Οι φήμες για πτώχευση της ΙΜΑΚΟ, άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους από τα τέλη του 2011, όπου άρχισαν οι έντονοι τριγμοί με καθυστερήσεις πληρωμών στα ΜΜΕ που διαχειριζόταν ο Πέτρος Κωστόπουλος. Απλήρωτοι υπάλληλοι, βρισίδια, παραλίγο να δείρει κυριολεκτικά ακόμα και τον ιδιοκτήτη του ακινήτου στη Μ. Αντύπα στο Νέο Ηράκλειο όπου ήταν η έδρα της ΙΜΑΚΟ και Space FM Stereo (Sfera, Derti, Nitro) όταν πήγε να ζητήσει τα χρήματά του από τα ενοίκια, καθώς και εκατοντάδες τηλέφωνα από προμηθευτές της εταιρείας που αργούσαν να πάρουν τα χρήματά τους.
Το 2012 "έσκασαν" οι πρώτες επιταγές. Τα νούμερα ζαλίζουν ακόμα και μεγαλοεπιχειρηματίες που διακινούν εκατομμύρια ευρώ μηνιαίως. O Πέτρος Κωστόπουλος εξέδωσε ακάλυπτες επιταγές αξίας 16.000.000 ευρώ χώρια τα ποσά που χρωστάει σε υπαλλήλους και άλλους προμηθευτές, που δεν πρόλαβαν καν να πάρουν τις "πέτσινες" επιταγές!
Ενημερωθήκαμε χθες το απόγευμα για τον 50χρονο από την ορεινή Ναυπακτία που μπροστά στην κατάσχεση του σπιτιού και του αυτοκινήτου του προτίμησε να βάλει φωτιά στο σπίτι και να πετάξει το αυτοκίνητό του στον γκρεμό.
«ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ» δήλωσε μετά την πράξη του. Σε συγκλονίζει μόνο που το διαβάζεις. Δείτε εδώ: http://arouraios.gr/2013/11/katasxeseis-akiniton-molon-lave-koufales/#sthash.2LUYXKNr.dpuf
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Όλα τα είχα δει στην Κάσο, αλλά να δω κι' αυτό; Μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου λοιπόν - που κι' αυτή, σε νησιά όπως η Κάσος, μετράει μόλις και μετά βίας ένα μήνα ζωής - και με τους επισκέπτες να αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο οικονομικής διασκέδασης, τρία μαγαζιά σφραγίστηκαν φέτος με την συνεργασία Δήμου και Αστυνομίας. Είτε γιατί οι ιδιοκτήτες τους δεν είχαν εξασφαλίσει νόμιμη άδεια λειτουργίας, είτε εξ αιτίας της ολιγωρίας των υπηρεσιών του Δήμου να προωθήσουν τα σχετικά έγγραφα στην Υγειονομική Υπηρεσία, είτε ακόμη εξ αιτίας των αργών αντανακλαστικών και της ολιγωρίας των ιδιοκτητών τους.
Του Παύλου Υψηλάντη.
Πηγή : http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1154953/toyrismos-to-telos-ton-mython.html
Τις διαφορετικές ταχύτητες με τις οποίες κινούνται οι τουριστικές περιοχές της χώρας, αλλά και το οικονομικό χάσμα που τις χωρίζει, καθώς ελάχιστες από αυτές καρπώνονται τη μερίδα του λέοντος των εισπράξεων από τον τουρισμό, δείχνει έρευνα του ΞΕΕ.
Αρκετούς μύθους με τους οποίους ταξίδεψε επί χρόνια ο ελληνικός τουρισμός καταρρίπτουν τα στοιχεία της «Έρευνας Περιφερειακής Κατανομής της Ετήσιας Τουριστικής Δαπάνης» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ) και των εταιρειών INS ICAP και Quantos, με τη συνδρομή του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ). Η μελέτη αναλύει τα στοιχεία του Αυγούστου που αντιπροσωπεύουν την αιχμή της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας.
Εξαιρετική η συνέντευξη και το άρθρο για τον Γιώργο Γκρίτση Ιωσήφ. Το καταευχαριστήθηκα. Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω.
Απλά, ευχαριστώ πολύ που μου δίνεις την ευκαιρία να γνωρίσω άτομα, με τα οποία θέλω να συνδιαλέγομαι. Ανθρώπους - το Α κεφαλαίο και έντονο - με τους οποίους θέλω να μοιράζομαι γνώμες, να λέω απόψεις, να ανταλλάσσω όνειρα. Ανθρώπους που πραγματικά γουστάρω να κάνω παρέα.
Σ΄ ευχαριστώ.
Νίκος Σαρρής
Να και ένα καλό νέο - αν και αυτονόητο - για τους ιδιοκτήτες αυτοκινούμενων τροχόσπιτων. Εξαιρούνται της καταβολής φόρου πολυτελείας, όπως εξαιρούνται και τα κοινοτικά αυτοκίνητα, τα επιβατικά που προορίζονται να κυκλοφορήσουν ως δημοσίας χρήσης, τα ασθενοφόρα, οι νεκροφόρες, οι αστυνομικές κλούβες καθώς και τα ηλεκτροκίνητα ιδιωτικής χρήσεως αυτοκινητα.
Σ' αυτή τη θεότρελη χώρα των θαυμάτων μάθαμε, πλέον, να πανηγυρίζουμε όταν γίνεται κάτι αυτονόητο. Μένει να δούμε πώς θα πανηγυρίσουμε όταν επιτευχθεί ένα ακόμη αυτονόητο. Όταν καθαιρεθούν και τιμωρηθούν οι επίορκοι και προδότες που μας κυβερνούν.
Επιμέλεια κειμένου, συνέντευξης και βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Φωτο : Annemarie Biedermann.
Σκεφτόμουν πως αυτός ο γενειοφόρος άνδρας, που ξετύλιγε μπροστά μου το νήμα της ζωής του, έχει γίνει σημείο αναφοράς για πολλούς ιστιοπλόους, και όχι μόνο. Σκεφτόμουν πως είναι ο Έλληνας που έχει πραγματοποιήσει δύο φορές τον περίπλου του πλανήτη, με ξύλινα ιστιοπλοϊκά σκάφη, τα οποία διέθεταν μόνο μια μικρή εξωλέμβια σαν εφεδρικό μέσο πρόωσης, και το μήκος τους δεν υπερέβαινε τα επτάμισυ μέτρα, στην πρώτη περίπτωση, και τα 9 στη δεύτερη! Είναι ο άνθρωπος που έμαθε να στέκεται και να ταξιδεύει επάνω στα ιστιοπλοϊκά των γονιών του ενώ δεν είχε μάθει ακόμη καλά καλά να περπατάει στην ξηρά! Είναι ο ναυτικός που τόλμησε να διασχίσει δύο φορές τους πέντε ωκεανούς με μοναδική συντροφιά μια γυναίκα, την γερμανίδα Annemarie Biedermann, και μια... γάτα! Δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από τον 54χρονο σήμερα Γιώργο Γκρίτση, τον οποίον ομολογώ ότι είχα στο δημοσιογραφικό μου στόχαστρο από τις αρχές της δεκαετίας του '90. Τότε που συναντηθήκαμε στο Ναυτικό Σαλόνι εκείνης της εποχής και ανταλλάξαμε δια ζώσης τις αλμυρές εμπειρίες μας. Με τα ιστιοπλοϊκά αυτός, με τις "σαμπρέλλες" εγώ. Δειλά, βεβαίως, και με τρακ στεκόμουν μπροστά του. Πώς να συγκρίνω τις δικές μου βόλτες των αρκετών έστω εκατοντάδων μιλίων με τους δικούς του θαλασσινούς υπερμαραθώνιους;
Γράφει η τρισέγγονή του Αλεξάνδρα Βασιλειάδη.
Μια ηλιόλουστη φθινοπωρινή μέρα ανηφορίσαμε με το αυτοκίνητο από την Ακράτα προς τον Σόλο Καλαβρύτων που βρίσκεται σε ύψος 1250μ. στις πλαγιές των Αροανίων. Ο δρόμος γεμάτος κορδέλες, τα δένδρα με τα χρώματα του φθινοπώρου μαγεία! Πιο πέρα μια λίμνη, από κάποιες κατολισθήσεις, πνιγμένη στα δένδρα, η λίμνη Τσιβλού, μια πηγή να τρέχει και κυκλάμινα, πολλά κυκλάμινα στο έδαφος...
Λίγα χιλιόμετρα πριν τον Σόλο, οι Πόρτες Αγριδίου, στο σημείο όπου ο προππάπους μου, Νικόλαος Χριστοδούλου Σολιώτης (1785-1841), σκότωσε 3 Τούρκους εθνοφρουρούς, στις 14 Μαρτίου του 1821, και αυτό το γεγονός θεωρήθηκε η πρώτη ένοπλη ενέργεια της Επανάστασης των Ελλήνων κατά των Τούρκων, "το πρώτο βόλι". Υπάρχει και το σχετικό μνημείο στο σημείο αυτό.
Τη θέσπιση τέλους πλόων για όλα τα σκάφη αναψυχής μήκους άνω των 7 μέτρων, ιδιωτικά και επαγγελματικά, προβλέπει διάταξη που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών. Η διάταξη προβλέπει τα εξής:
Το Τ.Π.Π. υπολογίζεται σε ετήσια βάση, ισχύει από την 1η Ιανουαρίου έως την 31η Δεκεμβρίου κάθε έτους και καθορίζεται ως εξής:
α. για τα ολικού μήκους από επτά (7) μέτρα έως και οκτώ (8) μέτρα σε διακόσια (200) ευρώ.
β. για τα ολικού μήκους άνω των οκτώ (8) μέτρων και έως και δέκα (10) μέτρα σε τριακόσια (300) ευρώ.
Σε ομιλία του για τον οργανισμό Intelligence, που διοργανώνει συζητήσεις για πολλά σημαντικά ζητήματα, ο γνωστός Βρετανός ηθοποιός, συγγραφέας, δημοσιογράφος και κωμικός Stephen Fry επιχειρηματολογεί πάνω στην άποψη πως τα μάρμαρα του Παρθενώνα πρέπει να επιστραφούν στην Αθήνα.