Πηγή : Ελληνικό Αρχείο.
Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις. είναι από την Ελληνική γλώσσα (βιβλίο Γκίνες). Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σ' αυτήν δεν υπάρχουν όρια. (Μπιλ Γκέϊτς, Microsoft) Η Ελληνική και η Κινέζικη είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη.
Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από τη μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική. (Francisco Adrados, γλωσσολόγος). Η Ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως άμιλλα, θαλπωρή και φιλότιμο Μόνον η Ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει τη ζωή από το βίο, την αγάπη από τον έρωτα. Μόνον αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον.
Πηγή : "Αντιφωνητής" - Τεύχος 404
Το άκουγα στην τηλεόραση και δεν πίστευα στ΄ αυτιά μου: πανηγυρισμοί για τη «διάσωση» πλοίου με 700 λαθρομετανάστες από πλοίο του Πολεμικού μας Ναυτικού που το ρυμούλκησε στην Ιεράπετρα! Και να πόσο άψογη η επιχείρηση, και να οι ιατρικές εξετάσεις των επιβαινόντων κτλ... Εν έτει 2014, διάολε!
Τι είχε γίνει; Σύμφωνα με το τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων DHA (27/11/2014) το τουρκικό αυτό πλοίο είχε φτάσει από την Αττάλεια στις ακτές της Ντάτσας και του Μπόντρουμ για να παραλάβει ακόμη 400 Σύριους λαθρομετανάστες αλλά λόγω θαλασσοταραχής και του λιμενικού «δεν τα κατάφερε». Κι ενώ έφυγε για Ιταλία, βρέθηκε ανοιχτά της Κρήτης ακυβέρνητο (;), οπότε εμείς τι κάναμε; Δώσαμε τρόφιμα, καύσιμα, τεχνική βοήθεια; Όχι, το φέραμε εδώ!
Σ.Σ. "Rib and Sea" : Συμφωνώ και επαυξάνω με όσα γράφονται σ' αυτό το σύντομο σχόλιο. Έχω άλλωστε προλάβει τον "Αντιφωνητή" όταν έγραφα αυτό το άρθρο : http://www.ribandsea.com/main/index.php/waves/1596-parakalo-na-anakalesete-tin-diapistefsi-mou-sto-ypourgeio-sas
Η Υπερκομματική Πατριωτική Κίνηση Εθνικού Σκοπού της Κάθαρσης δεν είναι πολιτικός φορέας, αλλά μια αυτόνομη κίνηση από Ενεργούς, Ανεξάρτητους, Ελεύθερους και Κυρίαρχους Πολίτες που ζητούν επιτακτικά την Εθνική Κάθαρση εδώ και τώρα, με αρωγό την Ελληνική Δικαιοσύνη! Περισσότερες πληροφορίες για την κίνηση αυτή μπορείτε να λάβετε, είτε από τον διαδικτυακό τόπο: http://iriwolf.blogspot.gr/2014/09/blog-post.html, είτε χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας, τα οποία αναφέρονται στον παραπάνω διαδικτυακό τόπο.
Πηγή : "Αντιφωνητής" - τεύχος 404
Kαταλαβαίνουμε τί σκέψεις κάνατε ὅλοι σας μέ τήν σύλληψη τοῦ σοσιαληστῆ πρώην πρωθυπουργοῦ τῆς Πορτογαλίας Ζοζέ Σόκρατες καί, τό ξέρετε, κάναμε κι ἐμεῖς τίς ἴδιες: Πότε θά συλληφθεῖ ὁ καθυστερημένος ΗΠΑνθρωπος πού μᾶς ἔχωσε στά σκατά; «Ποτέ», εἶναι ἡ λογική ἀπάντηση. Μιλᾶνε μόνα τους τά περιστατικά:
Α) Ὅσα εἶπε γιά τόν πρόεδρο τοῦ Ὀλυμπιακοῦ Βαγγέλη Μαρινάκη ὁ Δημήτρης Μελισσανίδης ἦταν πράγματα πού κυκλοφοροῦσαν ὡς φῆμες ἀλλά ὁ «τίγρης» τά εἶπε ὅλα φόρα παρτίδα, μπροστά στίς κάμερες! Καί τί δέν εἶπε: γιά ἀρχηγό ἐγκληματικῆς ὀργάνωσης, γιά στημένα παιχνίδια καί ὑπεράκτιες ἑταιρεῖες στό Μονακό, γιά ἐντολή ξυλοκοπήματος τοῦ Νικόλα Βασιλαρᾶ, γιά βιαιοπραγίες κατά (12!) ἀθλητικογράφων, γιά βομβιστικές ἐπιθέσεις κτλ κτλ.
Η BSK Marine, κατασκευάστρια εταιρεία των σκαφών Skipper, παρουσίασε στο ναυτικό σαλόνι Αθηνών, το NC Project.
Πρόκειται για 2 νέα μοντέλα τα οποία στοχεύουν να καλύψουν κάθε χρήστη στη κατηγορία των δεκάμετρων ταχυπλόων. Η τελική σχεδίαση τους είναι προϊόν πολυετούς έρευνας και ανάπτυξης από την αντίστοιχη ομάδα, μέσα στο υπερσύγχρονο Ναυπηγείο της εταιρείας.
Ένα από τα δύο NC λοιπόν είναι σε έκδοση open - sport και ονομάζεται Skipper NC 100 S. Μία εικόνα είναι σίγουρα χίλιες λέξεις, συνεπώς στο βίντεο που ακολουθεί υπάρχει μία πλήρης περιγραφή του σκάφους.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το website του ναυπηγείου : http://skipper-bsk.com/el/recreational-vessels/models/nc-series/nc-100s
Η ANEK LINES πρωτοπορεί με τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα : Archipelago-LNG για την χρησιμοποίηση Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) στην Ελληνική ναυτιλία. Στο πλαίσιο αυτό η ANEK LINES θα προετοιμάσει την μετατροπή ενός πλοίου της σε καύσιμο LNG.
Η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, η ANEK LINES και άλλοι εταίροι υπέβαλαν και εγκρίθηκε το πρόγραμμα με γενικό τίτλο "Sustainable Maritime Transport with LNG between Greek mainland and islands in the Archipelagos (ARCHIPELAGO-LNG)" (μτφ. : Βιώσιμη θαλάσσια μεταφορά με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG) μεταξύ των ελληνικής ηπειρωτικής χώρας και των νησιών του Αρχιπελάγους), στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΤΕΝ-Τ 2014, από την Επιτροπή Μεταφορών της Ευρωπαϊκης Ένωσης.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Άρχισαν τα όργανα! Θα ενθυμείστε την πρόσφατη συνέντευξη που πήρα από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Γερμανικής εταιρείας Hellenic Development Beteiligungs AG. κ. Ευάγγελο Γούτο, σχετικώς με το φιλέττο του Ελληνικού και τον τρόπο με τον οποίον υποτιμήθηκε η αξία του εν λόγω οικοπέδου (και όχι μόνο) από τα σαίνια του Υπουργείου Οικονομικών και του ΤΑΙΠΕΔ και μεθοδεύτηκε το ξεπούλημά του έναντι πινακίου φακής στην Lamda Development : http://www.ribandsea.com/main/index.php/waves/1681-evaggelos-goytos-oi-ellines-prothypourgoi-kai-ypourgoi-einai-mesites-tou-taiped
Γνωρίζετε, επίσης, την πρόσφατη λιτή ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, βάσει της οποίας :
Του Ιωσήφ Παπαδόπουλου.
Μπορεί τα μέσα της μαζικής μας εξαθλίωσης και το διαδίκτυο (με ελάχιστες εξαιρέσεις) να γύρισαν την πλάτη σε όσα τραγελαφικά διαδραματίσθηκαν τη νύχτα της 12ης Νοεμβρίου 2014 στο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας http://www.ribandsea.com/main/index.php/editorial/1694-borei-kaneis-na-stirizetai-pia-sti-dikaiosyni , οι άνθρωποι όμως που έσυραν τους επίορκους μέχρι το εδώλιο του κατηγορουμένου έδωσαν συνέχεια χθες το βράδυ (24 Νοεμβρίου 2014) κάνοντας "ταμείο" με τις μέχρι σήμερα κινήσεις τους και τοποθετώντας τον πήχυ στο ύψος των μελλοντικών τους ενεργειών.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι ακριβώς συζητήθηκε στη συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στην Αθήνα :
Την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε στο εντευκτήριο της Φυσιολατρικής Λέσχης Φίλων Φουσκωτού Σκάφους «ΝΑΥΤΙΛΟΣ» με μεγάλη επιτυχία ένα πολύ χρήσιμο σεμινάριο που είχε θέμα «’Όσμωση του Πολυεστέρα στα Σκάφη». Στόχος του σεμιναρίου ήταν η παροχή γνώσης στους ιδιοκτήτες σκαφών για την πρόληψη και τον εντοπισμό όσμωσης στον πολυεστέρα του σκάφους καθώς και τις απαραίτητες ενέργειες θεραπείας που πρέπει να ακολουθήσουν μετά τον εντοπισμό του προβλήματος.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Χρ. Κωστόπουλος, Yachting Sales Manager & Local Marine Sales, της εταιρείας χρωμάτων JOTUN Hellas Ltd, με πολλά χρόνια εμπειρίας στον χώρο των υφαλοχρωμάτων για σκάφη αναψυχής.
Τα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν τα ακόλουθα:
• Ορισμός της όσμωσης.
• Προβληματικές περιοχές στο σκάφος.
• Διαδικασία όσμωσης.
• Χρόνος για να αναπτυχθεί η όσμωση.
• Εντοπισμός και επεξεργασία της περιοχής που έχει υποστεί όσμωση.
• Συστήματα βαφής και επιδιόρθωσης της όσμωσης.
• Συστήματα βαφής προστασίας του σκάφους από την όσμωση.
• Ποσότητα υφαλοχρώματος που θα χρειαστεί.
• Εφαρμογή και τεχνολογία υφαλοχρωμάτων.
Το Δ.Σ. του «ΝΑΥΤΙΛΟΥ» θα ήθελε να ευχαριστήσει το νέο Μέλος του Ομίλου κ. Δημήτρη Ιωσήφ για την οργάνωση του σεμιναρίου.
Σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μπήκε κι' αυτό το μπλέντερ στη μηχανή του κιμά των μέσων της μαζικής μας εξαθλίωσης, το είδαμε, το κατακρίναμε αηδιασμένοι, θυμώσαμε μ' αυτούς που ρυθμίζουν τα θέματα της εκπαίδευσης των παιδιών μας και γυρίσαμε, ήσυχοι ότι κάναμε το χρέος μας, από το άλλο πλευρό! Γαμώ τη γαϊδουριά μας, γαμώ!
Και καλά ο αμφιλεγόμενος Ιάπωνας καλλιτέχνης Άϊντα Μακότο, που σχεδίασε αυτό το μίξερ των ανθρώπινων ψυχών και σωμάτων σε μια προσπάθεια να δώσει ίσως με τον τρόπο του το ξεχαρβάλωμα μιας εποχής (;). Και καλά οι ανεγκέφαλοι επιβήτορες του Υπουργείου Παιδείας που δεν ξέρουν πια τι να κάνουν για να αποτελειώσουν ό,τι απέμεινε από αυτόν τον λαό. Τους άγουρους, τουτέστιν, καρπούς του μέλλοντός μας. Και καλά τα μέσα της μαζικής μας αποβλάκωσης, που κάτι τέτοια ψάχνουν εναγωνίως για να αυξήσουν την τηλεθέαση και τα κέρδη τους από τις διαφημίσεις. Αναμενόμενα, δυστυχώς, όλα αυτά.