυνομικής ταυτότητας είναι πια αρκετή για να πάει κανείς στην Τουρκία. Όταν βρεθήκαμε προσφάτως, για άλλη μία φορά, στην όμορφη Χίο, βρήκα ενδιαφέρουσα την πρόταση του φίλου μου Γιώργου Μισετζή να πεταχτούμε μέχρι το Τσεσμέ, στην απέναντι ακτή της Ιωνίας, για μια ημερήσια βόλτα. Η 28η Οκτωβρίου ήταν ημέρα αργίας, άλλωστε, και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μπούμε στο μικρό φερυμποτάκι για ένα ταξίδι 40 περίπου λεπτών της ώρας. Είκοσι πέντε ευρώ το εισιτήριο κατ' άτομο, μετ' επιστροφής, με μοναδικό μέσο "εξαγωγής" την καινούργια αστυνομική ταυτότητα αντί του πάλαι ποτέ διαβατηρίου που τείνει να γίνει πια είδος μουσειακό. Παρέα μας ένα φορτηγό αυτοκίνητο που μπήκε και στριμώχτηκε στη μικρή "παντόφλα" εν είδει... υπόθετου! Τόσο "εφαρμοστό" ήταν το παρκάρισμά του, ώστε χρειάστηκε να επιστρατευτούν μερικά μπαλόνια για να προφυλάξουν τα πλευρά του από την πρόσκρουσή τους με τα ρέλια του πλοίου! Ούτε βάρκα να ήταν το καμιόνι!

Ο χώρος υποδοχής στο τελωνείο του Τσεσμέ με τα μοντέρνα κτίρια και το κατάστημα αφορολογήτων.Πλησιάζοντας τις ακτές της Ιωνίας το τοπίο αλλάζει δραματικά. Ανοικοδόμηση και κτίρια καρμπόν που θυμίζουν... προπολεμικό Βελιγράδι, λιμενικά έργα και μαρίνες απλησίαστες για τα δικά μας μεγέθη, αλλά και ανατολίτικη αγορά, καλντερίμια, μιναρέδες και κάστρα, κιτς αγάλματα ενδόξων σουλτάνων, ο λουστράκος του δρόμου με το κασελάκι, χιλιάδες μικρές και μεγάλες σημαίες με την ημισέληνο, χρώματα και αρώματα που θυμίζουν χίλιες και μια νύχτες.

Περισσότερα...

Ανοιχτή επιστολή στήριξης προς τους μαθητές της Λαμίας και τους γονείς τους.

Πηγή : http://humansupport.gr/gr_news_more.php?nid=344

Αγαπητοί συνΑγωνιστές,

Μόλις μάθαμε ότι το ετοιμόρροπο και ψυχορραγόν αντιανθρωπιστικό καθεστώς που υπονομεύει και καταστρέφει κάθε τι που χαρακτηρίζει ένα κράτος πολιτισμένο και ιδιαιτέρως Ελληνικό, σας φοβήθηκε τόσο που έσπευσε να στείλει τις ορδές καταστολής του σε εσάς, την Νέα Γενιά της Ελλάδας μας και στους γονείς σας, που σας ανέθρεψαν να θέλετε σωστή Παιδεία και ίσες ευκαιρίες με τα παιδιά της ολιγαρχικής τάξης που μας καταδυναστεύει.

Ως γυναίκες Ελληνίδες, γιαγιά μάνα ή αδελφή, που έχουμε υποστεί και εμείς την ίδια τρομοκρατία του αυτοφώρου επειδή τολμήσαμε να ζητήσουμε τα Συνταγματικά μας Δικαιώματα των Ελευθέρων Πολιτών, τόσο για εμάς όσο και για όλο τον Ελληνικό Λαό αλλά και όλους τους Πολίτες σας λέμε ότι είμαστε Υπερήφανες για εσάς και για τον τρόμο που εμπνεύσατε σε αυτήν την δικτατορική κατοχή επειδή απλά ζητήσατε να έχετε και εσείς Παιδεία !

Περισσότερα...

Επερώτηση ανεξάρτητων βουλευτών για τον Αρτέμη Σώρρα.

Είπα να αγιάσω και να μην ξανα-ασχοληθώ με την υπόθεση του... Απολλώνιου απατεώνα της Πάτρας, αλλά ο διάολος δεν με αφήνει!

Δύο εκλεγμένοι λοιπόν εκπρόσωποι του ελληνικού λαού, από τους 300 που συχνάζουν στη γιάφκα του Κυνοβουλίου, συγκεκριμένα οι κ.κ. Κωνσταντίνος Γιοβανόπουλος και Γεώργιος Νταβρής, βουλευτές Ημαθίας και Αχαίας αντιστοίχως, αποφάσισαν (επιτέλους !) να θέσουν το ζήτημα του Αρτέμη Σώρρα με επερώτησή τους προς την Βουλή των Ελλήνων! Το γεγονός, βεβαίως, ότι είναι ανεξάρτητοι, έχουν δηλαδή ξεμυτίσει κάπως απ' το κομματικό μαντρί, δικαιολογεί την, καθυστερημένη έστω, ευαισθησία τους.

Το εύλογο ερώτημα που τίθεται τώρα είναι : Θα υπάρξει συνέχεια; Θα επανέλθουν οι δύο βουλευτές σε περίπτωση που το Σώμα και ο Υπουργός Οικονομικών κωφεύσουν;

Περισσότερα...

Shlomo Sand : Το Ισραήλ είναι το πιο ρατσιστικό κράτος!

Πηγή : http://davidduke.com/israel-racist-state-world-diaspora-jews-dominate-host-nations-says-jewish-defector/

Shlomo Sand: «Θα ήθελα να σταματήσω να θεωρώ τον εαυτό μου Εβραίο. Το Ισραήλ είναι το πιο ρατσιστικό κράτος και οι Εβραίοι της διασποράς θέλουν να ελέγχουν τα κράτη στα οποία κατοικούν».

Shlomo Sand : Πώς έπαυσα να είμαι Εβραίος!Ο πασίγνωστος Εβραίος αντιφρονών καθηγητής Shlomo Sand παραδέχτηκε ότι το Ισραήλ είναι το «πιο ρατσιστικό κράτος στον κόσμο» - και ότι οι... Εβραίοι στον υπόλοιπο κόσμο εργάζονται όλοι για να "κυριαρχήσουν" και να "ελέγξουν" τις πολιτικές στα έθνη που μένουν για να υποστηριχθεί το ρατσιστικό σιωνιστικό κράτος.

Ο Shlomo Sand, Ισραηλινός ιστορικός και καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ, είναι μια εξέχουσα πνευματική προσωπικότητα με πολλούς όμως επικριτές εντός του Ισραήλ που τον κατηγορούν για την αντισιωνιστική του δράση. Το βιβλίο του «Πώς επινοήθηκαν οι Εβραίοι» κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Pandora Books.

Περισσότερα...

Σοβαρές εμπλοκές στις συμβάσεις παραχώρησης ακινήτων μέσω του Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.

Πηγή : http://grnea.gr/2014/11/sovares-emplokes-stis-simvasis-parachorisis-akiniton-meso-tou-t-a-i-pe-d/

Του Φ.Μ.

Δεν θα αφήσουν παραλία που να μην την εκποιήσουν!Το τεράστιο εθνικό θέμα της παραχώρησης της έκτασης – φιλέτο στο Ελληνικό “έναντι πινακίου φακής” σε εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο, που μπήκε πραγματικά “από το παράθυρο” στην όλη διαδικασία πώλησης, αφού χρησιμοποίησε σαν όχημα της την Lamda development, ξέφυγε από τα όρια της χώρας μας και έγινε αφιέρωμα σε εφημερίδες του εξωτερικού, δείχνοντας για ακόμη μια φορά την κατοχική λογική που εμφυσήθηκε στην ελληνική οικονομία.

Παρακολουθώντας τη νομική διαδικασία, έγινε σαφές πως οι νομικοί εκπρόσωποι του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ,  του Ελληνικού Δημοσίου, αλλά και της Διοίκησης της ίδιας της  Lamda Development, εμφανίστηκαν ουσιαστικά σύμφωνοι και αλληλέγγυοι ενώπιον του ελεγκτικού Συνεδρίου στην προσπάθεια να ανατραπεί η αρχική απόφαση του Ζ’ Κλιμακίου του Δικαστηρίου.

Περισσότερα...

Ο Πέτρος Παπάζογλου περιγράφει τον θαυμαστό κόσμο του κόλπου της Καλλονής.

Του Ιωσήφ Παπαδόπουλου.

Ο Γεν. Γραμματέας του Συλλόγου Επαγγελματιών Αλιέων Παράκτιας Αλιείας Λέσβου Πέτρος Παπάζογλου.Φθάνοντας στη Σκάλα της Καλλονής, σε αναζήτηση θέματος για τη διάσημη σαρδέλλα της, αλλά και του προέδρου του συλλόγου των ψαράδων, έπεσα πάνω στον γενικό γραμματέα του συλλόγου αυτού και έκανα την τύχη μου! Γιατί; Γιατί μόνο ο Πέτρος Παπάζογλου θα μπορούσε να μιλήσει έξω απ' τα δόντια για το αλλοιθώρισμα αρμοδίων και μη. Μόνο αυτός θα μπορούσε να μιλήσει για τις μίζες, τα οικόπεδα που δίνονται στους ημέτερους, τη βλακεία που δέρνει αυτούς που νομοθετούν για θέματα που δεν γνωρίζουν. Μόνο αυτός θα μπορούσε να περιγράψει τόσο γλαφυρά το ψάρεμα της σαρδέλλας, το πάστωμά της, την παπαλίνα, τον Αριστοτέλη, τον Θεόφραστο, τα χτένια, τα μύδια, το αλάτι των αλυκών της Καλλονής και του Πολιχνίτου, την αδυναμία της... Μέρκελ να στριμώξει τους Έλληνες, τα παλιά, όμορφα χρόνια αλλά και τη ρύπανση των ποταμών που θέτει σε κίνδυνο την ιχθυοπανίδα του κόλπου της Καλλονής. Είναι ωραίοι οι νησιώτες, οι άνθρωποι της θάλασσας, που δεν μασάνε τα λόγια τους και λένε τα πράγματα με το όνομά τους. Χαρά για τον δημοσιογράφο που δεν έχει να δώσει λόγο σε κανένα γι' αυτά που θα ακούσει, γι' αυτά που θα αφήσει να ακουστούν.

Περισσότερα...

Χωρίς ακτοπλοϊκά δρομολόγια η Ανάφη, η Κάσος, η Χάλκη και η Κάρπαθος!

Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Τη στιγμή που ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου διαφημίζει με περισσή υπερηφάνεια τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα πλωτά μέσα του Λιμενικού Σώματος προς τους μετανάστες, οι οποίοι παρανόμως εισβάλλουν στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, την ίδια στιγμή αδιαφορεί για την ακτοπλοϊκή σύνδεση τριών νησιών του νοτιοανατολικού Αιγαίου με την Κρήτη, τη Ρόδο και τον Πειραιά! Τα νησιά αυτά είναι η Ανάφη, η Κάσος, η Χάλκη και η Κάρπαθος.

Και ενώ οι μετανάστες πλημμυρίζουν τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και αυξάνουν τα προβλήματα που ήδη αντιμετωπίζει η χώρα, οι ακρίτες μένουν χωρίς συγκοινωνία, φάρμακα και τρόφιμα, είτε γιατί τα κονδύλια για τις επιδοτήσεις των "άγονων γραμμών" δεν επαρκούν, είτε γιατί δεν υπάρχει αρμόδιος υπάλληλος να υπογράψει την σύμβαση του Υπουργείου Οικονομικών με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου!

Περισσότερα...