Το "Camper Life" αποχωρίστηκε προσφάτως από το "Kyros 5" της "C.I." και απέκτησε ήδη νέο αυτοκινούμενο για τις χερσαίες, και όχι μόνο, μετακινήσεις του. Πρόκειται για το μοντέλλο "Tramp 664 SL" της "Hymer". Όταν λέω "νέο", εννοώ βεβαίως... μεταχειρισμένο, μολονότι κάθε άλλο παρά μεταχειρισμένο μοιάζει να είναι το συγκεκριμένο αυτοκινούμενο! Και πώς να αντέξει δηλαδή να αγοράσει κανείς αυτό το camper καινούριο, όταν η τιμή του υπερβαίνει σήμερα τις 70.000 ευρώ;
Με 45.000 χιλιόμετρα, μόνο, το καινούριο "κοσκινάκι" μας, και κινητήρα τον common rail 2,3 της Fiat, διαθέτει γκαράζ διαστάσεων ενός... smart, δίπορτο ψυγείο, φούρνο, καυστήρα αερίου για θέρμανση και ζεστό νερό, απορροφητήρα, air condition, σχάρα ποδηλάτων, σκάλα οροφής, δυνατότητα να κοιμίσει τρία άτομα, τουαλέτα με χωριστή ντουζιέρα και όλα τα μέσα λήψης εικόνας και ήχου, με δορυφορική κεραία, τηλεόραση και ραδιο-cd.
Το εσωτερικό είναι αντάξιο της ποιότητας "Hymer", με προσεγμένη κατασκευή και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Η χαρά της καπετάνισσας! Περιστρεφόμενα καθίσματα οδηγού - συνοδηγού και σαλοτραπεζαρία σε σχήμα κυκλικό για να μπορούν να γευματίσουν τέσσερα ή και πέντε ακόμη άτομα (όλοι οι καλοί χωράνε) γύρω από ένα τραπέζι που μετακινείται για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του γεύματος, ενώ αν χρειαστεί κατεβαίνει στο ύψος των καναπέδων και δημιουργεί ένα επιπλέον κρεββάτι για έναν ενήλικο επισκέπτη.
Σύντομα θα δημοσιεύσω αναλυτική παρουσιάση του νέου μας αποκτήματος, με περισσότερο φωτογραφικό υλικό και βίντεο.
Κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
H «Caravans International” (C.I.) μαζί με την «Autoroller» είναι οι δύο θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου «Trigano S.p.A.» που εδρεύει στο San Simignano, μια περιοχή που βρίσκεται κοντά στη Σιέννα της Ιταλίας. Αντικείμενο και των δύο αυτών θυγατρικών εταιρειών είναι η κατασκευή αυτοκινούμενων τροχόσπιτων.
Θέμα αυτής της παρουσίασης αποτελεί το υπερυψωμένο van της Fiat (Ducato 2,3) που στα χέρια των τεχνικών της «C.I.» μετατρέπεται σε ένα πολύ όμορφο και λειτουργικό αυτοκινούμενο τροχόσπιτο που φέρει το όνομα «Kyros 5». Ας το δούμε όμως από κοντά.
Πήγε, τελικώς, φωτογράφισε και σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Την τελευταία στιγμή ειδοποιήθηκα από τον Χρήστο Γαλανάκη ότι το διήμερο 23 και 24 Ιανουαρίου 2010 θα επραγματοποιείτο το "Α' Camper Trophy" με συμμετοχή φίλων και πελατών του Γιώργου Παναγούλια στη λίμνη του Φενεού http://www.camperclub.gr/page/ Οι πληροφορίες πάντως ήταν συγκεχυμένες, με κάποιους να μιλούν για συγκέντρωση τριάντα ή και περισσότερων αυτοκινούμενων τροχόσπιτων, και κάποιους άλλους να φοβούνται μεγάλη αποχή, δεδομένου ότι στην ορεινή Κορινθία είχε πέσει εκείνες τις ημέρες αρκετό χιόνι. Ο ίδιος ο Παναγούλιας μιλούσε επίσης για διεξαγωγή υπαίθριων παιγνιδιών, με έπαθλα για τους νικητές, και υπαίθριο τσιμπούσι ρεφενέ με ψήσιμο στα κάρβουνα. Την όλη ιστορία είχε αναλάβει ο Γιώργος Μαστοράκης της "38 North" http://www.38north.gr/
Περιγράφει το όνειρο (όσο πρόλαβε να το δει και να το φωτογραφίσει) ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Τον Οκτώβριο του 2009 πήγα με το αυτοκινούμενο στην Ιταλία, προκειμένου να καλύψω το μεγάλο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι της Γένοβας για τις ανάγκες του άλλου διαδικτυακού περιοδικού μου : http://www.ribandsea.com/
Πολλές εμπειρίες, εικόνες, νέα πράγματα, που εισπράττει κανείς όταν φεύγει έξω απ' τα σύνορα της Ελλάδος. Τελείωσε κάποια στιγμή η έκθεση κι' εμείς αποφασίσαμε να τρενάρουμε λίγο τον γυρισμό μας για να κάνουμε μια σύντομη βόλτα στην περιοχή της λίμνης Γκάρντα. Χειμώνας ήταν βέβαια, αλλά αυτό δεν εμπόδισε εμένα και την καπετάνισσα να καβαλήσουμε το παπί, που μεταφέραμε στη σχάρα του camper, και να κάνουμε τον περίπλου της λίμνης. Γιατί σας τα λέω αυτά; Μα κάτι έπρεπε να γράψω σαν εισαγωγή για να σας δείξω αυτό που είδα σε κάποιο parking της λίμνης.
Κείμενο - Φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μία από τις βασικές ενότητες αυτού του διαδικτυακού περιοδικού είναι και αυτή που αφορά τις παρουσιάσεις των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων που κυκλοφορούν στην Ελληνική, κυρίως, αγορά. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν δοθεί η ευκαιρία δεν θα παρουσιαστούν και μοντέλλα που, για το ένα ή τον άλλο λόγο, δεν εισάγονται ή δεν θα εισαχθούν ποτέ στη χώρα μας. Εγκαινιάζοντας λοιπόν την ενότητα αυτών των παρουσιάσεων, θα ξεκινήσω με την παρουσίαση του camper που είχαμε μέχρι και πριν από δύο περίπου χρόνια, έτσι για να δώσω και ένα "δείγμα" του τρόπου με τον οποίον θα γίνονται στο "Camper Life" οι παρουσιάσεις όλων γενικώς των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων στο μέλλον. Αυτό, βεβαίως, δεν είναι πάντα εφικτό, δεδομένου ότι η αγορά έχει τα τελευταία χρόνια "καθίσει" και οι εισαγωγείς δεν διαθέτουν ούτε καν τα απαραίτητα έξοδα μιας παρουσίασης.
Σελίδα 2 από 2