Εκτενές άρθρο για τα «πανίσχυρα οικονομικά τζάκια» περιλαμβάνει το γερμανικό περιοδικό Stern στο τεύχος που κυκλοφορεί με τίτλο «Μονοπώλιο των εκατομμυριούχων» και ισχυρίζεται ότι εδώ και πολλές γενιές 2.000 οικογένειες διαμόρφωσαν το υπάρχον σύστημα και αποκόμισαν τεράστια κέρδη.
Η επίθεση αυτή στο ελληνικό επιχειρηματικό κατεστημένο ενισχύει τα σενάρια που φέρουν τους δανειστές και την Τρόϊκα να βρίσκονται σε μετωπική σύγκρουση με τα ελληνικά οικονομικά συμφέροντα που οικοδομήθηκαν στη Μεταπολίτευση.
Δημοσιεύτηκε στην Ελευθεροτυπία. Της Αλεξάνδρας Τζαβέλλα.
«Είμαι σε τραγική κατάσταση. Και δεν είμαι ο μόνος», είπε κοιτάζοντας τον κήπο των 835 τ.μ. της παλιάς ιδιόκτητης μονοκατοικίας του στο Παλαιό Ψυχικό. Γέλασα από μέσα μου. Το πιο σύντομο ανέκδοτο της κρίσης: οι φτωχοί του Παλαιού Ψυχικού.
Στην αποστειρωμένη, σικάτη κηπούπολη οι επαύλεις παραμένουν στη θέση τους, οι κάτοικοι σνομπ όπως και πριν. Δύο κοπέλες κάνουν τζόκινγκ με τα σκυλιά τους, μια Φιλιππινέζα βγάζει τα σκουπίδια.
Ένα τζιπ με φιμέ τζάμια παρκάρει έξω από το Κολλέγιο και ξεφορτώνει δύο μοντέλα, ενώ στο επόμενο στενό δύο μελαψοί μικροκαμωμένοι κύριοι φορτώνουν μια ολόκληρη οικογένεια από τσάντες Louis Vuitton σε ένα τζιπ-θωρηκτό που έχει στην οροφή του κεραίες σαν του CNN.
Σύνδεση με το προηγούμενο : http://www.ribandsea.com/main/index.php/travels/1354-i-kallipygos-stous-pente-okeanoys-apo-las-palmas-mexri-vrazilia
Βραζιλία.
Βρισκόμαστε 6.000 ν.μ. από την Ελλάδα, στο σίγουρο λιμάνι της παλιάς πρωτεύουσας Σαλβαδόρ. Φυσικά, ύστερα από 22 ημέρες στο πέλαγος αρχίσαμε το γνωστό «δρόμο αντοχής μετ’ εμποδίων» για την επίσημη είσοδο στη χώρα. Στην αστυνομία διαβατηρίων δε μας επετράπη η είσοδος στο κτίριο, γιατί δε φορούσαμε μακριά παντελόνια, ενώ στο τελωνείο μας παρακάλεσαν να ξαναπάμε την άλλη εβδομάδα λόγω... απεργίας! Τελικά, βρήκαμε ένα γραφείο με λιγότερες ενδυματικές απαιτήσεις για τη σφράγιση των διαβατηρίων. Έτσι, νόμιμοι πλέον, πήγαμε να συναντήσουμε έναν Έλληνα φίλο, τροφοδότη πλοίων στο επάγγελμα, που μας περίμενε για να μας φιλοξενήσει τουριστικά και γαστρονομικά στην καινούρια του πατρίδα.
Κυριολεκτικά αφρικανική σφραγίδα έχει το Σαλβαδόρ. Μολονότι πριν από μερικά χρόνια ακόμα απαγορεύονταν τα ήθη και τα έθιμα της «Μαύρης Ηπείρου», στο σημερινό ομόσπονδο κρατίδιο της Μπαΐας η μουσική, οι χοροί, τα φαγητά, η ανέμελη ζωή στους δρόμους μέχρι και η θρησκεία φανερώνουν παντού την Αφρική κάτω από το «εξευρωπαϊσμένο» βερνίκι.
Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Χαμόγελα, Δημιουργικότητα, Επιτυχίες… είναι μερικές μόνο από τις ευχές μας προσθέτοντας μία αισιοδοξία στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής για τα φετινά Χριστούγεννα και τη νέα Χρονιά που πλησιάζει. Καλά Χριστούγεννα!
Ας ευχηθούμε ότι το νέο έτος θα κάνει τα όνειρα όλου του κόσμου πραγματικότητα.
Tα Μέλη και το Δ.Σ.
Φυσιολατρική Λέσχη Φουσκωτού Σκάφος «Ναυτίλος».
Αγαπητέ κ. διευθυντά, αμάρτησα. Με δελέασε ο πονηρός όφις της παροπλισμένης ελπίδας για καλυτέρευση στην χώρα και είδα ειδήσεις στο mega. Μάλιστα. Είδα ειδήσεις. Ντροπή μου είναι και το αναγνωρίζω, αλλά για να μετατρέψουμε το κρέας σε ψάρι, ''αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστι αμαρτία''.
Το θέμα που χρησιμοποίησε ο - εξαποδώ - μεταμφιεσμένος ταγκαλάκης για να με παρασύρει, ήταν η υπόθεση Λιάπη. Πεισμένος από χρόνια ήμουν, ότι θα αλλάξει κάτι στην χώρα στην οποία φύεται, ανθεί φαιδρά πορτοκαλέα και θάλλει η ελαία, όταν αρχίσουν οι συλλήψεις πολιτικών για αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου και όταν τα υπερχρεωμένα κωλοκάναλα προβάλουν σε κοινή σύνδεση το να τους οδηγούν πάνοπλοι κουκουλοφόροι μπρατσαράδες της ασφάλειας στον εισαγγελέα με χειροπέδες και την πάτησα.
Στον καπετάν Βαγγέλη Στουραΐτη, πλοίαρχο του ΕΒ/ΟΓ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», της ΑΝΕΚ LINES, απονεμήθηκε ένα ακόμα βραβείο, κατά την διάρκεια μίας σεμνής τελετής, που πραγματοποιήθηκε ανήμερα του Αγίου Νικολάου, στο Λιμεναρχείο Θήρας.
Αφορμή της τιμητικής αυτής διάκρισης του καπετάν Βαγγέλη η προσφορά του στην Ελληνική Ναυτιλία και η αγαστή συνεργασία του με την υπηρεσία του Λιμεναρχείου Θήρας. Την τιμητική πλακέτα στον καπετάν Στουραΐτη επέδωσε ο Λιμενάρχης Θήρας, Αντιπλοίαρχος Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοπλοΐας, κος Μάκης Βασαλάκης, παρουσία εκπροσώπων από το χώρο της ναυτιλίας, του Υπουργείου Ναυτιλίας και τοπικών φορέων.
Η ΑΝΕΚ LINES, κατά την διάρκεια των εορτών, διαθέτει Χριστουγεννιάτικες κάρτες, με ζωγραφιές των παιδιών του Ιδρύματος Γεωργίου και Αικατερίνης Χατζηκώνστα - Εκπαιδευτικής Μέριμνας Νέων, ενισχύοντας το έργο του Ιδρύματος.
Οι κάρτες διατίθενται στα πλοία “ΕΛΥΡΟΣ”, “ΛΑΤΩ”, “OLYMPIC CHAMPION”. Το κόστος αγοράς της κάθε κάρτας ανέρχεται στα 0,50 € και τα έσοδα, θα διατεθούν εξ ολοκλήρου στις δράσεις του Ιδρύματος Χατζηκώνστα.
Το Ίδρυμα Γεωργ. & Αικ. Χατζηκώνστα, λειτουργεί πάνω από 150 χρόνια με αποκλειστικό στόχο το να δίνει χαμόγελο και ελπίδα, παράλληλα, με περίθαλψη και απαραίτητες γνώσεις, σε παιδιά ηλικίας 6 έως 18 ετών, που έχουν οικονομικές ανάγκες και κοινωνικές δυσκολίες.
Η Blue Star Ferries, μέλος της Attica Group και η εταιρεία MSPS Corporate Affairs βραβεύτηκαν με το Bronze Ermis Award στην κατηγορία «Low Budget», της ενότητας Ermis PR κατά τη διάρκεια της κορυφαίας εκδήλωσης του κλάδου της επικοινωνίας, που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας, Ermis Awards.
Το βραβείο αφορά στο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Blue Star Ferries με τίτλο «Παραδοσιακά Επαγγέλματα», το οποίο αποσκοπεί στην αναβίωση και συντήρηση παραδοσιακών επαγγελμάτων και τεχνών που αντιμετωπίζουν ολοένα και εντονότερα τον κίνδυνο αφανισμού. Μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της www.bluestarferries.gr, η Blue Star Ferries παρουσιάζει μία σειρά από επαγγέλματα και τέχνες που ασκούνται στα Ελληνικά νησιά ενώ παράλληλα αναδεικνύει τον ρόλο της τοπικής κοινωνίας και τη σημασία της διατήρησης και της προστασίας της εθνικής μας κληρονομιάς.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα υπάρχει ένα ηλεκτρονικός διανομέας ηλεκτρικού ρεύματος, με τις ασφάλειές του, τους ρελέδες του, τα ολοκληρωμένα του κυκλώματα - ένα είδος ηλεκτρονικού εγκεφάλου δηλαδή, γνωστού σαν EBL - ο οποίος βρίσκεται συνήθως δίπλα στη μπαταρία του τροχόσπιτου.
Το EBL, όπως κάθε ηλεκτρονική συσκευή άλλωστε, έχει τις ευαισθησίες του. Όχι σπάνια παρουσιάζει "εγκεφαλικά" προβλήματα εξ αιτίας ενός βραχυκυκλώματος, μιας άστοχης ενέργειας, μιας υψηλής τάσης, μιας λανθασμένης πόλωσης κ.λπ. Σε μια τέτοια περίπτωση ο εντοπισμός και η επισκευή της βλάβης είναι από δύσκολος έως αδύνατος, με αποτέλεσμα ο παθών να πρέπει να παραγγείλει καινούργια συσκευή στο εξωτερικό μέσω του αντιπροσώπου. Το κόστος του EBL είναι ανάλογο του τύπου κατασκευής του και πάντως υπερβαίνει συνήθως τα 450 ευρώ!
Από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου έγινε προ ολίγου (19.30 της 18ης Δεκεμβρίου 2013) γνωστό ότι το "Flying Dolphin XVII", με 29 επιβάτες και 6 άτομα πλήρωμα, προσάραξε στη νήσο Τσελεβίνια μεταξύ Πόρου και Ύδρας. Στην περιοχή έσπευσαν δύο πλωτά του Λιμενικού Σώματος, δύο λάντζες, θαλάσσια ταξί και τρία παραπλέοντα σκάφη.
Επί του πιεστηρίου : Μόλις ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου ότι όλοι οι επιβάτες επιβιβάστηκαν από το Ιπτάμενο Δελφίνι σε λάντζα και αλιευτικό σκάφος. Σε εξέλιξη η μεταφορά τους στον Πόρο. Από το περιστατικό δεν υπάρχει τραυματισμός. Το Ιπτάμενο Δελφίνι αποκολλήθηκε με ασφάλεια από τα Τσελεβίνια και κατευθύνεται στον Πόρο συνοδεία τριών επιβατηγών πλοίων.