Η "ΑΝΕΚ LINES" ανακοινώνει τα ημερήσια δρομολόγια των πλοίων της, στη γραμμή των Χανίων, κατά την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας και της Εβδομάδας του Πάσχα.
Μεγ. Τετάρτη 12/4, Μεγ. Πέμπτη 13/4 και Τρίτη του Πάσχα 18/4
Αναχώρηση από Πειραιά 12.00
Αναχώρηση από Χανιά 10.00
Καθημερινές βραδινές αναχωρήσεις στις 22.00
Γράφει ο Μανώλης Α. Χριστουλάκης.
Ο Μάριος, ο μαθητής της Β΄ Λυκείου και εγγονός ενός φίλου και συμμαθητή μου στο Γυμνάσιο, με επισκεύτηκε για να μου ευχηθεί για τις επικείμενες γιορτές και βρήκε την ευκαιρία να μου παραπονεθεί λέγοντάς μου "θείε, είμαι πικραμένος γιατί δεν βρέθηκε κανένας να δώσει απαντήσεις στις απορίες μου, που είχα διατυπώσει στην προηγούμενη συνάντησή μας. Είναι τόσο ασήμαντα τα ερωτήματα ενός μαθητή, που δεν αξίζουν μιας απάντησης; Εγώ, θείε, θα συνεχίσω να διατυπώνω τις απορίες μου με την ελπίδα ότι κάποτε, κάποιος θα ενδιαφερθεί να δώσει απαντήσεις".
Με αυτό το σκεπτικό ο Μάριος άρχισε τις βασανιστικές, για μένα, απορίες του.
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
Ομάδα καθηγητών υπό τον κ. Καρούμπαλο εξεπόνησαν σχέδιο για την αναθεώρηση του Συντάγματος, το οποίο και αυτοαποκαλείται προοδευτικό. Άρχισα να το μελετώ και ξεχώρισα σε πρώτη φάση δύο σημαντικά, κατ’ εμέ, σημεία.
Πρώτο σημείο: προτείνεται η κατάργηση της παραγράφου 3 του άρθρου 25 που ορίζει: «Η καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται». Δηλαδή, αν υιοθετηθεί η πρόταση, θα επιτρέπεται του λοιπού η άσκηση δικαιωμάτων καταχρηστικώς;
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αρκούσε το αίτημα ενός συνδρομητή μου στο YouTube (Ιωάννης Τζιάσιος) για να ζητήσω από τον Λευτέρη Ρήνο, με την ευκαιρία της πρόσφατης παρουσίας του στην Αθήνα (για την εκδίκαση της μηνυτήριας αναφοράς του κατά του Σώρρα, του Καλογερόπουλου, του Μπαλαντίνα και της Χαραλάμπους), να κάνουμε μια σύντομη ανασκόπηση στο σύνδρομο "Σώρρα". Πώς και πότε δηλαδή εμφανίστηκε ο απίστευτος αυτός τύπος στο προσκήνιο, τι ισχυρίστηκε στην αρχή, προκειμένου να κερδίσει μερικά ευρώ στην υγειά των κορόϊδων που τον πίστεψαν, τι σκαρφίστηκε στη συνέχεια, με τις συναλλαγματικές του θεοπάλαβου Stephen Louis Wozny και τα καταπιστεύματα, και πώς κατέληξε σήμερα, την ώρα που προαλείφεται για πρωθυπουργός, να τον κυνηγά η αστυνομία για κακουργηματική υπεξαίρεση!
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο Κώστας Βιντιάδης υπήρξε πλοίαρχος του Εμπορικού Ναυτικού. Σήμερα "απολαμβάνει" την κουτσουρεμένη σύνταξή του, από την πρώτη φορά "αριστερή" κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα, κάνοντας συγχρόνως baby sitting στα δύο εγγονάκια του. Δεν ξεχνάει όμως τη μεγάλη αγάπη του για τις μινιατούρες : http://www.ribandsea.com/face/385-2010-06-19-10-32-29
http://www.ribandsea.com/face/386-2010-06-20-13-16-06
Χάρηκα ιδιαίτερα όταν μου τηλεφώνησε τις προάλλες για να μου πει ότι οι καινούργιες μινιατούρες του ήταν έτοιμες και με περίμεναν! Αυτή τη φορά τα μαγικά χέρια και η υπομονή του Κώστα αποτύπωσαν τα εργαλεία κάποιων επαγγελματιών της δεύτερης πατρίδας του στο Πορτ Σάϊδ της Αιγύπτου, τα επαγγέλματα των οποίων χάθηκαν με το πέρασμα του χρόνου. Πλανόδιοι ψήστες που έψηναν γλυκοπατάτες σε φορητά φουρνάκια, τσαγκάρηδες που έβαζαν σόλλες από ελαστικά αυτοκινήτων στα παπούτσια, λούστροι με τα κασελάκια τους, πλανόδιοι μικροπωλητές, τορναδόροι του ξύλου, ντελιβεράδες που μετέφεραν τα φαγητά στους πελάτες με το ποδήλατο! Μια ολόκληρη εποχή ζωντανεύει μέσα από τα χέρια και το ταλέντο του Κώστα Βιντιάδη και η βιντεοκάμερα, αν και μεγαλύτερη σε μέγεθος, αποδεικνύεται ότι είναι πολύ μικρή για να τα αναδείξει!
Ο Όμιλος Attica Group με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη απ' ευθείας δρομολογίων του Blue Star 2, από σήμερα Τρίτη 04 Απριλίου 2017, από τον Πειραιά στη Σάμο.
Το δημοφιλές και υπερσύγχρονο Blue Star 2, αναπτύσσει ταχύτητα 28 κόμβων, διαθέτει χωρητικότητα 1.854 επιβατών, 463 κρεβάτια σε 176 καμπίνες και γκαράζ για 780 αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης ή 90 αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης & 140 φορτηγά οχήματα.
Το πλοίο διαθέτει εστιατόριο A la Carte, εστιατόριο Self-Service/Goody’s, 3 Flocafe Bars, κατάστημα δώρων και ειδών πρώτης ανάγκης, σαλόνια, καθίσματα αεροπορικού τύπου και όλες τις σύγχρονες ανέσεις για ένα άνετο, πολυτελές και ευχάριστο ταξίδι.
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
Συνέντευξη του δημοσιογράφου Γιώργου Παπαχρήστου στο Crash [τεύχος 45, Απρίλιος 2017, σελ. 13]:
«Η πρώτη φορά που μου ζήτησε να κάνω κάτι ήταν τον Δεκέμβριο του 2015, αναφορικά με το γραφείο που διατηρούσε ο Σπίρτζης και ο Παππάς στη Συγγρού. Τότε είχα γράψει ότι δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο, γιατί πραγματικά δεν πίστευα και δεν πιστεύω – το τονίζω – ότι μπορεί δύο υπουργοί να έχουν στήσει ένα γραφείο και από αυτό να αποκομίζουν χρήματα...
Το αρχικό δημοσίευμα ήταν στη στήλη του «Βηματοδότη», στο «ΒΗΜΑ», το οποίο μετέφερε στη Βουλή η ΝΔ με ερώτηση του Λευτέρη Αυγενάκη. Το δικό μου «παράπτωμα» ήταν πως, εξηγώντας αυτά που είχε αναφέρει ο κ. Αυγενάκης στην ερώτησή του στη Βουλή, όπου μιλούσε γενικώς και αορίστως για ένα γραφείο, αφορούσε το συγκεκριμένο γραφείο των δύο υπουργών στη Συγγρού. Και είχα τονίσει πως δεν το πιστεύω. Αυτό θεωρήθηκε ότι είχε μία ειρωνική διάθεση. Τι να σου πω. Μπορεί και να είχε - ήταν και το ύφος της στήλης τέτοιο.
Βίντεο - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Την ιδέα μού έδωσε ο καλός φίλος Γιώργος Πολυχρονίου, στη διάρκεια του τελευταίου ναυτικού σαλονιού τον χειμώνα του 2016. "Θέλω να μου δώσεις μια συνέντευξη", μου είπε. Γέλασε ο Ηλίας ο Καρράς, που ήταν δίπλα και άκουγε, γέλασα κι' εγώ. Λες και ήμαστε συνεννοημένοι! "Δεν μπορείς να πάρεις ρε Γιώργο εσύ συνέντευξη από τον Ιωσήφ", τον αποπήρε τον φίλο μου ο Ηλίας, και συνέχισε: "Τι θα τον ρωτήσεις, δηλαδή, και τι θα σου απαντήσει; Θα είσαι προετοιμασμένος να καταγράψεις αυτά που θα σου πει; Δεν νομίζω", κατέληξε, προβληματίζοντας τον Πολυχρονίου που χαμογελούσε αμήχανα.
Ο Τάσος Χατζησταματίου της "Barracuda" σχεδίασε και κατασκεύασε προσφάτως ένα νέο catamaran r.i.b. μήκους 2,5 μόνο μέτρων! Με βάρος 90 κιλών, ωφέλιμο φορτίο 380 κιλών, δύο αεροθαλάμους από ύφασμα Hypalon Neoprene 1100 dtex, χώρο για δύο ενήλικους επιβάτες και δύο παιδιά, το "joujou" της Barracuda είναι ιδανικό για κοντινές παράκτιες βόλτες χωρίς ο ιδιοκτήτης του να νοιάζεται για τεκμήρια, φόρο πολυτελείας και άδεια χειριστού ταχυπλόου! Είναι επίσης ιδανικό για ενοικίαση από επιχειρήσεις θαλασσίων αθλημάτων (water sports). Αξίζει να σημειωθεί ότι το deck του "joujou" είναι αυτοστραγγιζόμενο!
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
[υπότιτλος: ν. 4194/2013: «άρθρο1 - Η φύση της δικηγορίας.
1. Ο δικηγόρος είναι δημόσιος λειτουργός. Το λειτούργημά του
αποτελεί θεμέλιο του κράτους δικαίου...».
«Αρθρο 2 - Η θέση του δικηγόρου στην απονομή της Δικαιοσύνης.
- Ο δικηγόρος είναι συλλειτουργός της δικαιοσύνης.
Η θέση του είναι θεμελιώδης, ισότιμη, ανεξάρτητη και αναγκαία
για την απονομή της.»
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;].
Τη φράση αυτή άκουσα προ εβδομάδων από εισαγγελικά χείλη εντός αίθουσας ενός εκ των πολλών Τριμελών Πλημμελειοδικείων των Αθηνών. Πόσο εύστοχη είναι. Πράγματι, όταν ο νόμος απειλεί ποινές-χάδι για σοβαρά αδικήματα, όταν η αναστολή έκτισης της ποινής είναι υποχρεωτική, αρκεί η επιβληθείσα ποινή να μην υπερβαίνει τα τρία έτη και να έχει ο καταδικασθείς λευκό ποινικό μητρώο [= άθροισμα ποινών για διαπραχθέντα αδικήματα κάτω των 12 μηνών], όταν ο νομοθέτης κάθε λίγο και λιγάκι στέλνει στο αρχείο ήσσονος σημασίας αδικήματα [π.χ. κατά των οποίων απειλείται ποινή κάτω του έτους], όταν το δικαστήριο δίνει ανασταλτική δύναμη στην έφεση του καταδικασθέντος σε 14 και 15 και βάλε χρόνια κάθειρξης, πώς είναι δυνατόν να εξυπηρετηθεί ο σκοπός της απειλής ή ακόμη και της επιβολής της ποινής [σωφρονισμός του δράστη και παραδειγματισμός των λοιπών]; Ο καθένας κάνει ό,τι του γουστάρει, παίρνει πέντε αναβολές [πότε ο δικηγόρος δεν μπορεί πότε ο κώλος του πονεί κ.λπ.] και μόλις καταδικασθεί ασκεί μια έφεση και στέλνει την υπόθεση άλλον ένα χρόνο, τουλάχιστον, πίσω.