Αγνοείτε τις οδηγίες του ναυτικού χάρτη και ψαρεύετε συνήθως στη ρότα των πλοίων γιατί εκεί τα ψάρια είναι περισσότερα; Αν δείτε αυτό το σύντομο φιλμάκι, μάλλον δεν θα το ξαναεπιχειρήσετε...
Θέλετε να μεταφέρετε με ασφάλεια το σκάφος σας; Μην προβληματίζεστε. Υπάρχουν εταιρείες οι οποίες αναλαμβάνουν να το κάνουν για λογαριασμό σας. Εσείς δεν έχετε παρά να απολαύσετε την προσπάθεια, βιντεοσκοπώντας την μεταφορά...
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Με την ευκαιρία όσων έγραψε στο "Rib and Sea" o αναγνώστης κ. Κώστας Καραμάνης (http://www.ribandsea.com/readers/236-2010-01-15-14-39-02.html) απέστειλα σήμερα προς την Υπερνομαρχία Αθηνών - Πειραιώς, η οποία πρωτοστάτησε τον Νοέμβριο στην έκδοση του ψηφίσματος για την ελεύθερη απόδοση των παραλιών και των ακτών στους πολίτες, την ακόλουθη επιστολή. Για να δούμε, θα απαντήσουν; Κι' αν απαντήσουν, τι θα πουν;
Η εταιρεία ΑΦΟΙ ΚΟΥΚΑ προχώρησε στην ανανέωση της συνεργασίας της με την PLANATECH. H στρατηγικής σημασίας συνεργασία με την PLANATECH ξεκίνησε από το 1995 και από τότε η ΑΦΟΙ ΚΟΥΚΑ διαθέτει και υποστηρίζει τα προϊόντα της PLANATECH δημιουργώντας αίσθηση στο χώρο του φουσκωτού σκάφους, καθώς και στο τομέα του after sales. Η εταιρεία Αφοι Κουκά με την υποστήριξη της PLANATECH εξυπηρετεί τον πελάτη της και μετά την αγορά των προϊόντων της PLANATECH, με την παροχή ολοκληρωμένου service και ανταλλακτικών που μπορεί να χρειαστεί .
Στο "γραμματοκιβώτιο" του περιοδικού έφθασε σήμερα η ακόλουθη επιστολή του κ. Κώστα Καραμάνη.
Έβλεπα την πολύ ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία των 12 http://www.ypernomarhia.gr/?section=subcategory&subcat=125 για το περιβάλλον. Αν θα πάτε στις αποφάσεις, θα δείτε :
Νέες τάπες καταστρώματος Lalizas για βενζίνη, πετρέλαιο, νερό και απόβλητα!
Η σειρά με τις τάπες καταστρώματος Lalizas περιλαμβάνει τάπες κατάλληλες για νερό, καύσιμα και απόβλητα. Είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτονται οι τρύπες που δημιουργήθηκαν για την εγκατάσταση τους, κάνοντας το προϊόν πιο κομψό. Έχετε τη δυνατότητα να κλειδώσετε τις τάπες με κουμπί, με μανέλα ή απλά με το χέρι σας. Η κάθε τάπα μπορεί να έχει διαφορετική χρήση η οποία μπορεί να είναι πάντα ευδιάκριτη με το δικό της αυτοκόλλητο (water, fuel, wastes) που περιλαμβάνεται στη συσκευασία της κάθε τάπας. Είναι κατασκευασμένες από ανθεκτικό πλαστικό και διατίθενται σε 38mm και 50mm διάμετρο.
Επιμέλεια κειμένου, φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
«Μια ταϊτιέν κι’ ένα καρούλι μουλινέ θα ήθελα...» άκουσα να λέει δίπλα μου κάποιος ψαροντουφεκάς στον ιδιοκτήτη του καταστήματος με τα αλιευτικά είδη, όταν έτυχε τις προάλλες να είμαι κι’ εγώ στον ίδιο χώρο για ν’ αγοράσω ένα ζευγάρι βατραχοπέδιλα, αφού τα παλιά είχαν τινάξει τα πέταλα μετά από τόσα χρόνια. Και καθώς κοιτούσα γύρω μου τα τεράστια βατραχοπέδιλα, τα κατασκευασμένα από ειδικά ελαφριά και ανθεκτικά υλικά, καθώς θαύμαζα τις σιλικονούχες μάσκες και τα μακρύκανα ξύλινα ψαροντούφεκα με τα διπλά λάστιχα, το μυαλό μου πέταξε μονομιάς στον Άη Στράτη και τον κυρ Αντώνη τον Ρακόπουλο...
Το περιοδικό "Sailing Today" στη Βρετανία δημοσίευσε στο τεύχος Ιανουαρίου 2010, τα αποτελέσματα της δοκιμής που έκανε η ομάδα του σε 12 διαφορετικά φουσκωτά σωσίβια. Η ομάδα δοκιμής σωσιβίων επέλεξε σωσίβια διεθνών κατασκευαστών όπως της Adec, Baltic, Crewsaver, Kru, Marinepool, Plastimo, Seasafe, Spinlock, Wetline και το Alpha της Lalizas. Δοκιμάσθηκαν σε πραγματικές συνθήκες στην θάλασσα και συγκρίθηκαν σε παράγοντες όπως άνεση, τοποθέτηση και, φυσικά, ασφάλεια. Το σωσίβιο Alpha της Lalizas ήρθε πρώτο σε χρόνο γυρίσματος του χρήστη με μόλις 4,7 δευτερόλεπτα, χάρη στον μηχανισμό της Lalizas GS. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του σωσιβίου Alpha της Lalizas είναι η διπλή κόλληση των άκρων του αεροθαλάμου και έτσι παρέχει την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια στο χρήστη. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα : www.lalizas.com
Επιμέλεια, φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αεροφωτογραφίες από τον αγώνα στον Κορινό : Γιώργος Πολυχρονίου.
Η Ελληνική Λέσχη Ταχυπλοίας δραστηριοποιείται διοργανώνοντας το μοναδικό επίσημο και νόμιμο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχυπλοίας με αγώνες σκαφών και personal water craft (jet ski) από το 1974. Είναι το μοναδικό σωματείο στην Ελλάδα, το Καταστατικό του οποίου είναι πλήρως εναρμονισμένο με τον Αθλητικό Νόμο 2757/99 άρθρο 2, το μητρώο των μελών του αριθμεί πάνω από 200 άτομα, ενώ 35 περίπου από αυτά είναι ενεργοί αγωνιζόμενοι αθλητές οι οποίοι λαμβάνουν μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.