Παραφράζοντας τον τίτλο τού σπουδαίου μυθιστορήματος "Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας" παρατηρούμε πως όπως στο μυθιστόρημα του Gabriel García Márquez ο έρωτας θριαμβεύει με φόντο την τρομερή αρρώστια της εποχής, την χολέρα, έτσι και σήμερα στο μυθιστόρημα της "δημοκρατικής" Ελλάδας η χυδαιότητα (κυρίως η πολιτική) θριαμβεύει σε κάθε περίπτωση, ακόμη και υπό την απειλή μιας σύγχρονης επιδημίας-πανδημίας.
Η χυδαιότητα της κρατικής τρομοκρατίας είναι εδώ, μπας και δικαιολογηθούν οι αποφάσεις καταστροφής που λήφθηκαν όχι με γνώμονα την υγεία μας, αλλά με απώτερο σκοπό να αποκρυβούν οι ευθύνες της μνημονιακής κατεδάφισης του Εθνικού ΣυστήματοςΥγείας, οι εγκληματικές-προδοτικές ευθύνες του πολιτικού συστήματος στην χώρα μας.
Οι γελοιογράφοι εκφράζουν συνήθως και σατυρίζουν την επικαιρότητα με εμπνευσμένα σκίτσα και ελάχιστες λέξεις ή και χωρίς λέξεις πολλές φορές. Ο ΚΥΡ είναι ένας από αυτούς. Ποιος είναι όμως ο ΚΥΡ;
Ο Γιάννης Κυριακόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα από γονείς πρόσφυγες από την Αττάλεια της Μ.Ασίας. Σπούδασε καλές τέχνες στην ACCADEMIA DI BELLE ARTI της Ρώμης και γραφικές τέχνες στην ENALC του Τορίνου. Πρωτοδημοσίευσε σκίτσα του στο Ιταλικό περιοδικό IL TRAVASO και στην Κυριακάτικη CORRIERE DELLA SERA. Συνεργάστηκε με την ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ, την ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ και το ΒΗΜΑ. Επίσης συνεργάστηκε με τα περιοδικά EIKONEΣ , ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ , ΓΥΝΑΙΚΑ και ΕΠΙΚΑΙΡΑ.
Γράφει ο Γιώργος Σαρανταυγάς (*)
Τον Ιούνιο του 2018 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εγκατέστησε στην Αθήνα Γραφείο, το 30ό σε επίπεδο ευρωπαϊκής περιφέρειας. Το Γραφείο βρίσκεται στην οδό Πλουτάρχου στο Κολωνάκι. Επικεφαλής του Γραφείου ορίστηκε η Φινλανδή Dr. Marianna Trias.
3 Ploutarchou street, 3rd floor 10675 - Athens, Greece
Head of Country Office
Trias, Dr Jaana Marianna
Telephone: +30 210 5235480
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Το θέμα προβλήθηκε ιδιαίτερα εκείνη την περίοδο, με την Κυβέρνηση να το παρουσιάζει ως μια επιτυχία. Μάλιστα, στα εγκαίνια είχε έρθει και ο ίδιος ο Δ/ντής του Οργανισμού.
Οι απατεώνες που με το προσωπείο του πολιτικού συστήματος καταδυναστεύουν την χώρα σαράντα χρόνια τώρα με την μορφή του ενός ή του άλλου κόμματος, ή του συνασπισμού απατεώνων, τρομοκρατημένοι απ' την προοπτική να αποκαλυφθούν τα εγκλήματά τους, εγκλήματα τα οποία οδήγησαν στο ξεχαρβάλωμα του δημόσιου τομέα Υγείας, της Παιδείας, την αποβιομηχανοποίηση της χώρας, τον κατακερματισμό της πρωτογενούς παραγωγής, την παντελή έκπτωση πνευματικών και ηθικών αρχών της κοινωνίας, δεν διστάζουν να οδηγήσουν τον λαό σε μιά οικονομική καταστροφή, για δικό τους όφελος, γνωρίζοντας ότι οι ίδιοι δεν θα θιχτούν καθόλου από αυτό, αντιθέτως θα βγούν και κερδισμένοι παρουσιάζοντας τον εαυτό τους σαν σωτήρα, σαν προασπιστή των συμφερόντων του λαού.
Παραφράζοντας τον τίτλο της εξαιρετικής εκείνης ελληνικής ταινίας "Καλώς ήρθε το δολάριο", όπου η τοπική πειραϊκή (αλλά και γενικότερα) κοινωνία έπαιρνε ένεση ρευστότητας και ευημερίας μέσω των κόκκινων φαναριών της Τρούμπας, βεβαιωνόμαστε πως και σήμερα στην "Ενωμένη" Ευρωπαϊκή πραγματικότητα η όποια "βοήθεια" από τους "εταίρους" έρχεται μέσα από τελείως ανήθικες διαδικασίες και μέσα, καθιστώντας τον ευρωπαϊκό Νότο και ιδιαίτερα την χώρα μας μιά απέραντη Τρούμπα για να ασελγούν ανεμπόδιστα και "με τον παρά τους" οι βόρειοι εταίροι-κατακτητές.
Βέβαια η παροιμία δεν λέει για χουντάρα. Για π@@τάνα λέει. Αλλά το ίδιο είναι.
Τώρα. Για να δούμε, ποιά είναι η χαρά που δεν την αφήνει να κρυφτεί; Μα τί άλλο από την πεποίθηση-ψευδαίσθηση πως ο οικειοθελής εγκλεισμός των πολιτών και η οικειοθελής αποδοχή της στέρησης βασικών τους ελευθεριών, δεν είναι παρά επιτυχία της ίδιας, της εξυπνάδας της, της δύναμης της εξουσίας της.
Νομίζει η χουντάρα (παγκόσμια, ευρωπαϊκή, και το ντόπιο παράρτημα) πως η πρόβα ολοκληρωτισμού που γίνεται με αφορμή την τόσο βολική γι αυτήν επιδημία που η φύση (ή η επιστήμη) έστειλε, είναι τόσο επιτυχημένη, που μπορεί ανά πάσα στιγμή να κάνει ό,τι θέλει και να κατευθύνει τις μάζες προς όποια κατεύθυνση θέλει, υπέρ ή εναντίον όποιου θέλει.
Θυμάται και γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ανατρέχοντας χθες στο αρχείο των παλαιών φωτογραφιών μου, έπεσα επάνω σε μερικές από αυτές που με έκαναν να νοσταλγήσω κάποιες όμορφες στιγμές του παρελθόντος. Καθώς όμως το αυθεντικό υλικό ήταν έγχρωμες διαφάνειες (slides), η μετατροπή τους σε ψηφιακή μορφή είχε σαν συνέπεια την ποιοτική τους υποβάθμιση. Θα μοιραστώ μαζί σας την ιστορία κάθε μίας εξ αυτών αφού οι αναμνήσεις ευδοκιμούν ιδιαιτέρως κατά την διάρκεια μιας υποχρεωτικής καραντίνας όπως αυτή που βιώνουμε εδώ και πάνω από ένα μήνα.
Γράφει ο Ανδρέας Φουράκης.
Πολυαγαπημένο χειροποίητο παιχνίδι και όπλο πολλαπλών χρήσεων, απαραίτητο για να μετράς ως υπολογίσιμη μονάδα στον παιδόκοσμο της γειτονιάς σου και να απολαμβάνεις σεβασμό από τους εχθρούς και εκτίμηση από τους φίλους σου, ιδίως αν ήσουν και καλός σκοπευτής.
Είχες χαρχάλα; Ήσουν μάγκας και αλάνι, θα πει μάχιμος και υπολογίσιμος.
Δεν είχες; ΄Ησουν βουτυρόπαιδο και κουραμπιές. Βαρείς οι χαρακτηρισμοί καθότι βουτυρόπαιδο ίσον μαμάκιας και κουραμπιές ο άκαπνος, ο άχρηστος, ο αστράτευτος.
Η χαρχάλα πρωτοεμφανίστηκε γύρω στο 1930 και για την κατασκευή της χρησιμοποιούσαν σαμπρέλες ποδηλάτου.
Ακούστε τι λέει αυτός ο διεθνούς φήμης ιατρός για τις εγκληματικές ενέργειες και τα ψεύδη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, του Bill Gates, και του Anthony Fauci που παραπληροφορούν τον κόσμο δίδοντας ψευδείς αριθμούς για τους νεκρούς από τον Covid-19, για την αναγκαιότητα του εμβολίου και την σχέση του με τον αυξημένο αριθμό ατόμων με αυτισμό, για το τσιπάκι, για την ένοχη στάση των ιατρών οι οποίοι γνωρίζουν αλλά σιωπούν, για την προσπάθεια να τρομοκρατηθεί ο κόσμος και να υποκύψει στα σχέδιά τους.
Αν δεν γνωρίζετε καλά την αγγλική γλώσσα ζητήστε από κάποιον που γνωρίζει να σας κάνει τη μετάφραση. Αν μπορείτε να ακούτε τα παραμύθια της τηλεόρασης από το πρωί μέχρι το βράδυ, είναι επιτακτική ανάγκη να ακούσετε τι λέει αυτός ο άνθρωπος!
Τον Γιάννη Πουλόπουλο, τον ιδρυτή και την καρδιά του "Ελληνικού Κέντρου Προστασίας Αγρίων Ζώων", τον έχετε γνωρίσει μέσα από τις συνεντεύξεις που μου έχει δώσει. https://www.ribandsea.com/face/2112-giannis-poulopoulos-protergatis-kai-ithynon-nous-tou-ellinikoy-kentrou-perithalpsis-agrion-zoon.html
Κάποιοι κύκλοι, οι οποίοι εμφανίστηκαν αρχικώς σαν υποστηρικτές της προσπάθειάς του, κατάφεραν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη, να εισχωρήσουν στη διοίκηση του ΕΚΠΑΖ και από τη θέση αυτή να τον υποθάλψουν, να τον παραγκωνίσουν και να πάρουν στα χέρια τους το ΕΚΠΑΖ με απώτερο σκοπό, όπως απεδείχθη, να αποσπάσουν τα ζώα και άλλα μεν από αυτά να διοχετευτούν στον Ζωολογικό Κήπο της Θεσσαλονίκης και άλλα να καταλήξουν σε εντελώς ακατάλληλους χώρους στην Καλλιθέα και στο Λαγονήσι.