Έστειλα χθες στον Μιχάλη Καλογεράκη ένα βίντεο, που αλίευσα στο YouTube, σχετικώς με την υποτιθέμενη εφεύρεση του Stanley Meyer, όταν το 1985 υποστήριξε πως τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν πλέον να κινηθούν στο μέλλον "καίγοντας"... νερό! Ιδιαίτερα σημαντικός ήταν ο ισχυρισμός του Stanley Meyer ότι ο διαχωρισμός του υδρογόνου απ' το οξυγόνο μπορεί να γίνει με ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας.
Μιχάλη καλημέρα.
Το έχεις δει αυτό το βίντεο; Υποθέτω πως ναι. Η προσπάθεια του μακαρίτη Stanley Meyer είχε πολλά κοινά με την δική σου. Η διαφορά είναι ότι αυτός πέτυχε τον διαχωρισμό του οξυγόνου από το υδρογόνο χρησιμοποιώντας πολύ μικρή ποσότητα ενέργειας.
http://www.youtube.com/watch?v=WpvxBfEWH_k
Φιλικά
Ιωσήφ
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες, το 4ο Συνέδριο «ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ» στο πλοίο “ΕΛΥΡΟΣ” της ΑΝΕΚ LINES. Το συνέδριο ήταν υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής UNESCO, του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, του Ιατρικού Συλλόγου Χανίων και της Παγκρητίου Ενώσεως και στόχο είχε την ανάδειξη της σπουδαιότητας της κρητικής διατροφής. Διοργανώθηκε από την DASKALAKIS T.R.V., σε συνεργασία με την Ελληνική Διατροφολογική Εταιρεία, έχοντας την αρωγή της ΑΝΕΚ LINES. Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης, αξίζει να αναφερθεί ότι διαχρονικά στηρίζει εμπράκτως τη Μεσογειακή και ιδίως την Κρητική διατροφή τόσο μέσα από τις κρητικές γεύσεις που προσφέρει στα πλοία της, όσο και μέσω της πρωτοβουλίας της για την προβολή του ελληνικού ελαιολάδου διεθνώς.
ΜΕΡΟΣ Δ΄ (Τελευταίο) - "ΑΓΙΟ" ΟΡΟΣ
Οδοιπορικό στο όρος της οικονομικής ευμάρειας, της υποκρισίας και της υπερβολής.
Κείμενο - Φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Κρυφή κάμερα : Μπάμπης Κωνσταντάτος.
Μοντάζ - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Τελικός προορισμός αυτού του ταξιδιού, που ξεκίνησε απ' τα θερμά λουτρά των Θερμοπυλών και συνεχίστηκε στη μαγευτική Σμαραγδένια Λίμνη και τον επίγειο παράδεισο της Λίμνης Κερκίνη, ήταν το "Αγιο" Όρος. Θα αναρωτιέστε, βέβαια, γιατί βάζω τη λέξη "Άγιο" σε εισαγωγικά. Δεν θα σας πω τώρα. Θα πάρετε την απάντηση στο τέλος αυτού του άρθρου...
Θα μου επιτρέψετε, ωστόσο - άλλο που δεν θέλετε, υποθέτω - να περιγράψω πρώτα την παρθενική μου επίσκεψη στο "Περιβόλι της Παναγιάς", όπως αποκαλείται συνήθως το όρος Άθως της Χαλκιδικής, το καλοκαίρι του 1994. Μια πρώτη επίσκεψη, οι εντυπώσεις της οποίας δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό "Powerboat & Rib" την άνοιξη του 1995. Διαβάστε τις...
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία το 1ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών στα Μέθανα (24-26/5/2013).
Μοναδικά σκαριά, που ήδη συμπληρώνουν 100 έτη ζωής και πλεύσης, εκτέθηκαν στις εγκαταστάσεις του λιμανιού των Μεθάνων και έγιναν αντικείμενο θαυμασμού από εκατοντάδες επισκέπτες.
Τρεχαντήρια, καραβόσκαρα, περάματα, βαρκαλάδες και άλλα παραδοσιακά ξύλινα σκάφη κόσμησαν την θάλασσα του Σαρωνικού και λάμπρυναν με την παρουσίασή τους ένα κατάμεστο χώρο τουριστών και επισκεπτών από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
ΜΕΡΟΣ Γ' : ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗ
Κείμενο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Φωτογραφίες : Μπάμπης Κωνσταντάτος - Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Βίντεο - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αφήσαμε πίσω μας τη σμαραγδένια λίμνη του Σκρα και, προτού καταλήξουμε στην Ουρανούπολη, πήραμε τους δρόμους σε αναζήτηση ενός άλλου επίγειου παράδεισου, που ακούει στο όνομα λίμνη Κερκίνη. Είχα περάσει από κει παλαιότερα, δεν βρήκα όμως την ευκαιρία να μπω σε βάρκα, κυρίως λόγω της πίεσης του χρόνου, δεδομένου ότι ο προορισμός μας, τότε, ήταν άλλος. "Αφού δεν μπήκες στο βουλιαγμένο δάσος με βάρκα, είναι σαν να μην πήγες στην Κερκίνη", έλεγε συνεχώς ο Μπάμπης. Δεν μπορούσα παρά να του δώσω βάση αυτή τη φορά, γιατί είχα πλέον το παράδειγμα της σμαραγδένια λίμνης...
Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,
Το τετράχρονο yamahaκι μου των 15 hp είναι τοποθετημένο πάνω σε ένα νέο zodiac cadet 310 rib. Έχει από τη μάνα του μια τρίφτερη 9 1/4 χ 11. Το ανέκδοτο που βγήκε για να πλανάρει είναι : αν δεν γαμ@ς την βάρκα δεν πλανάρει! Καταλαβαίνεις τι τραβάμε. Έβαλα μια solas αλουμινένια τετράφτερη, με το ίδιο pitch, μου έκοψε τελική αλλά πλανάρει, ας πούμε, το σκάφος καλύτερα. Η solas βγάζει τώρα πια και μια ανοξείδωτη Saturn η οποία βρίσκεται στις διαστάσεις μου. Ποια πρέπει να είναι επιλογή της προπέλας για να πλανάρει το σκαφάκι μου εύκολα;
Ευχαριστώ.
Ηλίας
ΥΓ: Το βαρκάκι έχει πάει από την Σχοινούσα στο Μεγάλο Κούφονησι με 7άρι.
Απάντηση του "Rib and Sea"
Αγαπητέ Ηλία,
Συγχαρητήρια, κατ' αρχάς, γιατί φαίνεται πως διασκεδάζεις με το μικρό φουσκωτό σκάφος σου αφού ταξιδεύεις μ' αυτό ακόμη και όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι τόσο ευνοϊκές.
Στο ερώτημά σου θα απαντήσει ο φίλος και συνάδελφός μου Μπάμπης Κωνσταντάτος, δεδομένου ότι αυτός έχει ασχοληθεί περισσότερο με τις προπέλες και γνωρίζει τα "μυστικά" τους.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Αγαπητέ Ηλία,
Αν το φουσκωτό ήταν συμβατικό δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, αλλά το ίδιο μήκος με τη γάστρα θέλει περισσότερη δύναμη για να πλανάρει, λόγω του όγκου της γάστρας. Αφού σου πλανάρει με την 4άφτερη του ίδιου βήματος, μην το πεις ούτε του παπά. Με την ανοξείδωτη δεν θα καταφέρεις τίποτα περισσότερο παρά να πληρώσεις περισσότερα χρήματα, αφού οι ανοξείδωτες αποδίδουν στις μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις επειδή δεν παρουσιάζουν παραμορφώσεις, κάτι που στις μικρής διαμέτρου προπέλες, που φοράνε οι εξωλέμβιες μέχρι 60 ίππους, είναι αμεληταία ποσότητα.
Μπάμπης Κωνσταντάτος
ΠΗΓΗ : http://www.onalert.gr
Του Μανώλη Κωστίδη.
«Θέλουμε νηφάλια γενιά», δήλωνε ο Ερντογάν όταν εξηγούσε τους λόγους της εφαρμογής του νόμου για τον περιορισμό του αλκοόλ.
«Με την απαγόρευση του αλκοόλ γίναμε νηφάλιοι και τώρα ξυπνήσαμε, κύριε πρωθυπουργέ», φώναζαν με συνθήματα οι διαδηλωτές στην Κωνσταντινούπολη.
Οι διαδηλώσεις στην πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης που συνεχίζονται για 5η μέρα όπου έχουν τραυματιστεί δεκάδες άνθρωποι και έχουν συλληφθεί άλλοι 60 δεν πρέπει να θεωρηθούν ως απλή «οικολογική ευαισθησία» των Τούρκων. Δεν μπορεί να έχουν ξεσηκωθεί δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι για ένα πάρκο όχι μόνο στην Κωνσταντινούπολη αλλά με διαδηλώσεις να γίνονται στην Άγκυρα, στη Σμύρνη. Στο παρελθόν έχουν γίνει χειρότερες οικολογικές καταστροφές στη γειτονική χώρα και μετά από λίγες διαδηλώσεις τα πνεύματα είχαν ηρεμήσει.
Το όνειρο της "Μεγάλης Τουρκίας" του Ερντογάν αρχίζει να ξεθωριάζει. Από χθες η Κων/πολη φλέγεται! Μεγάλες διαδηλώσεις, συγκρούσεις του αγανακτισμένου πλήθους με τις αστυνομικές δυνάμεις, νεκροί και πολλοί τραυματίες, απαγόρευση στα τηλεοπτικά κανάλια να μεταδώσουν εικόνες! Κανείς δεν μπορεί βεβαίως να είναι ικανοποιημένος και να χαίρεται μ' αυτές τις εξελίξεις, ιδίως όταν χάνονται ανθρώπινες ζωές, ακόμη και όταν πρόκειται για την Τουρκία...
Όλα όμως φαίνεται ότι έχουν το τίμημά τους στην Τουρκία της χλιδής του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή, στην Τουρκία της καταπίεσης του Τύπου, στην Τουρκία των πάμπτωχων και των πάμπλουτων, στην Τουρκία των διεθνών προκλήσεων, των καταπατήσεων και μιας αμφιλεγόμενης "διπλωματίας". Εκεί ο κόσμος βγήκε πάντως στους δρόμους, κι' ας αποκαλούν κάποιοι τους Τούρκους "μπουνταλάδες". Αλλού τα κακαρίσματα κι' αλλού γεννούν οι κότες, όπως φαίνεται...
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Πηγή : defencenet. gr
Τέσσερις νεκροί και εκατοντάδες (τουλάχιστον 400) τραυματίες είναι ο θλιβερός απολογισμός σε αιματηρά επεισόδια που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της νύχτας στην Τουρκία, κυρίως στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης, αλλά και σε άλλες πόλεις.
Θυμάται και γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Τον βρήκα παγωμένο, παραμονές Χριστουγέννων, στα κλαδιά ενός δένδρου της γειτονιάς. Αν είχα καθυστερήσει λιγάκι θα είχε γίνει βορά μιας γάτας που καιροφυλακτούσε. Είχε αποδράσει, προφανώς, από κάποιο κλουβί, αλλά, αν δεν τον εντόπιζα, το τίμημα της ελευθερίας του θα ήταν βαρύ. Πέταξα ένα ρούχο και τον έπιασα. Στο σπίτι δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Ζέσταμα, στην αρχή, και μετά καναβούρι, νερό κι' ένα καινούργιο κλουβί με ταίστρα και μπανιέρα. Ο Γιάννης, που είχε από μωρό μια απίστευτη εξοικείωση με τα πουλιά, έκανε σαν παλαβός όταν επέστρεψε απ' το σχολείο και τον είδε. "Τασούλη θα τον ονομάσουμε", είπε, καθώς αγαπούσε πολύ τον παππού του Τάσο, τον οποίο είχε χάσει πριν από λίγα χρόνια.
ΜΕΡΟΣ Β΄ - ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑΣ ΛΙΜΝΗΣ ΤΟΥ ΣΚΡΑ
Κείμενο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Φωτογραφίες : Μπάμπης Κωνσταντάτος, Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Από την ώρα που αφήσαμε πίσω μας τα ζεστά νερά των Θερμοπυλών, δεν σταμάτησε ο Μπάμπης να μου μιλάει για τη Σμαραγδένια Λίμνη του Σκρα, που έμελλε να είναι ο επόμενος σταθμός της περιπλάνησής μας. Τον παράδεισο μάλλον προσπαθούσε να μου περιγράψει ο φίλος, κι' εγώ βέβαια είχα κάθε λόγο να μην τον πιστεύω. "Μην υπερβάλλεις και με προδιαθέτεις για κάτι τόσο όμορφο και μαγικό γιατί, αν δεν είναι όπως μου την περιγράφεις, θα στα ψάλλω", του είπα, καθώς εκείνος, ως άλλος γερο muppet, χαμογελούσε με νόημα απ' το "θεωρείο" του...
Συνεχίσαμε να κάνουμε "ντρίμπλες" στις μπάρες και καταφέραμε να περάσουμε από όλους τους σταθμούς των διοδίων χωρίς να τα "ακουμπήσουμε" στους μεγαλοεργολάβους. Ας είναι καλά οι παράδρομοι, τους οποίους ο Μπάμπης ακολουθεί πλέον με κλειστά μάτια λόγω των τακτικών επισκέψεών του στη βόρεια Ελλάδα. Μόνο στα διόδια της Λεπτοκαρυάς αναγκαστήκαμε να σταματήσουμε για να αποφύγουμε να φθάσουμε στον προορισμό μας μέσω... Σκοπίων και Βουλγαρίας! Μεγάλη ήταν βέβαια η ανακούφιση του Μπάμπη ο οποίος χρέωσε την διέλευση στο e pass και δεν χρειάστηκε να καταβάλει το χαράτσι του "ψηλού" στον γκισέ. Στην επιστροφή, ωστόσο, του κόπηκε η χαρά καθώς διαπίστωσε πως η μπάρα του e pass ανοίγει μεν, στη θέα της ηλεκτρονικής κάρτας, χρεώνει όμως το camper σαν... λεωφορείο! "Βρε τους παλιομπίπ, δεν τους βρίσκεις πουθενά! Ρύθμισαν το e pass να μετράει το ύψος!", έλεγε και ξανάλεγε ο Μπάμπης φανερά εκνευρισμένος...