Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Εκεί που βιντεοσκοπούσα τον εύφορο κάμπο της Ερίστου στην Τήλο, σταμάτησε ένας Τηλιακός γεωργός με το μηχανάκι του. Με ρώτησε τι κάνω εκεί και του είπα ότι είμαι δημοσιογράφος και βιντεοσκοπώ τα χωράφια της περιοχής στο πλαίσιο ενός ταξιδιωτικού που κάνω για την Τήλο. Αντέδρασε λίγο περίεργα στην αρχή λέγοντας:
"Τους ξερω τους δημοσιογράφους. Δεν βγάζουν το παράπονο και τα προβλήματα του κόσμου. Σε ποιο κανάλι είσαι;".
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Κάθε φορά η συζήτησή μου με την Δήμαρχο Τήλου Μαρία Καμμά-Αλιφέρη είναι σκέτη απόλαυση. Είναι γεννημένη θαρρείς αυτή η γυναικάρα γι' αυτό το λειτούργημα. Γιατί, ασχέτως με το τι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, ο Δήμαρχος επιτελεί λειτούργημα, πρώτα και πάνω απ' όλα. Πρέπει να είναι ταγμένος στην υπηρεσία της μικρής κοινωνίας που τον εξέλεξε για να δώσει λύσεις στα προβλήματά της και όχι για να ιντριγκάρει, να χωρίσει, να βάλει το δάκτυλο στο βάζο με το μέλι. Ο Δήμαρχος πρέπει να είναι (ή να δείχνει έστω) ακομμάτιστος και να κρατάει ίσες αποστάσεις από όλους τους δημότες και τους πολιτικούς προϊσταμένους του, ανεξαρτήτως της κομματικής τους τοποθέτησης, ώστε να μπορεί να κτυπήσει το χέρι στο τραπέζι, όταν χρειαστεί, προκειμένου να απαιτήσει να γίνουν πράγματα για τον Δήμο και τους δημότες του.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο Παναγιώτης Γεωργουδής ασκεί Γενική Ιατρική και είναι Επιμελητής Α΄ στο Α΄ Περιφερειακό Ιατρείο Ιαλυσσού στη Ρόδο. Εδώ και μερικές ημέρες ήρθε με απόσπαση στην Τήλο για να αντικαταστήσει τη φυσίατρο η οποία πήρε την καλοκαιρινή της άδεια. Βρήκα λοιπόν την ευκαιρία να συζητήσω μαζί του πάνω στα θέματα που αφορούν το Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο της Τήλου και θέματα που αφορούν γενικότερα τη ζωή των ιατρών στα μικρά και ξεχασμένα νησιά του Αιγαίου.
Ακούστε τι μου είπε.
Πρέπει κατ' αρχάς να δηλώσω ότι αυτό το βίντεο είναι αυτοσαρκαστικό, έχει σατυρικό χαρακτήρα και κατ' ουδένα λόγο αποτελεί ταξιδιωτικό στην όμορφη Τήλο. Αυτό θα ακολουθήσει σύντομα και θα βάλει τα πράγματα στη σωστή τους θέση.
Θέλω επίσης να δηλώσω και να διευκρινίσω ότι κάθε τυχόν ομοιότητα με πρόσωπα και τηλεοπτικές εκπομπές είναι εντελώς συμπτωματική και, ως εκ τούτου, κάθε κριτική πρέπει να ασκείται πάνω σ' αυτή τη βάση. Εννοείται πως κάθε υβριστικό, ειρωνικό, συκοφαντικό ή κακόβουλο σχόλιο εις βάρος του δημιουργού αυτού του σατυρικού βίντεο θα διαγράφεται.
Του Ανδρέα Φουράκη.
Ο χρόνος σβήνει λαογραφικούς θησαυρούς από τη μνήμη μας σαν γεγονότα, από τη γλώσσα μας σαν λέξεις και από τη ζωή μας σαν πράξεις.
Λέγεται ότι όταν ένας γέρος πεθαίνει καίγεται μια βιβλιοθήκη.
Τίποτε πιο αληθινό πράγματι από το μουσείο των αναμνήσεων του κάθε ανθρώπου που κρύβει μέσα του.
Τυχερή η γενιά της μεταπολεμικής εποχής που έζησε ανάμεσα σε δύο διαφορετικούς κόσμους.
Τυχερή γιατί έζησε το λίχνο και το όργωμα της γης με τα ζώα και το ξύλινο άροτρο αλλά και την κατάκτηση της σελήνης και την τεχνολογική έκρηξη του σήμερα. Οι δύο κόσμοι συνύπαρξαν για μεγάλο χρονικό διάστημα και έγινε μία σταδιακή αφομοίωση τους.
Στην εκπομπή «Mini Καύσωνα» με την Αθηναϊδα Νέγκα και τον Μένιο Σακελλαρόπουλο μίλησε η Βικτόρια Χίσλοπ.
Η συγγραφέας του κορυφαίου μυθιστορήματος «Το νησί», το οποίο είχε γίνει σήριαλ που λατρεύτηκε από το κοινό στο MEGA, αναφέρθηκε στη πρόσφατη πολιτογράφησή της ως Ελληνίδα και στο πώς νιώθει γι’ αυτό.
«Τι ωραίο πράγμα, τι ωραίο δώρο για μένα. Για πολλά χρόνια νιώθω Ελληνίδα. Ήμουν Ελληνίδα στην καρδιά. Αλλά τώρα είμαι επίσημα Ελληνίδα. Είναι κάτι που ηθελά, αλλά δεν ήξερα πώς θα γίνει. Και ξαφνικά έγινε. Δεν είναι όνειρο, είναι πραγματικότητα» είπε χαρακτηριστικά.
Χθες έζησα μια από τις πιο δύσκολες και ψυχοφθόρες καταστάσεις που έχω βιώσει ως τώρα, καθώς η καρδιά μου με έσπρωχνε να αποβιβαστώ κι' εγώ στο νησί που σημάδεψε τη ζωή μου, αλλά συγχρόνως το μυαλό και τα τραύματα 33 ετών, που δεν έχουν ακόμη επουλωθεί, με κράτησαν τελικώς στο κατάστρωμα του "Πρέβελης".
Ίσως θα ήταν καλύτερα αν είχα μείνει στην καμπίνα μου...
Γράφει η Νεκταρία Ασημακοπούλου (ιατρός).
Καταργήστε τα όλα λοιπόν. Πανηγύρια, χορωδίες, συναυλίες, αγκαλιές, φιλιά, πάρτι, εκκλησία, σχολείο, παιχνίδι, ανεμελιά, αγάπη, συντροφικότητα, στοργή.
Βάλτε μάσκες και στο σεξ (κι αυτό ειδήμονες το προέτρεψαν).
Δώστε γροθιά στις μύτες που είναι έξω από τις μάσκες (ναι, ναι, το διάβασα από φίλο και συνάδελφο και σκέφτηκα το μπαμπά μου που σκάει μέσα στη μάσκα του στα ΜΜΜ). Φίλε, ξέρω ότι με διαβάζεις. Σε αγαπώ πολύ και κλαίω για τον πανικό σου.
Αφήστε τον κόσμο όρθιο στα ΜΜΜ, γιατί ως γνωστόν μόνο από τους καθιστούς κολλάει...
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Η πονεμένη ιστορία με το ιπτάμενο βαρκάκι μου, του οποίου η τύχη αγνοείται από τις 17 Σεπτεμβρίου του 2017, παραμένει πονεμένη παρά την απόφαση του δικαστηρίου της Περούτζια που έκρινε τον Μάρτιο του 2020 (προ κορωναϊού) πως το συγκεκριμένο ιπτάμενο βαρκάκι μού ανήκει και πρέπει να εξαιρεθεί της δημοπρασίας των κινητών αγαθών του απατεώνα κατασκευαστή του. Ο Aimaro Malingri, οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, παράτησε τη δουλειά του, άφησε απλήρωτους τους υπαλλήλους του και χρέη 35.000.000 ευρώ για να ασχοληθεί με τη διακίνηση λαθρομεταναστών από την Αφρική στην Ιταλία, κηρύχτηκε σε πτώχευση, ενώ έχει πλέον εξαφανιστεί και ουδείς γνωρίζει πού βρίσκεται.
H Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ) και ο Δήμος Πόρου, μετά τη σημερινή συνάντησή τους, που έγινε στο Δημαρχείο Πόρου, υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας για τη διοργάνωση της Έκθεσης Επαγγελματικών Πλοίων Αναψυχής “East Med Yacht Show”, για τα επόμενα τρία έτη (2021, 2022 και 2023), στο λιμάνι του Πόρου, ενώ για το τρέχον έτος, η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στις 18 έως 20 Σεπτεμβρίου 2020, για την προώθηση, τόνωση και ανάπτυξη του ποιοτικού θαλάσσιου τουρισμού, ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την ελληνική οικονομία, με τα νέα δεδομένα της πανδημίας του κορωναϊού COVID 19.