Άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της την 28η Μαρτίου 2014 και ολοκληρώθηκε σήμερα (30 Μαρτίου 2014) η έκθεση "Ψάρεμα-Σκάφος" στο κτίριο της Helexpo στο Μαρούσι. Διοργανωτές οι εκδότες του ομώνυμου περιοδικού. Σε μια εποχή στερημένη από ναυτικές εκθέσεις - αφού τα δύο προηγούμενα χρόνια δεν πραγματοποιήθηκε το καθιερωμένο "Ναυτικό Σαλόνι" των Αθηνών - ήταν επόμενο η επισκεψιμότητα της έκθεσης αυτής να κρατηθεί σε αξιοθαύμαστα επίπεδα. Για τον αριθμό των συμμετοχών, από πλευράς κατασκευαστών και εισαγωγέων πολυεστερικών και φουσκωτών σκαφών, δεν μπορεί βεβαίως να γίνει λόγος. Ο αριθμός των εταιρειών, άλλωστε, που συνεχίζει να αντιστέκεται στη λαίλαπα των μνημονίων και της τρόϊκας, έχει πλέον συρρικνωθεί σε δραματικά επίπεδα, με την συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών να αντιμετωπίζει προβλήματα επιβίωσης ή να έχει βάλει λουκέτο.
Σε ένα επίπεδο λοιπόν η έκθεση των σκαφών και των αλιευτικών εργαλείων και σε άλλο η παράλληλη έκθεση καταδυτικού εξοπλισμού και αλιείας με ψαροντούφεκο, με τον τίτλο "Deepex", την οποίαν, όμως, για να επισκεφτεί κανείς έπρεπε να πληρώσει ξεχωριστό εισιτήριο.
Μετρημένοι σε λιγότερα από τα δάκτυλα των δύο χεριών οι κατασκευαστές φουσκωτών σκαφών οι οποίοι έλαβαν μέρος στην έκθεση, με τα σκάφη εισαγωγής να περιορίζονται σε μικρά δείγματα της "Zodiac" και της "Callegari". Παρόντες οι κατασκευαστές των φουσκωτών σκαφών "Olympic" του Δημήτρη Καρυοφύλλη, των "Airhull, των "Technohull, των "Fost", των "Viper", των "Marvel", των "Top Line" και των "Aegean" του Γιώργου Ιωάννου.
Ανάμεσα στα εκθέματα και το δεκάμετρο σκάφος της "Top Line", το πλήρωμα του οποίου προτίθεται να επιχειρήσει τον προσεχή Ιούλιο το ταξίδι από την Ελλάδα μέχρι το νησιωτικό σύμπλεγμα των Αζορών. Με 2.500 λίτρα βενζίνης στα ύφαλα και στο ντεκ, δύο εξωλέμβιους τετράχρονους κινητήρες "Suzuki" 300 h.p. και σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα ναυσιπλοίας, το πλήρωμα του "Top Line" ευελπιστεί ότι θα καλύψει με επιτυχία το πέρασμα των 800 ν. μιλίων που χωρίζουν την Πορτογαλία από τις Αζόρες.