Σύνδεση με το προηγούμενο : http://www.ribandsea.com/main/index.php/travels/1396-i-kallipygos-stous-pente-okeanoys-to-taksidi-synexizetai-sti-xili
Η περιπλάνηση του Γιώργου Γκρίτση, της γερμανίδας φίλης του Anne Marie Biedermann και της γάτας τους στις θάλασσες του πλανήτη συνεχίζεται...
Σαν μαύρη αυλαία το σκοτάδι κλείνει το θέαμα της δύσης στον όρμο Χερραδούρα. Ο ήλιος χάνεται, λαμπαδιάζοντας τον απέραντο Ειρηνικό. Είμαστε έτοιμοι να σαλπάρουμε. Η αστυνομία σφράγισε τα διαβατήριά μας το απόγευμα, κι επιστρέφοντας από τα γραφεία, συμπλήρωσα τα δοχεία νερού παλινδρομώντας με το βαρκάκι μεταξύ μόλου και σκάφους. Ίσα που εξέχει η μουράβια στην ίσαλο της «Καλλίπυγου», φορτωμένη με πλήρη τροφοδοσία για τρεις μήνες, 300 λίτρα νερό κι όλα τα απαραίτητα.
Τελευταία μαζέματα: διπλώνουμε τα καλύμματα των πανιών και αποσυναρμολογούμε το βαρκάκι που συμβόλιζε την τελευταία μας σύνδεση με την ξηρά. Παρ’ όλο το τρίξιμο της καδένας στο όκι, ανήκουμε πλέον στο πέλαγος και στην απεραντωσύνη του. Κοινωνούμε με το σύμπαν, πίνοντας ένα ποτηράκι κρασί και χαλαρωμένοι, με το νου ελαφρύ, πέφτουμε για ύπνο.
Αμαρτωλές ιστορίες ρυμούλκησης.
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Το πρόσφατο ατύχημα με το μεγάλο φουσκωτό σκάφος που έφυγε πάνω απ' το τρέϊλερ στην εθνική οδό, στο ύψος του Αγ. Κωνσταντίνου, και εντελώς συμπτωματικά δεν έγινε η αιτία να χαθούν ακόμη και ανθρώπινες ζωές, είναι λίγο πολύ γνωστό σε όλους, αφού το θέμα "έπαιξε" σε όλα σχεδόν τα μ.μ.ε., στα sites του διαδικτύου, αλλά και στο "Rib and Sea": http://www.ribandsea.com/main/index.php/waves/1405-fouskoto-vgike-sergiani-stin-ethniki-odo
Προσπεράστηκε ωστόσο κι' αυτό το, παρ' ολίγον τραγικό, περιστατικό με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που προσπερνώνται όλα τα θέματα της επικαιρότητας. Μπήκε στη μηχανή του κιμά των πάσης φύσεως μ.μ.ε. και αφού απέφερε την όποια αναγνωσιμότητα ή τηλεθέαση, μπήκε στα αζήτητα του καθημερινού ρεπορτάζ. Είναι αυτές ακριβώς οι στιγμές που θυμάμαι αυτό που είχε πει το 1991 ο βρυκόλακας της πολιτικής Κων/νος Μητσοτάκης όταν αναφέρθηκε στο θέμα της Μακεδονίας : "Σε δέκα χρόνια θα το έχουμε ξεχάσει το Μακεδονικό", είχε πει. Δυστυχώς είχε δίκιο.
Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου απάντησε (περιέργως) άμεσα σχεδόν στην καταγγελτική επιστολή μου της 12ης Φεβρουαρίου 2014, η οποία είχε σαν θέμα της τα προβλήματα που χρονίζουν στο λιμάνι της Κάσου: http://www.ribandsea.com/main/index.php/waves/1403-teleiomo-den-exoun-ta-provlimata-sto-limani-tis-kasou Τα δικά μου σχόλια θα τα διαβάσετε στο τέλος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ρόδος , 24 Φεβρουαρίου 2014
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΝΟΤΙΑΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ Αρ. Πρωτ. : ΔΤΥ/ Τ3-108 /
85100 ΡΟΔΟΣ
Τμήμα : Τεχνικό ΠΡΟΣ:
Ταχ. Δ / νση : Εμπορικό λιμάνι Ρόδου Ιωσήφ Ι. Παπαδόπουλο
Πληροφορίες : Μ. ΓΙΑΓΚΟΥΝΙΔΟΥ Ταχ. Δ/νση: Νεύτωνος 23
Τηλέφωνο : 2241027131 – 2241027788 163 43 Ηλιούπολη
FAX : 2241034949 – 2241034778 Τηλ.: 210 9940977 - 6977544446
Email : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ο συνάδελφος και φίλος Μπάμπης Κωνσταντάτος έστειλε στο "Rib and Sea" το ακόλουθο σχόλιο σχετικώς με το άρθρο μου για τα "πανελλήνια" πρωταθλήματα ταχυπλοίας και την χθεσινή συνάντηση στο ξενοδοχείο "Fenix" της Γλυφάδας : http://www.ribandsea.com/main/index.php/boats/racing/1411-eseis-se-poio-panellinio-protathlima-taxyploias-tha-lavete-meros
Ήμουν κι εγώ εκεί ακάλεστος (δικαιολογημένα, φυσικά, αφού σαν συνταξιούχος πια ΤΙΜΩ αυτή μου την ιδιότητα και απέχω από την ενεργό δημοσιογραφική δράση, αρκούμενος στο ποσό της σύνταξής μου και, βέβαια, μη θέλοντας να κάνω αυτό που στιγμάτιζα όσο ήμουν νόμιμος και ενεργός δημοσιογράφος).
Γράφει, χωρίς φόβο και πάθος, ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Βρέθηκα χθες (22.2.2014) στο ξενοδοχείο "Fenix" της Γλυφάδας, ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση του φίλου μου Σπύρου Κρητικού, προέδρου του "Ομίλου Φουσκωτών Σκαφών Κέρκυρας", και, μεταξύ μας, καλύτερα να μην πήγαινα! Γιατί; Να γιατί.
Κατ' αρχάς στη συνάντηση έδωσαν το "παρών" από την πλευρά των κατασκευαστών μόνο οι Παύλος Καλογερόπουλος, Ηλίας Καρράς και Γιώργος Νέγκρης (οι δύο τελευταίοι λαμβάνουν συνήθως μέρος στους αγώνες και σαν οδηγοί), ο πρόεδρος του Ο.Φ.Σ.Ε. και ο Χρήστος Γκάτσος εκ μέρους των "Sea Hawks", ο Βαγγέλης Σέρρας, "εκπροσωπώντας" τους οδηγούς, και δύο εκπρόσωποι διαδικτυακών περιοδικών. Ο πρώην τραπεζικός υπάλληλος και νυν συνταξιούχος Δημήτρης Καραγεωργίου και ο απομονωμένος, άνεργος, απροσκύνητος και μοχθηρός δημοσιογράφος Ιωσήφ Παπαδόπουλος. Αυτοί ήμαστε όλοι κι' όλοι! Δεν συνυπολογίζω, βεβαίως, τους εκπροσώπους των τεσσάρων συλλόγων που διοργανώνουν το νέο πρωτάθλημα... βορείου Ελλάδος. Αλλοίμονο αν έλειπαν κι' αυτοί!
Από την "Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Φουσκωτών Σκαφών" http://www.eomofs.gr/ έλαβα σήμερα το ακόλουθο Δελτίο Τύπου. Θέλω να δηλώσω, με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ότι το "Rib and Sea" θα στηρίξει με όποιο τρόπο μπορεί τέτοιες πρωτοβουλίες, από οπουδήποτε και αν προέρχονται (ακόμη και από μια Ομοσπονδία που δεν έχει δικαιώσει μέχρι σήμερα τους λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκε).
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Τρίτη 18η Φεβ. 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΡ. 007/2014
Προς:
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
Κοιν: ΜΜΕ
ΘΕΜΑ: Απόρριψη Συριακών χημικών στην Μεσόγειο.
Έντονο προβληματισμό προκαλεί η είδηση που δημοσίευσε αρχικά το BBC στην ιστοσελίδα του αλλά και άλλα δίκτυα ενημέρωσης, βάσει των οποίων γίνεται αντιληπτό ότι ένα μέρος του χημικού οπλοστασίου της Συρίας θα καταστραφεί σε διεθνή ύδατα, δυτικά του Νομού Χανίων.
«ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ «ΚΑΡΠΑΘΟΣ» («IMMACOLATA»).
Το μεσημέρι του Σαββάτου 15/2/2014 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Συλλόγου των απανταχού Αρκασιωτών Καρπάθου «Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ» στον Πειραιά, σύσκεψη παραγόντων των Καρπαθιακών και Κασιακών παροικιακών φορέων της Αττικής με πρωτοβουλία του Εντεταλμένου Περιφερειακού Συμβούλου Καρπάθου-Κάσου Μιχάλη Εμμ. Ερωτόκριτου και σκοπό να συζητηθεί η υλοποίηση της πρότασης που αφορά την επανάληψη του ταξιδιού του ιστορικού σκάφους «ΚΑΡΠΑΘΟΣ» («IMMACOLATA»), εν όψει της 70ης επετείου της πραγματοποίησης της ηρωϊκής Αποστολής Σωτηρίας προς την Αίγυπτο που αποφάσισε η ηγεσία του Επαναστατικού Απελευθερωτικού Κινήματος της Καρπάθου και της Κάσου το έτος 1944.
H LANE SEA LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό για την έναρξη των δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ από την Παρασκευή 21/02/2014.
Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα δρομολογίων διαμορφώνεται ως εξής :
ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΝ.17:00 – ΚΥΘΗΡΑ (ΤΡΙΤΗ ΑΦ.00:05 – ΑΝ.00:25 )– ΚΙΣΣΑΜΟΣ (ΑΦ.04:15)
ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΤΕΤΑΡΤΗ (ΑΝ.07:30) – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.09:30 – ΑΝ.09:40) – ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.11:30 – ΑΝ.11:50) – ΓΥΘΕΙΟ (ΑΦ. 14:25 – ΑΝ.15:30) – ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ. 18:05 – ΑΝ. 18:25) – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.20:15 – ΑΝ.20:25) ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΑΦ. 22:25
ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΠΕΜΠΤΗ (ΑΝ.18:00) – ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.21:50 – ΑΝ.22:10) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΑΦ.05:15)
ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΑΝ.17:00) – ΚΥΘΗΡΑ (ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΦ.00:05 – ΑΝ.00:25) – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.02:15 – ΑΝ.02:25) – ΚΙΣΣΑΜΟΣ (ΑΦ.04:25)
ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ (ΑΝ.18:00) – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.20:00 – ΑΝ.20:10) – ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.22:00 – ΑΝ.22:20) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑ (ΑΦ.05:15)
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κεντρικό Τμήμα Κρατήσεων της Εταιρείας στο τηλέφωνο 210 4197400 και με τα κατά τόπους κεντρικά λιμενικά ή συνεργαζόμενα πρακτορεία.
Σχολιάζει, χωρίς φόβο και πάθος, ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Καθώς ο κουτσοφλέβαρος φόρεσε τα καλοκαιρινά του και κάποιοι, έχοντες και κατέχοντες, έσπρωξαν τα σκάφη τους στις γλύστρες, είπα κι' εγώ να αφήσω για λίγο τη μνημονιακή μιζέρια και τους εθνοπροδότες και να μυρίσω λίγο καθαρό θαλασσινό αέρα, μέσα έστω από τις ειδήσεις που βγάζουν τα μέσα της μαζικής μας εξαθλίωσης.
Είδα λοιπόν και άκουσα προχθές, στις ειδήσεις του ΑΝΤ1, τον Θωμά Παναγιωτόπουλο να ανακοινώνει την απόφασή του να ταξιδεύσει μέχρι τις Αζόρες με ένα δεκάμετρο φουσκωτό σκάφος "Top Line" και δύο τετράχρονoυς θηριώδεις Suzuki. Ομολογώ ότι, στο άκουσμα και μόνο της είδησης, κάτι φτερούγισε μέσα μου, καθώς τέτοιου είδους ταξίδια στο απέραντο γαλάζιο ανέκαθεν με γοήτευαν και με ενθουσίαζαν.
Ζήλεψα, λοιπόν, δεν το κρύβω, και σκέφτηκα ότι θα ήθελα πολύ να συμμετάσχω σ' αυτό το ταξίδι σαν ένα, απλό έστω, μέλος του πληρώματος, αναπολώντας μάλιστα με νοσταλγία εκείνο τον αξέχαστο γύρο των Αζορών που είχαμε κάνει το 1996 οδηγώντας ένα από τα πανομοιότυπα πεντάμετρα Bombard που είχαν λάβει μέρος σ' εκείνο τον διεθνή off shore αγώνα : http://www.ribandsea.com/main/index.php/memo/507-2011-02-10-11-05-17
Πηγή : http://denx3.blogspot.gr/2014/02/blog-post.html
Της Νέδα Κανελλοπούλου
Επίκουρης καθηγήτριας Συγκριτικού Δημοσίου Δικαίου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Η πολιτική ανυπακοή - civil disobedience - είναι μια θεωρία της πολιτικής φιλοσοφίας, που αναφέρεται στην άρνηση του πολίτη να υπακούσει ή να συμμορφωθεί με νόμο ή άλλη προσταγή της πολιτικής εξουσίας που θεωρεί ανήθικο, άδικο ή παράλογο, με σκοπό η πολιτική εξουσία να πειστεί ή να εξαναγκαστεί να καταργήσει ή να τροποποιήσει αυτόν τον νόμο ή την προσταγή.
Οι ρίζες αυτής της θεωρίας ανιχνεύονται ήδη στην «Αντιγόνη», που θάβει το αδελφό της παρά την απαγόρευση του Κρέοντα, επειδή αυτό της επιτάσσει η συνείδησή της. Η θεωρία μορφοποιήθηκε πάντως στα μέσα του 19ου αιώνα από τον Αμερικανό Henry David Thoreau και το δοκίμιό του "Πολιτική Ανυπακοή".