Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Το πιο ισχυρό και τεχνολογικά εξοπλισμένο υποβρύχιο του κόσμου!

HMS Ambush. Το νέο Βρετανικό πυρηνικό υποβρύχιο-δολοφόνος!

HMS Ambush. Το ισχυρότερο και τελειότερο πυρηνοκίνητο υποβρύχιο του κόσμου!Η ναυπήγησή του άρχισε την 17η Μαρτίου 1997 από την "BAE Systems Submarine Solutions". Εναποτέθη στο Barrow-in Furness την 22α Οκτωβρίου 2003, βαπτίστηκε επισήμως την 16η Δεκεμβρίου 2010, καθελκύστηκε την 6η Ιανουαρίου 2011, ολοκλήρωσε την αρχική καταδυτική του δοκιμή την 30ή Σεπτεμβρίου 2011 και απέπλευσε απ' το Barrow για δοκιμές την 15η Σεπτεμβρίου του 2012.

Το μήκους 97 μέτρων και αξίας ενός δισεκατομμυρίου λιρών στερλινών πυρηνικό υποβρύχιο έχει την δυνατότητα να εντοπίσει, με τα ηχοβολιστικά του μηχανήματα, ένα πλοίο που φεύγει από το λιμάνι της Νέας Υόρκης, ενώ βρίσκεται σε κατάδυση στο κανάλι της Μάγχης!

Περισσότερα...

Η Attica Group δεν οφείλει δεδουλευμένα στους ναυτικούς της.

Από την "Attica Group" έλαβα σήμερα την ακόλουθη ανακοίνωση :

Σε συνέχεια δημοσιευμάτων και αναφορών σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την μη πληρωμή δεδουλευμένων των ναυτικών που εργάζονται σε ακτοπλοϊκές εταιρείες, δηλώνουμε τα ακόλουθα:

Η Attica Group, μητρική εταιρεία της Blue Star Ferries και της Superfast Ferries, δεν έχει ουδέποτε καθυστερήσει και δεν οφείλει δεδουλευμένα τόσο στους ναυτικούς που εργάζονται στα πλοία της όσο και στο προσωπικό ξηράς.

Ο πολίτης - οπαδός - ψηφοφόρος - υπήκοος - μαζάνθρωπος.

«Δεν είμαι υπήκοος, είμαι ΠΟΛΙΤΗΣ»
Μόμσεν

Του Γ. Σταραντζή, δικηγόρου.

Ο φίλος μου Παπαγαρυφάλλου, διακεκριμένος Ακαδημαϊκός Δάσκαλος και πολυγραφότατος πολιτικός επιστήμων, βροντοφωνάζει επί είκοσι χρόνια, διακηρύττει και υπογράφει τα κείμενά του, όχι μόνο με το επίθετό του, αλλά και με το συνοδευτικό ΠΟΛΙΤΗΣ. Όπως ο Μόμσεν βροντοφώναξε σε εξουσιαστές: «Δεν είμαι υπήκοος, είμαι ΠΟΛΙΤΗΣ», έτσι και ο επαναστατημένος διανοούμενος Παπαγαρυφάλλου τοποθετείται σήμερα στην πόλη των ιδεών και στο δημόσιο βίο της χώρας με αυτό τον τιμημένο τίτλο.

Περισσότερα...

Ναυάγια που... ναυάγησαν.

Θυμάται και γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

To Νηρεύς καθισμένο στην ξέρα του Κάβο Σίδερου λίγο πριν το παρασύρουν τα κύματα. Μου ήταν ανέκαθεν δύσκολο να εξηγήσω τι είναι αυτό που μ' αρέσει, τι είναι αυτό που με τραβά στα  εγκαταλελειμμένα σπίτια και στα ναυαγισμένα πλοία. Κατέληξα τελικώς στο συμπέρασμα ότι πρέπει να είναι οι άνθρωποι που έζησαν, χάρηκαν και πόνεσαν στην αγκαλιά τους, μέχρις ότου ο χρόνος, ο ξενιτεμός, η αδιαφορία και κάποιο ανθρώπινο λάθος τα γκρέμισαν ή τα βούλιαξαν. Όλα αυτά τα χρόνια που ταξίδευσα με φουσκωτά σκάφη στις ελληνικές θάλασσες, ήρθα πρόσωπο με πρόσωπο με τα κουφάρια πολλών ναυαγισμένων πλοίων, άλλοτε προσαραγμένων πάνω σε ξέρες, πάνω σε αμμουδιές, ακόμη και στις αποχές απόκρημνων βράχων. Πλοία που έμειναν για πάντα στο σημείο του θανάτου τους. Θλιβερά, σκουριασμένα και διάτρητα απομεινάρια που υπενθυμίζουν στους θαλασσοταξιδευτές ότι τα καράβια δεν πεθαίνουν μόνο στους χώρους ανακύκλωσης...

Περισσότερα...

Υπάρχουν πάντα ευκαιρίες να ξαναγίνουμε άνθρωποι.

Πηγή : http://heraklion1.blogspot.gr/2012/12/blog-post_2063.html

Eχεις δύο επιλογές. Τι θα έκανες εσύ; Θα διάλεγες, σίγουρα. Μην κοιτάξεις για κάτι αστείο σ' αυτό το κείμενο, δεν υπάρχει, μα διάβασέ το. Η ερώτηση είναι: Θα έκανες την ίδια επιλογή;

Σε ένα δείπνο για φιλανθρωπικό σκοπό, ενός σχολείου για παιδιά με ειδικές ανάγκες, ο πατέρας ενός αυτιστικού παιδιού διηγήθηκε την παρακάτω ιστορία, που δεν θα την ξεχάσει κανείς από όσους την άκουσαν εκείνη τη μέρα.

Μετά την τελετή, έκανε μια ερώτηση. "Όταν η φύση δεν παρεμποδίζεται απο εξωτερικές επιρροές, όλα γίνονται τέλεια. Ακόμα ο γιος μου, ο Shay, δεν μπορεί να μάθει τα πράγματα όπως τα άλλα παιδιά. Δεν μπορεί να καταλάβει τα πράγματα όπως τα άλλα παιδιά. Πού είναι η φυσική τάξη των πραγμάτων στο γιο μου;". Όλοι στην αίθουσα αναρωτιόνταν σιωπηλά και γεμάτοι απορία. Ο πατέρας συνέχισε.

Περισσότερα...

Να τρως παιδί μου...

Άλλη μια αυτοτελής απολαυστική ιστορία από το βιβλίο του Ανδρέα Φουράκη "Θαλασσινές Ιστορίες".

Σκίτσο : Στέλιος Περράκης.Σαν τον τσίρο ήταν από όταν γεννήθηκε ο Αντώνης και κρέας δεν έπιανε πάνω του με τίποτα. Η μάνα του τον τάϊζε κουρασάνι με τις χούφτες μην έχει ταινία κι' ο καημός της ήταν να τονε παχύνει. Όλη μέρα τον κυνηγούσε από πίσω με ένα πιάτο φαγητό κι' αυτός όλο της ξέφευγε γιατί ντρεπόταν εμάς να τον ταίζει η μάνα του ακόμα και την ώρα που παίζαμε. "Να τρως παιδί μου", του έλεγε, "να παχύνεις", κι' εμείς τον πειράζαμε και του είχαμε κολλήσει τη φράση αυτή σαν παρατσούκλι. Όταν παίζαμε ποδόσφαιρο τον βάζαμε τερματοφύλακα γιατί ήταν ψηλός και αντεροπόδης μα συχνά αναγκαζόμαστε να κάνουμε ημίχρονο να τον μπουκώσει η κυρα Ευανθία γιατί αλλιώς κινδυνεύαμε να φάμε και καμιά φάβα κοροϊδίστικη, να χάσουμε και το πρωτάθλημα από την άλλη γειτονιά.

Περισσότερα...

Δεν θα το αλλάξω. Θα το ανασκευάσω!

Καλησπέρα καπετάνιο!

Ελέω οικονομικής κρίσης αποφάσισα να μην προχωρήσω στην πολυπόθητη αγορά νέου (μεγαλύτερου) φουσκωτού σκάφους, αλλά στην πλήρη ανακατασκευή του θρυλικού "Ράνια" mostro 460! Θα προχωρήσω λοιπόν στην αλλαγή της κουβέρτας, που έχει σαπίσει, και την κατασκευή ταμπουκιού στα στεγανά του και στην πλώρη του. Ο πρυμνιός καναπές θα αλλαχτεί με άλλον, που ξαπλώνει, και το τεπόζιτο θα κρυφτεί μέσα στην γάστρα. Η γάστρα θα στρωθεί με υαλόνημα, θα πλαστικοποιηθεί και θα βαφτεί μέσα-έξω. Ας ελπίσουμε να μην μου κοστίσει ο κούκος αηδόνι! Έχεις κανένα καλό πολυεστερά;

Περισσότερα...

Σε φόντο γαλάζιο : Δημητσάνα, Ζάτουνα, Νημπορειός, Στουπαίοι.

Ημίωρα τηλεοπτικά ταξιδιωτικά του Ιωσήφ Παπαδόπουλου στην ξεχασμένη Ελλάδα της περιφέρειας, που προεβλήθησαν στον "Τηλε Άστυ" από τον Δεκέμβριο του 2006 μέχρι τον Ιούνιο του 2007

Με αφετηρία μια περιπλάνησή μου στα χωριά της ορεινής Αρκαδίας και της νότιας Εύβοιας, τον Ιανουάριο του 2007, ξεκινάει στο "Rib and Sea" μια σειρά ταξιδιωτικών στα χωριά και νησιά της περιφέρειας. Ήταν μια σειρά είκοσι τεσσάρων ταξιδιωτικών εκπομπών, που προεβλήθη στον τηλεοπτικό σταθμό "Τηλε Άστυ" από τον Δεκέμβριο του 2006 μέχρι τον Ιούνιο του 2007. Ταξιδιωτικά που δεν είχαν σαν στόχο την προβολή τουριστικών αξιοθέατων, ξενοδοχείων ή χώρων εστίασης, αλλά την ανάδειξη ξεχασμένων χωριών και νησιών της ελληνικής περιφέρειας, με τη ματιά του δημοσιογράφου-ταξιδευτή και το ενδιαφέρον του να εστιάζονται στη μοναξιά και τα προβλήματα των ελαχίστων μονίμων κατοίκων τους.

Περισσότερα...

Δεύτερο "Posidonia Sea Tourist Forum".

Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού: ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την ελληνική οικονομία, σύμφωνα με τους ειδικούς του κλάδου. Το 2ο Φόρουμ για τον θαλάσσιο τουρισμό "Posidonia Sea Tourism Forum" προσελκύει έντονο διεθνές ενδιαφέρον.

Posidonia Sea Tourist Forum.Οι τομείς της κρουαζιέρας και του yachting έχουν τη δυναμικότητα να δημιουργήσουν συνδυαστικά πάνω από 40.000 νέες θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που παρουσιάστηκε από το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Η πλήρης εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου για το home-porting (λιμένες επιβίβασης/αποβίβασης) των εταιρειών κρουαζιέρας θα μπορούσε να προσδώσει στην ελληνική οικονομία ετήσια έσοδα άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ.

Περισσότερα...

Τι σχέση έχει το Barracuda με τις Πρέσπες;

Ο Τάσος Χατζησταματίου παρέδωσε ένα φουσκωτό σκάφος Barracuda στους συνοριοφύλακες των Πρεσπών, και περιγράφει το ταξίδι και τις εμπειρίες του.

Όχι και τόσο συνηθισμένη εικόνα, θα έλεγε κανείς...Όταν μου δίνεται η ευκαιρία να αποδράσω από τα τσιμέντα, γιατί το απαιτεί η δουλειά, πετάω τη σκούφια μου και ετοιμάζομαι. Τελικός προορισμός, οι Πρέσπες. Εκεί θα παραδώσω ένα φουσκωτό Barracuda στους συνοριοφύλακες. Το ταξίδι είναι σκοπός, από μόνος του. Στην περίπτωσή μου πάντως, ταξίδι και προορισμός είναι εξ ίσου εντυπωσιακά.

Το ταξίδι ξεκίνησε Κυριακή πρωί 13 Ιανουαρίου. Ελασσόνα, Κοζάνη, Φλώρινα, με τελικό προορισμό τις Πρέσπες και το καινούριο Navara diesel της Barracuda να γουργουρίζει. Πέρασα τον Λαιμό, μια επιχωματωμένη λωρίδα που χωρίζει τη μικρή από τη μεγάλη Πρέσπα, και συνέχισα, αφού απέφυγα με μεγάλη δυσκολία ένα μικρό ελαφάκι που το έσκασε από τη μαμά του αγνοώντας τον κίνδυνο της τεχνολογίας.

Περισσότερα...