Κείμενο - Φωτογραφίες - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Φύγαμε ξημερώματα απ' τη Νίσυρο, ακριβώς όπως είχαμε φτάσει, με ένα ολόγιομο όμως φεγγάρι αυτή τη φορά να λούζει τα πάντα στο φως. Το λιμάνι της Τήλου μας περίμενε σε απόσταση 35 ν. μιλίων προς τον σορόκο. Μιάμιση ώρα ταξίδι, με το "Blue Star Patmos", και λίγο πριν ο ήλιος πάρει τη σκυτάλη απ' τη σελήνη, εμείς αποβιβαστήκαμε στα Λιβάδια. Ο καβοδέτης, που εκτελεί και χρέη "port captain" για λογαριασμό του Λιμενικού Ταμείου Τήλου, είχε ειδοποιηθεί από την δήμαρχο και μια θέση δίπλα σε ένα από τα pillars του λιμανιού μάς περίμενε για να μας παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα και νερό καθ' όλη την διάρκεια της παραμονής μας. Μόνο οι ιδιοκτήτες αυτοκινούμενων τροχόσπιτων μπορούν να εκτιμήσουν πόση αξία έχει μια τέτοια παροχή για την χωρίς προβλήματα παραμονή στο σημείο που θα επιλέξουν να "κατασκηνώσουν".
Του Σωτηρίου Καλαμίτση.
Ένα Μνημόνιο τόοοοοσο, με το συμπάθιο, τρώει τα σωθικά μας, αλλά εμείς δεν το σεβόμαστε, όπως συμβαίνει και με τις δικαστικές αποφάσεις που δεν μας βολεύουν.
Τα δημόσια νοσοκομεία στενάζουν από έλλειψη προσωπικού και αναλωσίμων, αλλά η κατάσταση είναι βελτιωμένη σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, όπως μας ενημέρωσε ο ασυμβίβαστος με την πραγματικότητα Πολάκης.
Αφού η χώρα χόρεψε στους ρυθμούς του «νόμου Παππά» για τις τηλεοπτικές άδειες, συνεχίζει με χορό ανασχηματισμού ή αναδόμησης της κυβέρνησης ή αποδόμησης της αριστεράς για μία ακόμη φορά.
Παραδόσεις-παραλαβές υπουργείων. Μια ζωή στο ίδιο έργο θεατές. Λογύδρια αποχωρούντων με μπηχτές για τον πρωθυπουργό που δεν εξετίμησε το έργο τους. Απολογισμοί επί απολογισμών που σε κάνουν να διερωτάσαι για μία ακόμη φορά γιατί τόσο μεγάλο έργο δεν φάνηκε.
Κανένα δημόσιο ή ιδιωτικό ελληνικό σχολείο δεν πρέπει να δεχθεί στις τάξεις του προσφυγόπουλα !!!
Παραβαίνουν το Διεθνές Δίκαιο αυτοί, οι οποίοι "ανοίγουν" τα εθνικά τους σχολεία σε πρόσφυγες.
Ένοχη για έγκλημα κατά τής ανθρωπότητας είναι η Ελληνική Κυβέρνηση.
Ποινικές ευθύνες για όποιους - πολιτικούς ή εκπαιδευτικούς - συμπράττουν στο έγκλημα αυτό.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Έτυχε, προσφάτως, να βρεθώ στο λιμάνι της Ερμούπολης, στη Σύρο, και εξεπλάγην ευχάριστα, αλλά και δυσάρεστα συγχρόνως. Ευχάριστα, γιατί η εμφάνιση του λιμανιού παραπέμπει σε... σαλόνι πολυτελείας, με τα λουλούδια, τα παγκάκια και τον όμορφο φωτισμό, και δυσάρεστα, γιατί εκεί που μέχρι πρό τινος έδεναν και ξεφόρτωναν ταυτόχρονα τρία τουλάχιστον πλοία, τώρα μετά βίας δένουν και ξεφορτώνουν δύο! Πώς έγινε αυτό; θα ρωτήσετε. Θα σας πω. Χρειάστηκε να μείνω ξύπνιος ένα ολόκληρο σχεδόν βράδυ για να μπορέσω να απαθανατίσω στην κάμερα αυτά που διαπίστωσα με τα μάτια.
Κείμενο - Φωτογραφίες - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ένας κρατήρας που κοιμάται "ροχαλίζοντας", σε ένα νησί που ζει και αναπνέει στη σκιά του πιο όμορφου ηφαιστείου του πλανήτη!
Φθάσαμε τις πρώτες μεταμεσονύχτιες ώρες στο Μανδράκι, με το "Blue Star Patmos", πάρκαρα το αυτοκινούμενο σε μια γωνιά του λιμανιού και προσπαθήσαμε να κερδίσουμε λίγο χρόνο ύπνου μέχρι να ξημερώσει. Χωρίς κράτηση δωματίου, χωρίς αναζήτηση, χωρίς κόστος. Το μεγάλο πλεονέκτημα ενός αυτοκινούμενου, το οποίο δεν το υπολογίζουμε, συνήθως, γιατί το θεωρούμε δεδομένο.
Ο χώρος του λιμανιού δεν μας ενέπνευσε πάντως για την αγορά του "οικοπέδου" που θα μας φιλοξενούσε όλες εκείνες τις ημέρες της παραμονής μας στο νησί. Ούτε από πλευράς θέας, ούτε από πλευράς ησυχίας για τα ανενόχλητα νυχτερινά ραντεβού μας με τον Μορφέα. Μετακινηθήκαμε λοιπόν, μόλις ξημέρωσε, προς ανατολάς, ακολουθώντας τον παραλιακό δρόμο, με κατεύθυνση και τελικό προορισμό τους Πάλους. Παράθυρα στη μαρίνα, πόρτα στο πέλαγος, παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και νερού από τα pillars της μαρίνας! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Με ένα άρθρο καταπέλτης απαντά σε σημερινό του άρθρο ο δημοσιογράφος της εφημερίδας Hurriyet, Μπουράκ Μπεκντίλ, στις προκλητικές δηλώσεις που έκανε νωρίτερα αυτό το μήνα ο Ερντογάν αναφορικά με τα σύνορα τις χώρας και τη συνθήκη της Λωζάνης. Στο άρθρο του με τίτλο «Άρα, η Κωνσταντινούπολη είναι ελληνική;» ο δημοσιογράφος αναφέρει:
«Ορισμένοι παρατηρητές έχουν τον τελευταίο καιρό συμβουλεύσει τις ξένες κυβερνήσεις να μην ανησυχούν και πάρα πολύ για τις επιθετικές αλυτρωτικές δηλώσεις της Τουρκίας (μέσω του Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν), διότι γίνονται για εσωτερική κατανάλωση και όχι για το ξένο κοινό. Λοιπόν, και ναι και όχι.
Ο 23ος Διάπλους Αιγαίου Πελάγους θα ξεκινήσει την Πέμπτη 11 Μαΐου 2017 και θα διαρκέσει 12 ημέρες, μέχρι και τη Δευτέρα 22 Μαΐου 2017.
Η Ομάδα θα διανύσει περισσότερα από 450 ναυτικά μίλια και θα επισκεφθεί 7 νησιά στα οποία θα διενεργηθούν ιατρικές, αιματολογικές και μικροβιολογικές εξετάσεις των κατοίκων. Θα δωρηθεί επίσης εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό υλικό στα σχολεία των νησιών, συνοδευόμενο από έργα υποδομής.
Τα νησιά του 23ου Διάπλου:
Πηγή : http://www.fimes.gr/2011/02/peos-europaios-yfantis/#ixzz4P1qtkt7z
«Τώρα που ‘σαι Ευρωπαίος, τι χρειάζεσαι το πέος; Τι το θέλεις το αιδοίον, τώρα ζεις εις Παρισίον.». Ακούστε το νέο ρεμπέτικο τραγούδι της εποχής.
Ένα καινούργιο τραγούδι σε ρυθμούς ρεμπέτικους και στίχους του ποιητή Γιάννη Υφαντή έκανε την εμφάνιση του στο Youtube και τράβηξε την προσοχή μας.
Το τραγούδι «Τι το θέλεις πια το πέος, εσύ είσαι Ευρωπαίος» ξεχωρίζει για τον πικάντικο, αλλά και επίκαιρο στίχο του.
Η Ισλανδία είναι μικρή, θα μας πουν οι γερμανοτσολιάδες και τα γερμανοτσογλάνια. «Και η Κύπρος κύριε;», θα ρωτήσω εγώ. «Είναι μεγάλη;».
Πριν 2-3 μήνες υπήρξαν διάφορες αναφορές για το το ακριβώς συνέβη στην Ισλανδία και για το πώς ο μάγκας πρόεδρός τους έθεσε βέτο στο ΔΝΤ σχετικά με την πολιτική της αυστηρής λιτότητας και της περικοπής των συντάξεων.
Γράφει ο Στάθης.
Η ταπεινότης μου συμφωνεί με τον Αλβανό Πρωθυπουργό κ. Δαλάϊ Ράμα, οι γνώσεις του οποίου χάνονται στα βάθη της Ιστορίας, όταν ακόμη τα Γέτι των Ιμαλαΐων ομιλούσαν σανσκριτικά. Οχι μόνον οι Αλβανοί έσωσαν των Παρθενώνα, αλλά οι Αλβανοί είναι εκείνοι που τον έχτισαν, όταν ακόμα οι υπόλοιποι άνθρωποι κρέμονταν από τα δέντρα κι έτρωγαν χαρούπια. Είναι γνωστόν επίσης ότι ο Μεγαλέξανδρος ήταν στην πραγματικότητα Φυρόμιος και τα είχε με έναν μεγάλον Φίδι. Ως φαίνεται, ήρθε η ώρα να αποκατασταθεί η ιστορία (γνωστή και ως «αφήγημα» ή «αλήθεια των άλλων»).