Από την εταιρεία Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. έλαβα χθες ένα Δελτίο Τύπου που αναφέρεται στη δημιουργία ενός νέου ιστότοπου για τις εξωλέμβιες TOHATSU τις οποίες κατ' αποκλειστικότητα αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα.
ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. -
Ιερά Οδός 96-102 - Τηλ. 210 3499204 - email : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Θα ήθελα ωστόσο, ευκαιρίας δοθείσης, να σχολιάσω τα εξής. Έχω κάθε λόγο να είμαι δυσαρεστημένος από τον τρόπο με τον οποίον αντιμετωπίζει μέχρι σήμερα η αντιπροσωπεία της TOHATSU (και όχι μόνο) αυτόν τον ιστότοπο. Το "Rib and Sea" δεν είναι διαφημιστικό φυλλάδιο των διαφόρων εταιρειών, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον χώρο των φουσκωτών σκαφών και της θάλασσας, όπου μπορούν να δημοσιεύουν ελεύθερα τα Δελτία Τύπου ή τις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Είναι ένα διαδικτυακό περιοδικό το οποίο εκδίδεται από ένα καταξιωμένο, θέλω να πιστεύω, δημοσιογράφο και γνώστη του χώρου, απευθύνεται στους αναγνώστες και εν δυνάμει πελάτες των εταιρειών αυτών, και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.
Ουδέποτε, μέχρι σήμερα, οι υπεύθυνοι marketing της εταιρείας Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. (αλλά και πολλών άλλων εταιρειών) μπήκαν στον κόπο να σκεφτούν ότι η δημοσίευση Δελτίων Τύπου ή άλλων ειδήσεων, που προβάλλουν και προωθούν τα προϊόντα που αντιπροσωπεύουν, πρέπει να έχει ένα, συμβολικό έστω, χρηματικό αντίκρυσμα το οποίο πρέπει να καταβληθεί στο έντυπο ή ηλεκτρονικό μέσο το οποίο τα δημοσιεύει.
Υποχρέωση, βεβαίως, του κάθε μέσου ενημέρωσης - εντύπου ή ηλεκτρονικού - είναι να ενημερώνει τους αναγνώστες του. Αν όμως η προσπάθεια αυτή δεν ενισχύεται από αυτούς οι οποίοι ωφελούνται από αυτή την ενημέρωση, τότε δύο τινά μπορεί να συμβούν. Ή ο εκδότης επιλέγει να μην ανταποκρίνεται σε τέτοιου είδους απαξιωτικές συμπεριφορές εκ μέρους των διαφημιζομένων εταιρειών ή το έντυπο ή ηλεκτρονικό μέσο ενημέρωσης πτωχεύει και παύει να λειτουργεί.
Αυτά προς άρσιν και πρόληψιν τυχόν παρανοήσεων και παρεξηγήσεων.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Κάθομαι ώρα τώρα μπροστά στο πληκτρολόγιο, χωρίς να μπορώ να σχηματίσω μία έστω λέξη. Το μυαλό μου άδειασε στην είδηση της ξαφνικής φυγής σου. Κοιτάζω στην οθόνη το βίντεο της εκπομπής, που είχαμε κάνει τότε μαζί στον βράχο της Κινάρου, και χάνω τα λόγια μου. Πρώτη φορά τα δάχτυλά μου παγώνουν. ενώ θέλω τόσα να γράψω. Έγραψε ο κύριος Περιφερειάρχης, όμως, δεν πειράζει. Έναν από εκείνους τους υποκριτικούς λιγόλογους επικήδειους που συντάσσουν συνήθως οι πολιτικοί για τις ανάγκες των δημοσίων σχέσεών τους με αποδέκτες αυτούς που έμειναν πίσω. Εσύ όμως δεν τον ακούς πια τον κ. Περιφερειάρχη Μικέ. Και να ζούσες, δηλαδή, πάλι δεν θα τον άκουγες. Θυμάμαι που μου έλεγες πόσο τους "εκτιμούσες" τους πολιτικούς...
Δεν μπορώ να γράψω τίποτε φίλε. Μαζί τα λέγαμε, άλλωστε, όσο ήσουν στη ζωή. Τώρα πια θα επικοινωνούμε στα όνειρά μας. Το μόνο που θα κάνω, σαν ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη σου, είναι να ξαναβάλω στο ταπεινό αυτό διαδικτυακό βήμα το βίντεο εκείνης της εκπομπής... Καλή αντάμωση...
Καλό κουράγιο Ειρήνη, καλό κουράγιο Γιώργο. Το έχετε ανάγκη, γιατί κάτι μου λέει πως θα μείνετε στην Κίναρο...
http://www.ribandsea.com/main/index.php/travels/669-2012-04-05-06-15-52http://www.ribandsea.com/main/index.php/travels/669-2012-04-05-06-15-52
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ»
Ακαρνανίας 65 – 121 35
Τηλ.- Fax : 210 5724139
http://www.asda.gr/sdpeper
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΑΣ
Η Χρυσοβαλάντου Αχλάδη είναι μαθήτριά μας και φοιτά στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου. Πάσχει από σπάνιο και εξαιρετικά δύσκολα αντιμετωπίσιμο ιατρικό σύνδρομο (σύνδρομο CROUZON). Οι πολλές χειρουργικές επεμβάσεις στις οποίες ήδη έχει υποβληθεί έχουν οδηγήσει την οικογένειά της σε δεινή οικονομική κατάσταση. Η κατάσταση της υγείας της είναι πολύ σοβαρή και σύντομα θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει και νέα χειρουργική επέμβαση.
Παρά τις δύσκολες οικονομικές καταστάσεις που όλοι ζούμε, σας καλούμε να βοηθήσετε με οποιοδήποτε ποσό μπορείτε στον λογαριασμό :
ALPHA BANK 175-002101-117342
ΚΟΥΖΟΥΠΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ (όνομα γιαγιάς).
ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ ΜΟΝΗ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ.
ΤΟ Δ.Σ
Έστειλα χθες στον Μιχάλη Καλογεράκη ένα βίντεο, που αλίευσα στο YouTube, σχετικώς με την υποτιθέμενη εφεύρεση του Stanley Meyer, όταν το 1985 υποστήριξε πως τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν πλέον να κινηθούν στο μέλλον "καίγοντας"... νερό! Ιδιαίτερα σημαντικός ήταν ο ισχυρισμός του Stanley Meyer ότι ο διαχωρισμός του υδρογόνου απ' το οξυγόνο μπορεί να γίνει με ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας.
Μιχάλη καλημέρα.
Το έχεις δει αυτό το βίντεο; Υποθέτω πως ναι. Η προσπάθεια του μακαρίτη Stanley Meyer είχε πολλά κοινά με την δική σου. Η διαφορά είναι ότι αυτός πέτυχε τον διαχωρισμό του οξυγόνου από το υδρογόνο χρησιμοποιώντας πολύ μικρή ποσότητα ενέργειας.
http://www.youtube.com/watch?v=WpvxBfEWH_k
Φιλικά
Ιωσήφ
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες, το 4ο Συνέδριο «ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ» στο πλοίο “ΕΛΥΡΟΣ” της ΑΝΕΚ LINES. Το συνέδριο ήταν υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής UNESCO, του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, του Ιατρικού Συλλόγου Χανίων και της Παγκρητίου Ενώσεως και στόχο είχε την ανάδειξη της σπουδαιότητας της κρητικής διατροφής. Διοργανώθηκε από την DASKALAKIS T.R.V., σε συνεργασία με την Ελληνική Διατροφολογική Εταιρεία, έχοντας την αρωγή της ΑΝΕΚ LINES. Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης, αξίζει να αναφερθεί ότι διαχρονικά στηρίζει εμπράκτως τη Μεσογειακή και ιδίως την Κρητική διατροφή τόσο μέσα από τις κρητικές γεύσεις που προσφέρει στα πλοία της, όσο και μέσω της πρωτοβουλίας της για την προβολή του ελληνικού ελαιολάδου διεθνώς.
ΜΕΡΟΣ Δ΄ (Τελευταίο) - "ΑΓΙΟ" ΟΡΟΣ
Οδοιπορικό στο όρος της οικονομικής ευμάρειας, της υποκρισίας και της υπερβολής.
Κείμενο - Φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Κρυφή κάμερα : Μπάμπης Κωνσταντάτος.
Μοντάζ - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Τελικός προορισμός αυτού του ταξιδιού, που ξεκίνησε απ' τα θερμά λουτρά των Θερμοπυλών και συνεχίστηκε στη μαγευτική Σμαραγδένια Λίμνη και τον επίγειο παράδεισο της Λίμνης Κερκίνη, ήταν το "Αγιο" Όρος. Θα αναρωτιέστε, βέβαια, γιατί βάζω τη λέξη "Άγιο" σε εισαγωγικά. Δεν θα σας πω τώρα. Θα πάρετε την απάντηση στο τέλος αυτού του άρθρου...
Θα μου επιτρέψετε, ωστόσο - άλλο που δεν θέλετε, υποθέτω - να περιγράψω πρώτα την παρθενική μου επίσκεψη στο "Περιβόλι της Παναγιάς", όπως αποκαλείται συνήθως το όρος Άθως της Χαλκιδικής, το καλοκαίρι του 1994. Μια πρώτη επίσκεψη, οι εντυπώσεις της οποίας δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό "Powerboat & Rib" την άνοιξη του 1995. Διαβάστε τις...
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία το 1ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών στα Μέθανα (24-26/5/2013).
Μοναδικά σκαριά, που ήδη συμπληρώνουν 100 έτη ζωής και πλεύσης, εκτέθηκαν στις εγκαταστάσεις του λιμανιού των Μεθάνων και έγιναν αντικείμενο θαυμασμού από εκατοντάδες επισκέπτες.
Τρεχαντήρια, καραβόσκαρα, περάματα, βαρκαλάδες και άλλα παραδοσιακά ξύλινα σκάφη κόσμησαν την θάλασσα του Σαρωνικού και λάμπρυναν με την παρουσίασή τους ένα κατάμεστο χώρο τουριστών και επισκεπτών από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
ΜΕΡΟΣ Γ' : ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗ
Κείμενο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Φωτογραφίες : Μπάμπης Κωνσταντάτος - Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Βίντεο - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αφήσαμε πίσω μας τη σμαραγδένια λίμνη του Σκρα και, προτού καταλήξουμε στην Ουρανούπολη, πήραμε τους δρόμους σε αναζήτηση ενός άλλου επίγειου παράδεισου, που ακούει στο όνομα λίμνη Κερκίνη. Είχα περάσει από κει παλαιότερα, δεν βρήκα όμως την ευκαιρία να μπω σε βάρκα, κυρίως λόγω της πίεσης του χρόνου, δεδομένου ότι ο προορισμός μας, τότε, ήταν άλλος. "Αφού δεν μπήκες στο βουλιαγμένο δάσος με βάρκα, είναι σαν να μην πήγες στην Κερκίνη", έλεγε συνεχώς ο Μπάμπης. Δεν μπορούσα παρά να του δώσω βάση αυτή τη φορά, γιατί είχα πλέον το παράδειγμα της σμαραγδένια λίμνης...
Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,
Το τετράχρονο yamahaκι μου των 15 hp είναι τοποθετημένο πάνω σε ένα νέο zodiac cadet 310 rib. Έχει από τη μάνα του μια τρίφτερη 9 1/4 χ 11. Το ανέκδοτο που βγήκε για να πλανάρει είναι : αν δεν γαμ@ς την βάρκα δεν πλανάρει! Καταλαβαίνεις τι τραβάμε. Έβαλα μια solas αλουμινένια τετράφτερη, με το ίδιο pitch, μου έκοψε τελική αλλά πλανάρει, ας πούμε, το σκάφος καλύτερα. Η solas βγάζει τώρα πια και μια ανοξείδωτη Saturn η οποία βρίσκεται στις διαστάσεις μου. Ποια πρέπει να είναι επιλογή της προπέλας για να πλανάρει το σκαφάκι μου εύκολα;
Ευχαριστώ.
Ηλίας
ΥΓ: Το βαρκάκι έχει πάει από την Σχοινούσα στο Μεγάλο Κούφονησι με 7άρι.
Απάντηση του "Rib and Sea"
Αγαπητέ Ηλία,
Συγχαρητήρια, κατ' αρχάς, γιατί φαίνεται πως διασκεδάζεις με το μικρό φουσκωτό σκάφος σου αφού ταξιδεύεις μ' αυτό ακόμη και όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι τόσο ευνοϊκές.
Στο ερώτημά σου θα απαντήσει ο φίλος και συνάδελφός μου Μπάμπης Κωνσταντάτος, δεδομένου ότι αυτός έχει ασχοληθεί περισσότερο με τις προπέλες και γνωρίζει τα "μυστικά" τους.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Αγαπητέ Ηλία,
Αν το φουσκωτό ήταν συμβατικό δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, αλλά το ίδιο μήκος με τη γάστρα θέλει περισσότερη δύναμη για να πλανάρει, λόγω του όγκου της γάστρας. Αφού σου πλανάρει με την 4άφτερη του ίδιου βήματος, μην το πεις ούτε του παπά. Με την ανοξείδωτη δεν θα καταφέρεις τίποτα περισσότερο παρά να πληρώσεις περισσότερα χρήματα, αφού οι ανοξείδωτες αποδίδουν στις μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις επειδή δεν παρουσιάζουν παραμορφώσεις, κάτι που στις μικρής διαμέτρου προπέλες, που φοράνε οι εξωλέμβιες μέχρι 60 ίππους, είναι αμεληταία ποσότητα.
Μπάμπης Κωνσταντάτος
ΠΗΓΗ : http://www.onalert.gr
Του Μανώλη Κωστίδη.
«Θέλουμε νηφάλια γενιά», δήλωνε ο Ερντογάν όταν εξηγούσε τους λόγους της εφαρμογής του νόμου για τον περιορισμό του αλκοόλ.
«Με την απαγόρευση του αλκοόλ γίναμε νηφάλιοι και τώρα ξυπνήσαμε, κύριε πρωθυπουργέ», φώναζαν με συνθήματα οι διαδηλωτές στην Κωνσταντινούπολη.
Οι διαδηλώσεις στην πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης που συνεχίζονται για 5η μέρα όπου έχουν τραυματιστεί δεκάδες άνθρωποι και έχουν συλληφθεί άλλοι 60 δεν πρέπει να θεωρηθούν ως απλή «οικολογική ευαισθησία» των Τούρκων. Δεν μπορεί να έχουν ξεσηκωθεί δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι για ένα πάρκο όχι μόνο στην Κωνσταντινούπολη αλλά με διαδηλώσεις να γίνονται στην Άγκυρα, στη Σμύρνη. Στο παρελθόν έχουν γίνει χειρότερες οικολογικές καταστροφές στη γειτονική χώρα και μετά από λίγες διαδηλώσεις τα πνεύματα είχαν ηρεμήσει.