Πηγή : http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2013/10/blog-post_6564.html
Προς: Τους Έλληνες συμπολίτες μας.
Είναι γνωστό σε όλους πως το κράτος μας κάνει εδώ και χρόνια τα πάντα για να σώσει την αγαπημένη μας πατρίδα. Για να το επιτύχει αυτό έχει επιλέξει την οδό της οικονομικής μας εξαθλίωσης και παράλληλα της ψυχολογικής και ηθικής. Κάνει δηλαδή τα πάντα, για να μην κάνει τίποτα.
Την ίδια ώρα λοιπόν ,που στην ίδια χώρα οι περισσότεροι απογυμνώνονται οικονομικά (χάνοντας όλο και περισσότερα στηρίγματα), σε κάποιους άλλους χαρίζονται απλόχερα (με σχετική αμοιβαιότητα πάντα) χρηματικά πακέτα διόλου ευκαταφρόνητα τη σήμερον ημέρα.
Σύμφωνα με το βιβλίο συντήρησης, ο δίχρονος κινητήρας Rotax 582 UL, ο οποίος τοποθετείται κατά κανόνα σε υπερελαφρά αεροσκάφη, πρέπει να ελέγχεται κάθε 50 ώρες λειτουργίας για τυχόν κάπνισμα στον χώρο καύσης και φθορές στους κυλίνδρους και τα πιστόνια. Παράλληλα πρέπει να γίνεται έλεγχος και καθαρισμός των καρμπυρατέρ και, εφ' όσον αυτό είναι απαραίτητο, να αλλάζουν οι βαλβολίνες και τα υγρά του ψυγείου. Καθώς λοιπόν ο κινητήρας του ιπτάμενου φουσκωτού μου είχε συμπληρώσει 50 ώρες λειτουργίας από το προηγούμενο service, ανέθεσα στον διαπιστευμένο από την Υ.Π.Α. μηχανικό Γιώργο Κάτσικα να επιμεληθεί και αυτού του δεύτερου service στο υπόστεγο της Αεραθλητικής Λέσχης Θηβών, στο 90στό χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Ευχαριστώ, για την φιλοξενία, τον υπεύθυνο του χώρου Νίκο Αντωνίου.
Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια; Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο!
Του Τ. Παναγιωτόπουλου (πολ. μηχανικού).
Από πρόχειρους υπολογισμούς για ένα χιλιόμετρο ενός τμήματος εθνικού δρόμου πλάτους 20m, το κόστος για την κατασκευή του ανέρχεται στο ποσό των 8.000.000 ευρώ.
Δηλαδή, με απλά λόγια, το κόστος κατασκευής είναι 100ευρώ/m2. Αν υπολογίσουμε για γεφυρώσεις, αρδευτικά κ.λπ. ένα διπλάσιο κόστος ανηγμένο σε m2, τροποποιείται σε 200ευρώ/m2. Αν διπλασιάσουμε το συνολικό κόστος για απρόβλεπτα και διάφορα ειδικά έργα, το συνολικό κόστος τροποποιείται σε 400 ευρώ/m2.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μια ακόμη συνέντευξη Τύπου δόθηκε σήμερα (12.3.2014) από τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, με θέμα, αυτή τη φορά, την κατάθεση του νέου νομοσχεδίου για τα τουριστικά πλοία. Παρόντες αρκετοί εκπρόσωποι των μέσων μαζικής ενημέρωσης, τέσσερα τηλεοπτικά συνεργεία και αρκετοί εκπρόσωποι επαγγελματικών ενώσεων που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τον κλάδο των τουριστικών σκαφών, τις μαρίνες, τα ημερόπλοια κ.λπ. Ανάμεσα σε όλους αυτούς και ο γράφων, εφοδιασμένος με καρότο και μαστίγιο, πανέτοιμος για μια ακόμη αναμέτρηση με τον Υπουργό. Δεξιά και αριστερά του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη εκάθοντο οι Γενικοί Γραμματείς του Υπουργείου, Θανάσης Μπούσιος και Θανάσης Χριστόπουλος.
Αφιερωμένο σ' αυτούς που νομίζουν ότι για να πιλοτάρει κανείς πρέπει, απαραιτήτως, να είναι αρτιμελής!
Σχολιάζει και βιντεοσκοπεί ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Βρέθηκα προχθές στο Αεραθλητικό Πάρκο Θηβών, που βρίσκεται στο ύψος του 90ού χιλιομέτρου της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας, προκειμένου ο Γιώργος Κάτσικας να κάνει το ετήσιο service στον δίχρονο κινητήρα Rotax του ιπτάμενου φουσκωτού μου. Ευτυχώς που το service άργησε κάπως να ολοκληρωθεί, γιατί μετά το μεσημέρι κατέφθασε στο υπόστεγο, όπου στεγάζονται τα υπερελαφρά των μελών της Αερολέσχης Θηβών και της φιλοξενούμενης Αερολέσχης "Δαίδαλος", ο Αποστόλης Μαυροθαλασσίτης, το αναπηρικό καροτσάκι του οποίου έσπρωχνε η σύζυγός του Δήμητρα Όντρια.
Νόμιζα στην αρχή ότι επρόκειτο για επισκέπτη, αλλά στη συνέχεια εξεπλάγην βλέποντας τον Αποστόλη να "σκαρφαλώνει" στο φτερό ενός υπερελαφρού αεροπλάνου με την βοήθεια της Δημητρούλας του, όπως χαρακτηριστικά την αποκαλεί, και να κάθεται στη θέση του πιλότου!
Πηγή : http://gzmosxos.blogspot.gr/2013/11/2300.html
Δημοσθένης προς Αθηναίους.
Οι ελληνικές πόλεις νοσούν. Οι πολιτευόμενοι και διαχειριστές των κοινών δωροδοκούνται και εξαγοράζονται.
Κι όσο για τη μεγάλη μάζα των πολιτών, είτε δεν αντιλαμβάνονται τα όσα διαπράττουν οι κυβερνώντες, είτε τα αντιλαμβάνονται αλλά δεν αντιδρούν, βυθισμένοι όπως είναι στη ραστώνη και την άνεση της καθημερινότητας.
Από τούτη την αρρώστια έχουν προσβληθεί παντού οι πάντες - απλώς, ο καθένας τρέφει την ψευδαίσθηση ότι η συμφορά δεν θα χτυπήσει τη δική του πόρτα, αλλά θα διασφαλίσει τα δικά του συμφέροντα εκμεταλλευόμενος τους κινδύνους των άλλων (...)
Μετά από 3 χρόνια απουσίας η έκθεση θεσμός για τον κλάδο έρχεται να δώσει νέα πνοή στην αγορά. Η διοργανώτρια εταιρεία "EXPO ONE" ενημερώνει ότι το Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών θα πραγματοποιηθεί από 15-19 Οκτωβρίου 2014 στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας και σας καλεί να στηρίξετε με τη συμμετοχή σας τη διοργάνωση αυτή.
Στόχος είναι το Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών να φέρει πάλι στο προσκήνιο έναν σημαντικό κλάδο της οικονομίας μας και να παρουσιάσει στους λάτρεις του χώρου ποικιλία ναυτικών προϊόντων. Περιμένουμε και τη δική σας συμμετοχή!
Σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Κατά την διάρκεια της αναβάθμισης της πλατφόρμας του "Rib and Sea", μαζί με κάποιες άλλες αναρτήσεις χάθηκε κάπου στον διαδικτυακό λαβύρινθο και ένα άρθρο που είχα αναρτήσει σχετικώς με τις "ιδιοτροπίες" της μοναδικής και ανάδελφης ελληνικής γλώσσας που θέλει και επιμένει, το αυγό, ο ναύτης και το αυτί, ας πούμε, να γράφονται με ύψιλον.
Αφορμή για να δημοσιεύσω και πάλι το χαμένο εκείνο άρθρο στάθηκε μια πινακίδα που είδα σήμερα στην καρότσα ενός φορτηγού αυτοκινήτου που μεταφέρει τα προϊόντα που παράγει και διανέμει η εταιρεία "Βλαχάκης ΑΠΕΕ", η οποία έχει σαν κύρια δραστηριότητα την παραγωγή και συσκευασία αυγών. "Αβγά Βλαχάκη" λοιπόν έγραφε η πινακίδα και αναρωτιέμαι ποιος να είναι ο αναλφάβητος εμπνευστής αυτής της ασχήμιας.
ΛΕΡΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΚΑΦΩΝ
ΑΛΙΝΤΑ ΛΕΡΟΥ - Τ.Κ. 85400
Πληροφ.: ΜΑΡΔΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 6974789293
ΠΙΤΑΡΟΚΟΙΛΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ 6936851155
mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΟΜΙΛΟΥ 2014
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
09 ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ & ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ
Πήγε και περιγράφει ο Μπάμπης Κωνσταντάτος.
Ο Γιάννης μου είχε μιλήσει πολλές φορές για το χωριό του, τη Νεράϊδα. Για να πω την αλήθεια από την ευρύτερη περιοχή έχω περάσει αρκετές φορές, αλλά ποτέ δεν την έψαξα ιδιαίτερα, αφού πέρα από το δάσος της Φολόης, αυτό καθ’ εαυτό, τίποτα άλλο δεν μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον. Ωστόσο, ενθυμούμενος τις περιγραφές του Γιάννη από το καλοκαίρι που ήμασταν παρέα και εκμεταλλευόμενος τις λιακάδες στα μέσα του Φλεβάρη που πέρασε, τράβηξα κατά κει.