Πηγή : http://www.piperies.gr/posts/forologia-stin-ellada
Ο φίλος της ιστοσελίδας μας και φοροτεχνικός Γ.Μ., μας έστειλε μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία φορολογικής τρέλας που αξίζει όλοι να διαβάσετε. Ο Κώστας λοιπόν είναι άνεργος πολιτικός μηχανικός...
Στα 25 του δεν έχει δουλέψει ούτε μια ώρα πάνω στο αντικείμενό του. Έχει κάνει όμως περιστασιακά τη δουλειά του πακετά, του σερβιτόρου, του μπουφετζή σε διάφορα μαγαζιά προκειμένου να βγάζει και κανένα γούστο γιατί το χαρτζιλίκι του μπαμπά έφτανε για τα βασικά.
Ένα από τα γούστα του ήταν και ένα Peugeot CC του 2004 μοντέλο που θέλει να το πάρει μεταχειρισμένο τον Ιούλιο του 2013. 4000,00 ευρώ και σε καλή κατάσταση, ευκαιρία.
Επειδή όμως έχει πάρει μυρωδιά ότι κάτι παίζει με τα τεκμήρια, ρωτάει τον λογιστή του πατέρα του:
Από τον ΣΕΚΑΠΛΑΣ ΠΕΕΥ έλαβα χθες την κάτωθι ενημερωτική για τα μέλη του επιστολή, το περιεχόμενο της οποίας αφορά και κάθε ιδιοκτήτη ιδιωτικού σκάφους αναψυχής. Σημειώνεται ότι πρώτο το "Rib and Sea" (22.11.2013) ανακοίνωσε τις νέες διατάξεις του Γ.Κ.Λ. οι οποίες κυρίως αναφέρονται στην κατάργηση των αδειών ερασιτεχνικής αλιείας, την κατάργηση άδειας καθέλκυσης και ανέλκυσης των πλοίων αναψυχής από την Λιμενική Αρχή κ.λπ. http://www.ribandsea.com/main/index.php/law/1331-synentefksi-typou-sto-ypourgeio-naftilias-kai-aigaiou
Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
ΣΕΚΑΠΛΑΣ ΠΕΕΥ
Αριθμ. Πρωτοκ. 006/14/ΕΤ Άγιος Δημήτριος 13 Ιανουαρίου 2014
Αγαπητοί συνάδελφοι,
1. Όπως σχετικά πρόσφατα σας είχαμε ενημερώσει το υπόψη σχέδιο νόμου είχε αναρτηθεί στο διαδίκτυο (http://www.opengov.gr/home/) για δημόσια διαβούλευση.
Η ΑΝΕΚ LINES, μετά την μεγάλη ανταπόκριση που είχε από τον κόσμο η πρωτοβουλία της εταιρείας να ενισχύσει το “Ίδρυμα Γεωργ. & Αικ. Χατζηκώνστα” επαναλαμβάνει με ιδιαίτερη χαρά την λειτουργία πλωτών εκθέσεων σε συνεργασία με τους «Ζωγράφους σε Δράση».
Έτσι, οι επιβάτες των πλοίων της ΑΝΕΚ που ταξιδεύουν προς και από Κρήτη, μπορούν να αγοράσουν μία ή περισσότερες από τις 450 όμορφες εικαστικές κατασκευές των εθελοντών “Ζωγράφων”. Τα έσοδα θα διατεθούν εξ ολοκλήρου στις δράσεις του Ιδρύματος Χατζηκώνστα.
Καταγράφει και προτείνει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Σήμερα έπρεπε να πεταχτώ για κάποια δουλειά μέχρι την Χαλκίδα. Καθώς ο καιρός ήταν καλός, αποφάσισα να πάω με το παπί. Επικίνδυνες αποστολές για την ηλικία μου, θα πείτε, αλλά εμένα πάντοτε μου άρεσαν τα "ροκ" μέσα μεταφοράς γιατί με κρατούσαν, και με κρατούν, ζωντανό. Μηχανάκια, τροχόσπιτα, φουσκωτά, συμβατικά ή ιπτάμενα το ίδιο κάνει. Σκέφτηκα λοιπόν, με την ευκαιρία, να κάνω παράλληλα ένα τεστ χρόνου και οικονομίας για να διαπιστώσω ποιος είναι ο συντομότερος και πιο οικονομικός τρόπος να πάει κανείς από την Ηλιούπολη στη Χαλκίδα.
Αποφάσισα λοιπόν να πάω από τον παλιό δρόμο και να επιστρέψω από τον Μπομπολόδρομο. Σαν σημείο εκκίνησης και τερματισμού στην Αθήνα όρισα το σημείο όπου ο περιφερειακός του Υμηττού χωρίζει και πάει αριστερά προς Αθήνα και δεξιά προς Αττική Οδό. Σαν σημείο εκκίνησης και τερματισμού στην Χαλκίδα όρισα την αρχή της μεγάλης γέφυρας, προς την πλευρά της ομώνυμης πόλης.
Σύνδεση με το προηγούμενο : http://www.ribandsea.com/main/index.php/travels/1367-i-kallipygos-stous-pente-okeanoys-vrazilia-ourougouai
Η περιπλάνηση του Γιώργου Γκρίτση, της γερμανίδας φίλης του Anne Marie Biedermann και της γάτας τους στις θάλασσες του πλανήτη συνεχίζεται...
Κείμενο : Γιώργος Γκρίτσης.
Φωτογραφίες (όπου υπάρχουν) : Anne Marie Biedermann.
10 Φεβρουάριου: Νιώθουμε ακόμη έντονα μέσα μας τις ισχυρές θύελλες των τελευταίων εβδομάδων, αλλά δεν το «βάζουμε κάτω». Ψημένοι πλέον - έτσι νομίζουμε - στις απάνθρωπες καιρικές συνθήκες, είμαστε και παραμένουμε αποφασισμένοι να καβατζάρουμε το ακρωτήριο των θυελλών. Να περάσουμε τον Κάβο Χορν.
Ενδιάμεσος σταθμός και μοναδικό σίγουρο λιμάνι όλης της αργεντίνικης ακτής προσφέρεται το Μαρ ντελ Πλάτα, 180 μίλια νότια του Μοντεβιδέο, στην άλλη όχθη του Ρίο ντε Λα Πλάτα.
Διαβάσατε τι ισχύει στη Σουηδία, σχετικώς με την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, και είμαι βέβαιος ότι μελαγχολήσατε κάνοντας σύγκριση με αυτά που ισχύουν στο Ελλαδιστάν http://www.ribandsea.com/main/index.php/announcements/1370-poso-kostizei-na-episkefteis-giatro-i-nosokomeio-sti-souidia Πάρτε τώρα και την χαριστική βολή, αφιερωμένη με αγάπη από τον βιβλιοπώλη κωλοτούμπα μπουμπούκο ο οποίος, με την ανοχή (για να μην πω κατ' εντολήν) του χαριτωμένου προδοτικού διδύμου Σαμαρά -Τούρκογλου, το παίζει Υπουργός Υγείας! Ζητώ συγγνώμη από τους αναγνώστες μου, που πέφτω σ' αυτό το επίπεδο, αλλά δεν πάει άλλο. Με τα γαϊδούρια (συγγνώμη συμπαθητικά τετράποδα), προκειμένου να συνεννοηθείς, γκαρίζεις.
Πηγή : http://www.diaforetiko.gr/poso-kostizi-na-episkeftis-giatro-i-nosokomio-sti-souidia/
Του Αργύρη Αργυρίου.
Θα ήθελα να περιγράψω το οικονομικό πλαίσιο (από την πλευρά του ασθενούς) για την Δημόσια Υγεία στη Σουηδία. Το πλαίσιο αυτό αλλάζει λίγο από νομό σε νομό αλλά χονδρικά είναι περίπου το ίδιο σε όλη την χώρα. Eδώ παίρνω σαν παράδειγμα τον νομό του Jonkoping. Ό,τι γράφω ισχύει τώρα, δηλαδή τον Ιανουάριο του 2014, αλλά κάπως έτσι ήταν το σύστημα από το 1987 τουλάχιστον, που γνωρίζω τη Σουηδία. Ό,τι ισχύει για τους δημόσιους ιατρούς (που είναι η μεγάλη πλειοψηφία στην Σουηδία), ισχύει και για τους ιδιώτες ιατρούς που έχουν σύμβαση με το Σουηδικό Δημόσιο.
Στη Σουηδία υπάρχει ένα ενιαίο ταμείο ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και σύνταξης για όλους τους κατοίκους της χώρας είτε αυτοί εργάζονται είτε όχι.
Εκτενές άρθρο για τα «πανίσχυρα οικονομικά τζάκια» περιλαμβάνει το γερμανικό περιοδικό Stern στο τεύχος που κυκλοφορεί με τίτλο «Μονοπώλιο των εκατομμυριούχων» και ισχυρίζεται ότι εδώ και πολλές γενιές 2.000 οικογένειες διαμόρφωσαν το υπάρχον σύστημα και αποκόμισαν τεράστια κέρδη.
Η επίθεση αυτή στο ελληνικό επιχειρηματικό κατεστημένο ενισχύει τα σενάρια που φέρουν τους δανειστές και την Τρόϊκα να βρίσκονται σε μετωπική σύγκρουση με τα ελληνικά οικονομικά συμφέροντα που οικοδομήθηκαν στη Μεταπολίτευση.
Δημοσιεύτηκε στην Ελευθεροτυπία. Της Αλεξάνδρας Τζαβέλλα.
«Είμαι σε τραγική κατάσταση. Και δεν είμαι ο μόνος», είπε κοιτάζοντας τον κήπο των 835 τ.μ. της παλιάς ιδιόκτητης μονοκατοικίας του στο Παλαιό Ψυχικό. Γέλασα από μέσα μου. Το πιο σύντομο ανέκδοτο της κρίσης: οι φτωχοί του Παλαιού Ψυχικού.
Στην αποστειρωμένη, σικάτη κηπούπολη οι επαύλεις παραμένουν στη θέση τους, οι κάτοικοι σνομπ όπως και πριν. Δύο κοπέλες κάνουν τζόκινγκ με τα σκυλιά τους, μια Φιλιππινέζα βγάζει τα σκουπίδια.
Ένα τζιπ με φιμέ τζάμια παρκάρει έξω από το Κολλέγιο και ξεφορτώνει δύο μοντέλα, ενώ στο επόμενο στενό δύο μελαψοί μικροκαμωμένοι κύριοι φορτώνουν μια ολόκληρη οικογένεια από τσάντες Louis Vuitton σε ένα τζιπ-θωρηκτό που έχει στην οροφή του κεραίες σαν του CNN.
Σύνδεση με το προηγούμενο : http://www.ribandsea.com/main/index.php/travels/1354-i-kallipygos-stous-pente-okeanoys-apo-las-palmas-mexri-vrazilia
Βραζιλία.
Βρισκόμαστε 6.000 ν.μ. από την Ελλάδα, στο σίγουρο λιμάνι της παλιάς πρωτεύουσας Σαλβαδόρ. Φυσικά, ύστερα από 22 ημέρες στο πέλαγος αρχίσαμε το γνωστό «δρόμο αντοχής μετ’ εμποδίων» για την επίσημη είσοδο στη χώρα. Στην αστυνομία διαβατηρίων δε μας επετράπη η είσοδος στο κτίριο, γιατί δε φορούσαμε μακριά παντελόνια, ενώ στο τελωνείο μας παρακάλεσαν να ξαναπάμε την άλλη εβδομάδα λόγω... απεργίας! Τελικά, βρήκαμε ένα γραφείο με λιγότερες ενδυματικές απαιτήσεις για τη σφράγιση των διαβατηρίων. Έτσι, νόμιμοι πλέον, πήγαμε να συναντήσουμε έναν Έλληνα φίλο, τροφοδότη πλοίων στο επάγγελμα, που μας περίμενε για να μας φιλοξενήσει τουριστικά και γαστρονομικά στην καινούρια του πατρίδα.
Κυριολεκτικά αφρικανική σφραγίδα έχει το Σαλβαδόρ. Μολονότι πριν από μερικά χρόνια ακόμα απαγορεύονταν τα ήθη και τα έθιμα της «Μαύρης Ηπείρου», στο σημερινό ομόσπονδο κρατίδιο της Μπαΐας η μουσική, οι χοροί, τα φαγητά, η ανέμελη ζωή στους δρόμους μέχρι και η θρησκεία φανερώνουν παντού την Αφρική κάτω από το «εξευρωπαϊσμένο» βερνίκι.