Πηγή : http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2013/07/blog-post_6946.html#.VPyNvuEYM8Q
Έκθεση της ΤΡΟΪΚΑ για τα επιχειρηματικά δάνεια.
Άλλος... Χαβάει κι άλλος πληρώνει!
Ονόματα :
AXON HOLDINGS: Το επιχειρηματικό όχημα του Θωμά Λιακουνάκου. Το 2012 παρουσίαζε τραπεζικό δανεισμό 447.200.000 εκατ. Ευρώ. Μόνο η θυγατρική του ομίλου EUROMEDICA, έχει .... χρέη προς τις τράπεζες, που ξεπερνούν τα 372.700.000 Ευρώ.
ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ: Δηλαδή με άλλα λόγια, MEGA CHANNEL, τo μεγάλο κανάλι, των τριών.. ισχυρών, Μπόμπολα, Ψυχάρη, Βαρδινογιάννη. Το 2012, λοιπόν, ο τραπεζικός δανεισμός έφτασε τα 123.500.000 ευρώ περίπου, μαζί και με το νέο δάνειο των 98.000.000 ευρώ, που προκάλεσε την παρέμβαση των οικονομικών εισαγγελέων.
ΟΜΙΛΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ: Το δίκτυο των επιχειρήσεων που ελέγχει ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, έχει χρέη ύψους 861.300.000 ευρώ. Εδώ υπάρχει και το εξής ενδιαφέρον. Η Korinthoς Power, μια εταιρία στην οποία συμμετέχουν, κατά 65% ο Όμιλος Μυτιληναίου, και κατά 35% ο Όμιλος Βαρδινογιάννη, χρωστάει στις τράπεζες 172.500.000 ευρώ.
INTRACOM: Εδώ τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Intracom ίσον Σωκράτης Κόκκαλης. Ο όμιλος, από ομολογιακά και τραπεζικά δάνεια, χρωστάει 315.700.000 ευρώ.
Επιμέλεια συνέντευξης - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μέσα στην τρέλα της Αποκριάς, της σατυρικής τράτας και των τραγοντυμένων γέρων με τις κουδούνες, στάθηκε αδύνατον να μιλήσω με τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Σκύρου Μίλτο Χατζηγιαννάκη. Ό, τι δεν κατάφερα όμως στη Σκύρο, το κατάφερα δύο εβδομάδες αργότερα στην Αθήνα, στο δικηγορικό του γραφείο.
Νέος άνθρωπος, ο Δήμαρχος Σκύρου - μόλις έκλεισε τα 36 του χρόνια - είναι ένας από τους νεώτερους σίγουρα άρχοντες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αποφάσισε να ασχοληθεί με τα κοινά του νησιού του και να εγκαταλείψει, προσωρινώς, την επαγγελματική του σταδιοδρομία σαν δικηγόρος. "Μπόρεσα να το κάνω, αφ' ενός μεν γιατί αγαπώ πολύ το νησί μου και νομίζω ότι μπορώ να προσφέρω σ' αυτό και τους κατοίκους του, αφ' ετέρου γιατί το οικογενειακό δικηγορικό γραφείο που διατηρούμε στην Αθήνα, θα είναι εδώ και θα με περιμένει όταν κάποια στιγμή ολοκληρωθεί ο κύκλος μου σαν Δήμαρχος. Για μένα, άλλωστε, αυτο είναι λειτούργημα, δεν είναι επάγγελμα".
Ακούστε όμως ολόκληρη την συζήτηση που είχα με τον Δήμαρχο Σκύρου Μίλτο Χατζηγιαννάκη και πώς απάντησε στις ερωτήσεις που του έθεσα.
Σχολιάζει, μεταξύ αστείου και σοβαρού, ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Πρέπει, κατ' αρχάς, καλοί μου φίλοι και αναγνώστες να σας πω, εν γνώσει των συνεπειών του νόμου περί ψευδούς δηλώσεως, ότι ήμουν ανέκαθεν, και συνεχίζω να είμαι, εντελώς ακομμάτιστος. Από το τέλος της πρώτης τετραετίας του ΠΑΣΟΚ, δηλαδή, για να είμαι πιο ακριβής. Όχι ότι πριν ήμουν κομματικοποιημένος, αλλά να, μια συμπάθεια να πεις την έτρεφα για τον Ανδρέα που φώναζε από το μπαλκόνι και ξεσήκωνε τα αλαλάζοντα πλήθη : Αλλαγή, αλλαγή, Ε.Ο.Κ. και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο, η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες, περήφανα νιάτα, τιμημένα γηρατειά, ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά και άλλα τέτοια επαναστατικά.
Από το 1985 και μετά, όμως, άρχισα να νοιώθω μια απέραντη μοναξιά και μια απέραντη αμηχανία καθώς "έπρεπε" να επιλέγω απρόθυμα ένα από τα κόμματα ή αποκόμματα που ήταν, σε μορφή έντυπου χαρτιού υγείας, αραδιασμένα επάνω στα τραπέζια των εκλογικών κέντρων. Και, το ομολογώ, πότε ζωγράφιζα μια μούντζα σε ένα λευκό χαρτί, πότε συνέτασσα μια μαντινάδα, πότε πάλι δεν πήγαινα καθόλου να ψηφίσω. Και μην αρχίσετε να μου κάνετε τώρα κήρυγμα για το πόσο ανεύθυνη ήταν εκείνη η στάση μου, γιατί είδα και την δική σας προκοπή αφού, πότε ψηφίζοντας Νουδούλα και πότε Θασόκ, βάλατε ένα λιθαράκι στο κτίσιμο της σημερινής μας κατάντιας.
Έντονη είναι η φημολογία για ανάκληση σε επιτελική θέση τραπεζικών στελεχών που διακρίθηκαν πριν από χρόνια στο συγκεκριμένο χώρο. Μεταξύ των ονομάτων που καταγράφονται σε δημοσίευμα της εφημερίδας Nextdeal, τεύχος 331, ως τα πλέον πιθανά να αναλάβουν επιτελική θέση, σύμφωνα με όσα ακούγονται το τελευταίο διάστημα, συμπεριλαμβάνεται ο πρώην δήμαρχος Σκοπέλου, Γιώργος Μιχελής, ο οποίος υπήρξε σημαίνον στέλεχος στην Εμπορική επί σειρά ετών και εν συνεχεία στην Eurobank Ρουμανίας (Post Bank).
Αναστολή των εορταστικών εκδηλώσεων της 7ης Μαρτίου.
Πηγή:www.dimokratiki.gr
Με την υπ αριθμόν 52/2015 απόφαση του έκτακτου Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κάσου, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε :
1. Όσον αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κάσου
α) Την αναβολή της υπ’ αριθμ. 3327.1/64/13/25/09/13 προκήρυξης στα δρομολόγια που αφορούν την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κάσου και επαναφορά των δρομολογίων όπως αυτά αναφέρονται στην προκήρυξη υπ’ αριθμ. ΔΜ/Φ231.01/6045/31/07/12.
β) Κατά την επαναπροκήρυξη πρέπει να ληφθεί υπόψη η απόφαση του Δ.Σ. Κάσου με αριθμό85/2013 που συγκεκριμένα προτείνει την διατήρηση των ήδη υπαρχόντων δρομολογίων, δηλαδή:
Ανακοίνωση.
Λόγω της πρόσφατης αναβάθμισης της πλατφόρμας του περιοδικού, αρκετά άρθρα έχουν επηρεαστεί με αποτέλεσμα να απουσιάζουν τίτλοι, φωτογραφίες και βίντεο. Ζητώ συγγνώμη γι' αυτό. Καταβάλλονται προσπάθειες για την αποκατάσταση όλων αυτών των προβλημάτων.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Μια βόλτα με έναν σωσία του Vincent Van Gogh στο ομώνυμο μουσείο του Άμστερνταμ όπου εκτίθενται έργα του πάμπτωχου Ολλανδού ζωγράφου, τα έργα του οποίου ήταν σκοτεινά γιατί δεν είχε χρήματα να αγοράσει μπογιές καλής ποιότητας, με αποτέλεσμα αυτά να ξεθωριάζουν με την πάροδο του χρόνου. Ένα μόνο έργο του κατάφερε να πουλήσει ο αδελφός του σε χαμηλή τιμή, που του έδωσε την ευκαιρία να αγοράσει μπογιές καλύτερης ποιότητας. Πέρασε τον τελευταίο καιρό της ζωής του σε άσυλο, όπου έκοψε το αυτί του και τελικώς αυτοπυροβολήθηκε στα 37 του χρόνια. Ο Vincent Van Gogh αναγνωρίστηκε σαν ένας από τους καλύτερους ζωγράφους όλων των εποχών, αλλά μετά τον θάνατό του...
Πηγή : http://edition.cnn.com/2015/01/16/tech/vindskip-wind-powered-container-ship/
Σε ελεύθερη μετάφραση Ιωσήφ Παπαδόπουλου.
Βάσει ενός Νορβηγικού σχεδίου τα ψηλά πλευρικά τοιχώματα ενός φορτηγού πλοίου θα μπορούσαν να λειτουργήσουν σαν ιστία! Ο σχεδιαστής λέει ότι κάτι τέτοιο θα εξοικονομούσε καύσιμα σε ένα ποσοστό της τάξης του 60%, ενώ οι εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα θα εμειώνοντο σε ένα ποσοστό της τάξης του 80%.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, η ναυτιλία αντιπροσωπεύει περίπου το 3% των παγκόσμιων εκπομπών CO2. Αυτό δεν είναι περίεργο, αν σκεφτεί κανείς ότι οι κινητήρες των, κατ' εκτίμηση, 90.000 φορτηγών πλοίων που κυκλοφορούν στις θάλασσες του πλανήτη, λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως.
Το δράμα της Ολλανδίας.
Πηγή : http://www.analyst.gr/2014/08/13/to-drama-tis-ollandias/
Όλο και περισσότερες χώρες της Ευρώπης προσβάλλονται από μία οικονομική ασθένεια, η οποία θυμίζει, από ορισμένες πλευρές της, αυτήν της Λατινικής Αμερικής της δεκαετίας του '80 - ενώ από άλλες την Ιαπωνία μετά το 1990. Δύο "περιοχές" δηλαδή, οι οποίες ποτέ δεν συνήλθαν, παρά τα χρόνια που έχουν περάσει.
Ακόμη λοιπόν και αν δεν υπήρχε η σύγκρουση με τη Ρωσία, αρχικά μέσω των οικονομικών κυρώσεων (οι οποίες αδυνατίζουν κυρίως το κράτος που "τρέφεται" από την ευρωπαϊκή κρίση χρέους, κυριολεκτικά από τις "σάρκες των εταίρων" της, τη Γερμανία), η κατάσταση δεν θα ήταν καθόλου καλύτερη - ενώ τα αποτελέσματα της ρωσικής κρίσης, όσον αφορά την ενεργειακή τροφοδοσία της Ευρώπης, θα εμφανιστούν στο πραγματικό τους μέγεθος, όταν εισέλθουμε στο χειμώνα.
Πηγή : http://bankingnews.gr
Του Πέτρου Λεωτσάκου, δημοσιογράφου.
Με ένα πλάνο 3 αξόνων θα επιχειρήσει η ελληνική κυβέρνηση να αντιμετωπίσει τον σοβαρό κίνδυνο στάσης πληρωμών.
Παρ΄ ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε μνημόνιο κατάφερε το ακατόρθωτο να βρίσκεται σε μνημόνιο χωρίς να έχει διασφαλίσει χρηματοδότηση.
Οι ανάγκες του ελληνικού κράτους ανέρχονται σε 4,8 με 5 δισεκ. μηνιαίως χωρίς να περιλαμβάνονται τα κεφάλαια για την εξυπηρέτηση του χρέους.
Η ελληνική κυβέρνηση βρέθηκε εκτεθειμένη κυρίως γιατί υπέστη μια βαριά ήττα στο ζήτημα της διαχείρισης του μνημονίου.