Επιμέλεια βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Παραπονιόταν η καπετάνισσα για το παράθυρο στο καθιστικό του αυτοκινούμενου από την πρώτη ημέρα που το αποκτήσαμε. "Είναι πολύ μικρό, μετά βίας βλέπουμε έξω", έλεγε και ξανάλεγε. Δεν είχε βεβαίως άδικο, αφού οι Γερμανοί δεν αφήνουν πολλά και μεγάλα ανοίγματα στα αυτοκινούμενα που κατασκευάζουν. Ο δικός τους ο κακός, ψυχρός και ανάποδος καιρός, βλέπετε, τους υπαγορεύει να φτιάχνουν μικρά παράθυρα για να μην έχουν απώλειες θερμότητας. Το δικό μας κλίμα, όμως, δεν έχει καμμία σχέση με αυτό της Γερμανίας και έτσι η ανάγκη για περισσότερα και μεγαλύτερα παράθυρα είναι συχνά επιτακτική.
Αποφασίσαμε λοιπόν να προχωρήσουμε στην αλλαγή του μικρού παράθυρου, με άλλο μεγαλύτερο, ίδιου μεγέθους με αυτό της κουζίνας. Για να είμαι ειλικρινής, αν δεν εμπιστευόμουν τον νεαρό ταλαντούχο τεχνικό της ελληνικής αντιπροσωπείας της Hymer, Τάσο Μπάτα, θα καθόμουν στ' αυγά μου. Είναι αρκετά τολμηρό να κόβεις τον "τοίχο" ενός αυτοκινούμενου για να αντικαταστήσεις ένα παράθυρο με άλλο μεγαλύτερο. Δεν έχουν άλλωστε δει και λίγα τα μάτια μου από κακοτεχνίες που έχουν γίνει σε άλλα αυτοκινούμενα.
Το παράθυρο ήρθε, τελικώς, και τοποθετήθηκε με αριστουργηματικό τρόπο από τον Τάσο Μπάτα στη θέση του παλαιού. Προσεκτική μέτρηση, κόψιμο πατρόν σε χαρτόνι για να γίνει με ακρίβεια η κούρμπα στις γωνίες και χάραξη της γραμμής κοπής με χαρτοταινία. Και όχι μόνο τοποθετήθηκε το παράθυρο με επιτυχία, αλλά ο Τάσος χρησιμοποίησε μαύρη "τσίχλα" για την στερέωσή του σε σχέση με το αφρώδες υλικό που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί και το οποίο μετά από μερικά χρόνια συμπιέζεται σε βαθμό που, όχι σπάνια, αφήνει διόδους στο νερό να εισχωρήσει στο εσωτερικό του οχήματος. Άφησε την "τσίχλα" να "πατήσει" και την επόμενη μέρα έσφιξε τις βίδες στερέωσης για να πάρει τα "μπόσικα" που είχαν δημιουργηθεί από την συμπίεση της "τσίχλας".