Σταματούν τα έργα επέκτασης της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά έπειτα από απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) σύμφωνα με τις οποίες κρίθηκε παράνομος ο τρόπος που υλοποιήθηκε συνολικά το Master Plan της COSCO. Ειδικότερα, οι εργασίες ξεκίνησαν χωρίς να έχει προηγηθεί η απαραίτητη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) παραβιάζοντας, με αυτόν τον τρόπο, το ελληνικό και το ευρωπαϊκό δίκαιο.
Η απόφαση αυτή είναι μια σημαντική νίκη της κοινωνίας των πολιτών, καθώς είναι αποτέλεσμα των συντονισμένων ενεργειών του Εργατικού Κέντρου Πειραιά και 95 πολιτών που κατέθεσαν αιτήσεις ακύρωσης για «την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, της ποιότητας ζωής και της υγείας όλων έναντι της απόρριψης, στον βυθό της Πειραϊκής 620.000 τόνων τοξικών, καρκινογόνων, μολυσματικών υλικών-ιζημάτων-βυθοκορημάτων από την ΟΛΠ Α.Ε. – COSCO για την κατασκευή νέων υποδομών του Λιμανιού».
Η προσέλευση του κοινού στην Ενημερωτική Ημερίδα για την Περιοχή Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιέργειας (ΠΟΑΥ) Εχινάδων νήσων και Αιτωλοακαρνανίας, που έγινε την Κυριακή 13 Μαρτίου 2022 στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα, υπήρξε ιδιαίτερα μεγάλη. Η ευρεία αυτή προσέλευση είναι ενδεικτική του ενδιαφέροντος και της ανησυχίας των τοπικών κοινωνιών για το μέλλον τους και το μέλλον του τόπου τους, που αποφασίζεται ερήμην τους.
Η ημερίδα διοργανώθηκε από το Δήμο Ξηρομέρου και την Επιτροπή Αγώνα Πολιτών εναντίον της ΠΟΑΥ Εχινάδων Νήσων και Αιτ/νίας, με τη συμμετοχή εκπροσώπων μεγάλου αριθμού φορέων και συλλογικοτήτων, κομμάτων και της αυτοδιοίκησης, που παρακολούθησαν τις αναλύσεις επιστημόνων και νομικών.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο Αρσέν Αλογιάν, Αρμενικής καταγωγής, ήρθε με την οικογένειά του στην Ελλάδα το 1999 και εργάζεται σήμερα στην Πρεσβεία της Αρμενίας.
Όπως λέει ο ίδιος, όταν είδε τον δρομέα του Βαρώτσου έξω απ' το Χίλτον ενθουσιάστηκε και άρχισε από τότε να ασχολείται με κατασκευές από γυαλί, χωρίς να έχει προηγούμενη εμπειρία με το αντικείμενο.
Είναι εκπληκτικός πάντως ο τρόπος με τον οποίον ο Αρσέν "παντρεύει" πολλές φορές το γυαλί με το ξύλο και αξιοσημείωτο το γεγονός ότι στα έργα του διοχετεύει συμβολισμούς και συναισθήματα.
Επιμέλεια :Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Το τερμάτισε ο Ηλίας Κουτσάκης με τη νέα έκδοση του ηλεκτροκίνητου καταμαράν φουσκωτού που κατασκεύασε και ακούει στο όνομα "Navigitor" (Ναυς + Ηγήτωρ).
Ασφαλές, όμορφο, ηλεκτροκίνητο (και με εφεδρικό ηλεκτρικό κινητήρα), αναπαυτικά καθίσματα για δύο επιβαίνοντες, σκίαστρο, καλαμοθήκες, χώρο αποσκευών, τιμονιέρα, φωτισμό και έλεγχο όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων του σκάφους απ' το tablet, συν μουσική, gps κ.λπ.! Ιδανικό για ασφαλείς κοντινές αποδράσεις με τον φίλο ή το ταίρι σας!
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο Νίκος Απόκοτος έτρεχε παλαιότερα σε αγώνες μοτοσυκλετών ενώ παράλληλα διατηρούσε επιχείρηση εμπορίας μοτοσυκλετών στη Νίκαια. Κάποια στιγμή, όταν άρχισε η κρίση και οι τιμές των φουσκωτών σκαφών και των εξωλεμβίων πήραν την ανηφόρα, εστράφη στην κινεζική αγορά ρίχνοντας όμως το βάρος του στα συμβατικά και ποιοτικά φουσκωτά σκάφη, τα οποία στη συνέχεια πήραν το όνομά του!
Ακούγοντας κανείς τις τιμές των φουσκωτών σκαφών που εισάγει ο Νίκος απ' την Κίνα, και συγκρίνοντας συγχρόνως την ποιότητα κατασκευής και τον εξοπλισμό τους, εκπλήσσεται ευχάριστα. Ταιριάζουν απολύτως, θα έλεγε κανείς, με τις ανάγκες της εποχής και την οικονομική δυσχέρεια του κόσμου να απολαύσει μια μικρή έξοδο στη θάλασσα για βόλτα ή για ψάρεμα.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ήταν τέτοιο το σοκ που έπαθα ακούγοντας τον Σταύρο Αγγελιδάκη - πρώην ιπτάμενο μηχανικό ελικοπτέρων και νυν ασφαλιστή - και βλέποντας όλα αυτά τα απίστευτα που έχει φτιάξει με τα χέρια και το μυαλό του σε ένα παρατημένο και διαλυμένο κυριολεκτικώς αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, ώστε μετά από πέντε ημέρες δεν έχω καταφέρει να συνέλθω ακόμη!
Πρόκειται για ένα αυτοκινούμενο alcoven (με σοφίτα) τροχόσπιτο Roller Granduca του 1995 με μόλις 126.000 χιλιόμετρα. Αν και τα χιλιόμετρα αυτά είναι ελάχιστα σε σχέση με το έτος πρώτης κυκλοφορίας του, το αυτοκινούμενο αυτό ήταν σε τέτοια χάλια που λίγο ακόμη και θα γινόταν κοτέτσι για τις κότες της γειτονιάς!
Boat & Fishing Show 2022 - Sea & Tourism Expo
10 - 13 Μαρτίου 2022 | MEC Παιανίας
Η έκθεση Σκάφος Ψάρεμα - Boat & Fishing Show 2022, είναι αναμφίβολα η πλέον σύγχρονη, ολοκληρωμένη θαλασσινή έκθεση με πρωταγωνιστή τον συναρπαστικό κόσμο της θάλασσας.
Μετά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, η τετραήμερη γιορτή της θάλασσας. Πρόκειται για την μεγαλύτερη έκθεση Σκαφών, Ψαρέματος, Ψαροτούφεκου, Watersports και Θαλάσσιου Τουρισμού που επιστρέφει μετά από 2 χρόνια, ανανεωμένη σε μεγαλύτερο χώρο και με περισσότερους εκθέτες.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Είναι πολύ δύσκολο να πιστέψει κανείς, βλέποντας αυτά που φτιάχνει στο εργαστήρι του ο Τίμος Χατζηλαγός, στο χωριό Κουμαραδαίοι της Σάμου, ότι όταν το εγκαινίασε δεν είχε ιδέα από κεραμική τέχνη!
Είναι προφανές ότι ο Τίμος έχει οδηγήσει την κεραμική τέχνη σε άλλο επίπεδο. Γνώστης της κεραμικής ιστορίας της Σάμου εφαρμόζει τις τεχνικές των αρχαίων προγόνων μας στην αδιαβροχοποίηση των πήλινων σκευών, ενώ προσθέτει εικαστικές και ανάγλυφες παραστάσεις στα έργα του παίρνοντας στοιχεία και από την Ιαπωνική τέχνη Ρακού.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Η συνάντησή μου με τον επικοινωνιακό και πανύψηλο Λευτέρη Δήμα, στο εργαστήριό του στο Πυθαγόρειο της Σάμου, ήταν ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί. Ο χαρούμενος και άκρως επικοινωνιακός αυτός γίγαντας κατασκευάζει τα δικά του υπέροχα μαχαίρια και δερμάτινα με ένα τρόπο που τον κάνει μοναδικό! Άλλος έχει το όνομα, τελικώς, κι’ άλλος έχει τη χάρη! Οι Κρητικοί πίστευα μέχρι τώρα ότι είναι οι καλύτεροι στο είδος αυτό, αλλά η αγάπη και το μεράκι του Σαμιώτη γίγαντα τον κάνουν νομίζω ξεχωριστό.
Μοναδικός μαχαιροποιός, σ’ ολόκληρη τη Σάμο, κατασκευάζει μαχαίρια για κάθε χρήση. Άλλα τα εκθέτει στο κατάστημά του, στο Πυθαγόρειο της Σάμου, και άλλα τα κατασκευάζει κατόπιν παραγγελίας.